Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Forøvrig; noen som vet om en måte å finne ut hvilke vanlige smertestillende jeg kan kombinere med Indocid? Har kun et verdiløst pakningsvedlegg på tysk, og nevrologen som skrev ut resepten gav meg vel lite info, rent bortsett fra at de verken bør kombineres med tom mage eller alkohol.

Ser ut som det er i samme klasse som voltarol/voltaren. Da bør du holde deg unna ting som er harde på magen. Altså ikke ta ibuprofen. Ikke ta mitt ord for det, men jeg hadde vurdert paracetamol. Hva med å ringe giftmiddelsentralen?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Årets bruker? Pfft. Maken til frekkhet fra en moderator da gitt. Nei, dere burde bli avholds hele gjengen, slik at dere kan hjelpe meg bære byrden av et liv uten alkohol.

Burde kanskje ikke sagt dette siden jeg er moderator og skal opprettholde moralen, men har du vurdert cannabis? Det er et mye tryggere og mer forsvarlig rusmidell enn alkohol i følge både meg, høyesterettsdommere og leger. Det er et politisk forbud IMHO. Skal du først ruse deg (og da snakker jeg ikke om å drikke for smaken, det er en annen diskusjon) er cannabis det klart beste alternativet.

Å jo da, jeg har mer enn vurdert cannabis. Begynner å bli noen år siden da. Husker jeg som 14 - 15 åring skulket alle fransktimene og satt hos en kompis og røyket. Jeg er inne på et bedre spor nå da. Med mindre det blir lovlig eller ikke straffbart, holder jeg meg unna. Vil ikke ha noe på meg som kan ramme meg i etterkant.

Lenke til kommentar

Evan: McLovin? What kind of a stupid name is that, Fogell? What, are you trying to be an Irish R&B singer?

Fogell: Naw, they let you pick any name you want when you get down there.

Seth: And you landed on McLovin...

Fogell: Yeah. It was between that or Muhammed.

Seth: Why the FUCK would it be between THAT or Muhammed? Why don't you just pick a common name like a normal person?

Fogell: Muhammed is the most commonly used name on Earth. Read a fucking book for once.

Evan: Fogell, have you actually ever met anyone named Muhammed?

Fogell: Have YOU actually ever met anyone named McLovin?

Seth: No, that's why you picked a dumb fucking name!

Fogell: Fuck you.

 

:love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er akkurat ferdig med å se "Dag" på DVD. Må si at det er noe av det morsomste jeg har sett på evigheter.

 

Terapeut: Gjør det første som faller deg inn.

Dag: Nei...

Terapeut: Gjør eller si det første som faller deg inn.

Dag: Nei.

Terapeut: Gjør eller si det aller første som faller deg inn.

Dag: NEI!

Terapeut: Gjør eller si det aller første som faller deg inn!

Dag: *reiser seg opp og kaster den lille vofsen ut av vinduet*

 

:rofl:

Lenke til kommentar

Evan: McLovin? What kind of a stupid name is that, Fogell? What, are you trying to be an Irish R&B singer?

Fogell: Naw, they let you pick any name you want when you get down there.

Seth: And you landed on McLovin...

Fogell: Yeah. It was between that or Muhammed.

Seth: Why the FUCK would it be between THAT or Muhammed? Why don't you just pick a common name like a normal person?

Fogell: Muhammed is the most commonly used name on Earth. Read a fucking book for once.

Evan: Fogell, have you actually ever met anyone named Muhammed?

Fogell: Have YOU actually ever met anyone named McLovin?

Seth: No, that's why you picked a dumb fucking name!

Fogell: Fuck you.

 

:love:

Hahahaha, superbad er så jævli bra.

Lenke til kommentar

Ble faen busta av mamma når jeg åpnet vindunken :p Du drikk faen ikke mere av den vina. Elske å være 14 år igjen :love:

Det verste er å vite at de gjør det av kjærlighet, men alt man vil er å ta et glass til :p

Kjærlighet? Jeg skal jo kjøpe nytt i morgen så ser ikke helt problemet med at jeg tar et par glass vin :dontgetit:

Skal bli godt å komme hjem igjen å gjøre hva pokker jeg vil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...