Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min beste venninne drar på dans. Blir klådd på, avviser, og gutten reagerer med å SLÅ til henne. Skjer med verden? ph34r.gif

Likestilling kalles det ;) Før i tiden kunne ikke jenter avvise menn :)

Pøh, han blir anmeldt. Hun har jo den blåveisen! Knyttneveslag mot ansikt fordi hun ikke vil ha sex med ham på en offentlig plass? Nei vet du hva, ta meg i rævva!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Min beste venninne drar på dans. Blir klådd på, avviser, og gutten reagerer med å SLÅ til henne. Skjer med verden? ph34r.gif

Den revolverer rundt sin egen akse som den alltid har gjort. Det der er standard. Det verste er at det er de gutta som får grevling på knaggen. Faen ta de rasshølla. Måtte de brenne. Ikke at jeg ikke får kjøtt på kølla, men jeg er forhold og da teller jeg ikke om du skjønner hva jeg mener.
Lenke til kommentar

Min beste venninne drar på dans. Blir klådd på, avviser, og gutten reagerer med å SLÅ til henne. Skjer med verden? ph34r.gif

Likestilling kalles det ;) Før i tiden kunne ikke jenter avvise menn :)

Pøh, han blir anmeldt. Hun har jo den blåveisen! Knyttneveslag mot ansikt fordi hun ikke vil ha sex med ham på en offentlig plass? Nei vet du hva, ta meg i rævva!

Mitt innlegg var en tull da :ermm:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Jeg har vel blitt sett på som kverulant fra barneskolen av tror jeg. Ble offisielt kåret til skolens kverulant på ungdomsskolen 3 ganger (altså alle 3 årene). På barneskolen var det ikke så mange som turte å kverulere, annet enn meg - FORDI JEG SKULLE HA PÅ MEG LUE I TIMEN, OK?!

 

På videregående gjør jeg det bare når jeg kjeder meg. Noe som er ganske ofte.

 

Edit@Malin: Scared smiley, fordi du er skummel når du er sinna.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...