Coa Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Misunner alle som kan drikke. Gleder meg til leveren min er klar for mer fest og moro Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Julen varer fram til 13. dag jul. Bullshit! Den siste offisielle dagen er 20. dag jul selvom mange tar det alt 13. dag! Hvorfor noen gidder å ta det tideliger enn de trenger er for meg en gåte. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Snikdrikker du Kim :!: Må det Fikk en kvote på 4 pils i dag Er ikke mine pils så blir sikkert litt kjeft i morgen men det får nu bare stå sin prøve. Tenkte å kjøpe nye pils i morgen da. Der gikk hele hurven å la seg. Nå skal jeg snik drikke litt øl Får kjøpe nye til søster i morgen. Skål! Er på slutten av den siste ølen her i huset nå, men det er like greit for jeg må opp tidelig i morgen pga. jeg skal ut og fly. Men kunne ikke la det ligge igjen en øl når jeg skal være borte... Skål Nei ølen risikerer jo å bli borte visst man bare levner den igjen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Faen øl ja, det skal det poppes nå! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 FUUUUUU! F me anyday Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 FUUUUUU! F me anyday Haha, søt du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Misunner alle som kan drikke. Gleder meg til leveren min er klar for mer fest og moro Dama mi kommer sikkert til å piske meg for dette, men vettu hva... Jeg henter meg et nytt glass med Jameson. Mixing things up today. Går for irsk istedet for skottland. Julen varer fram til 13. dag jul. Bullshit! Den siste offisielle dagen er 20. dag jul selvom mange tar det alt 13. dag! Hvorfor noen gidder å ta det tideliger enn de trenger er for meg en gåte. Noen ganger er nok nok. Jeg har et ambivalent forhold til jula. Det er derfor jeg både har juleavatar OG er trådstarter av antijuletråden. Haha, søt L4r5 er. Ja, jeg veit. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) hey, jeg kom jo til finalen på juleavatar konkurransen. nest siste på finaleplassen, men samma det. Endret 30. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Misunner alle som kan drikke. Gleder meg til leveren min er klar for mer fest og moro Dama mi kommer sikkert til å piske meg for dette, men vettu hva... Jeg henter meg et nytt glass med Jameson. Mixing things up today. Går for irsk istedet for skottland. Årets bruker? Pfft. Maken til frekkhet fra en moderator da gitt. Nei, dere burde bli avholds hele gjengen, slik at dere kan hjelpe meg bære byrden av et liv uten alkohol. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 hey, jeg kom jo til finalen på juleavatar konkurransen. nest siste på finaleplassen, men samma det. Kudos where kudos are due. Selv fortjener jeg ikke plassen min synes jeg. Bare et random bilde med en nissehatt. Du har laget din helt selv. Jeg bare bad dama om å sette på en hatt på et bilde. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Stjelt øl er god øl Føler meg som en 14 åring som sitter og snik drikker å er redd for at mamma og søster skal høre når jeg åpner en øl Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 for popularitet kanskje? du er da en greppa kar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Årets bruker? Pfft. Maken til frekkhet fra en moderator da gitt. Nei, dere burde bli avholds hele gjengen, slik at dere kan hjelpe meg bære byrden av et liv uten alkohol. Burde kanskje ikke sagt dette siden jeg er moderator og skal opprettholde moralen, men har du vurdert cannabis? Det er et mye tryggere og mer forsvarlig rusmidell enn alkohol i følge både meg, høyesterettsdommere og leger. Det er et politisk forbud IMHO. Skal du først ruse deg (og da snakker jeg ikke om å drikke for smaken, det er en annen diskusjon) er cannabis det klart beste alternativet. for popularitet kanskje? du er da en greppa kar. Mulig, men det er ikke de premissene juleavatarkonkurransen skulle gått på.Og når det gjelder årets medlem mener jeg brukere som Amanita Muscaria og GullLars skulle gått lenger enn meg. Jeg bare mangler et sosialt liv og poster overalt her som erstatning. De bidrar i det minste til forumet. For ikke å glemme Latias. Han burde vært moderator for lenge siden. Jeg tør knapt moderere fotballdelen og der har han full kontroll. Prøvde meg et par ganger og det gikk dårlig. Endret 30. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Når det kommer til å ruse seg ordentlig og man sammenligner alkohol og cannabis som du sier, så kan det hende du har rett der, men jeg ville aldri anbefallt cannabis til noen. ville heller ikke anbefallt alkohol men det får man jo kjøpt i butikken, så. edit: har vi årets medlem? Endret 30. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Huff, hadde vært godt med et glass whisky nå. Men er allerede kvalm, og pillene som tar hodepinen min bør ikke kombineres med alkohol. Forøvrig; noen som vet om en måte å finne ut hvilke vanlige smertestillende jeg kan kombinere med Indocid? Har kun et verdiløst pakningsvedlegg på tysk, og nevrologen som skrev ut resepten gav meg vel lite info, rent bortsett fra at de verken bør kombineres med tom mage eller alkohol. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ville heller ikke anbefallt alkohol men det får man jo kjøpt i butikken, så. Der har du et poeng som ikke er til å dytte under teppet. Å risikere de følger man kan få av å bryte et forbud er kanskje ikke verd det. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jann - Ove! Jeg har endelig funnet ut hvem avataren din minner meg om! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Huff, hadde vært godt med et glass whisky nå. Men er allerede kvalm, og pillene som tar hodepinen min bør ikke kombineres med alkohol. Forøvrig; noen som vet om en måte å finne ut hvilke vanlige smertestillende jeg kan kombinere med Indocid? Har kun et verdiløst pakningsvedlegg på tysk, og nevrologen som skrev ut resepten gav meg vel lite info, rent bortsett fra at de verken bør kombineres med tom mage eller alkohol. Sjekk ut Felleskatalogen.no Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Å? Hvem da? Nerdeversjonen av Sweets! (I Bones!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg