Datasmurf Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Da var man hjemme igjen fra Muir Woods og San Francisco. Muir Woods var fantastisk. Jeg drar gjerne dit igjen, i et håp om få være der lenger. Morsomt nok møtte vi en norsk familie der også. ^^ Og nå har jeg endelig dressen min. Pictures will commence! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min beste venninne drar på dans. Blir klådd på, avviser, og gutten reagerer med å SLÅ til henne. Skjer med verden? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min beste venninne drar på dans. Blir klådd på, avviser, og gutten reagerer med å SLÅ til henne. Skjer med verden? Likestilling kalles det Før i tiden kunne ikke jenter avvise menn 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min beste venninne drar på dans. Blir klådd på, avviser, og gutten reagerer med å SLÅ til henne. Skjer med verden? Likestilling kalles det Før i tiden kunne ikke jenter avvise menn Pøh, han blir anmeldt. Hun har jo den blåveisen! Knyttneveslag mot ansikt fordi hun ikke vil ha sex med ham på en offentlig plass? Nei vet du hva, ta meg i rævva! 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min beste venninne drar på dans. Blir klådd på, avviser, og gutten reagerer med å SLÅ til henne. Skjer med verden? Den revolverer rundt sin egen akse som den alltid har gjort. Det der er standard. Det verste er at det er de gutta som får grevling på knaggen. Faen ta de rasshølla. Måtte de brenne. Ikke at jeg ikke får kjøtt på kølla, men jeg er forhold og da teller jeg ikke om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nei vet du hva, ta meg i rævva! Ok Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 får du ikke kjøtt? trodde du hadde dame :O Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nei vet du hva, ta meg i rævva! Ok Gå å ta deg en ronk, kåtpeis! Jeg er sint, stay away! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Min beste venninne drar på dans. Blir klådd på, avviser, og gutten reagerer med å SLÅ til henne. Skjer med verden? Likestilling kalles det Før i tiden kunne ikke jenter avvise menn Pøh, han blir anmeldt. Hun har jo den blåveisen! Knyttneveslag mot ansikt fordi hun ikke vil ha sex med ham på en offentlig plass? Nei vet du hva, ta meg i rævva! Mitt innlegg var en tull da Endret 30. desember 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nei vet du hva, ta meg i rævva! Ok Gå å ta deg en ronk, kåtpeis! Jeg er sint, stay away! håper ikke du er langtsint, fordi jeg har forhåpninger angående uke 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 får du ikke kjøtt? trodde du hadde dame :O Les det jeg skrev en gang til. Og prøv å skjønne hva jeg mente denne gangen i stedet for å kverulere. Ingen liker kverulanter. Det er derfor jeg taper konkurransen om årets medlem. 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 *snip* Skjer med verden? Lurt på dette mange gange selv... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bah, noen som har ett balltre til overs? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bah, noen som har ett balltre til overs? Hvor bor du ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nei vet du hva, ta meg i rævva! Ok Gå å ta deg en ronk, kåtpeis! Jeg er sint, stay away! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 feilleste det du skrev lars, men du liker meg nok ikke for det om kåret til klassens kverulant 3 år på rad Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bah, noen som har ett balltre til overs? Hvor bor du ? Ålesund Nei vet du hva, ta meg i rævva! Ok Gå å ta deg en ronk, kåtpeis! Jeg er sint, stay away! Hva?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bah, noen som har ett balltre til overs? Dessverre. Mitt ble beslaglagt av politiet i 07. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg har vel blitt sett på som kverulant fra barneskolen av tror jeg. Ble offisielt kåret til skolens kverulant på ungdomsskolen 3 ganger (altså alle 3 årene). På barneskolen var det ikke så mange som turte å kverulere, annet enn meg - FORDI JEG SKULLE HA PÅ MEG LUE I TIMEN, OK?! På videregående gjør jeg det bare når jeg kjeder meg. Noe som er ganske ofte. Edit@Malin: Scared smiley, fordi du er skummel når du er sinna. Endret 30. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg