Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Skal gjøre et forsøk. Den kommer til å inneholde vingummibjørner, isoporkuler, superlim og oppkast. Høres det bra ut? Supert! Can't wait, mrawr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Yes! Spesiellt superlimen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det snør ute folkens! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg håper med dette at jeg kan bringe en god latter i disse kveldstimer. Jeg har en sang jeg vil vise dere. Vær så snill, skal du først høre denne, så hør hele. Den blir bedre og bedre og bedre. http://open.spotify.com/track/7jQLI0ZiWNjUltwXgkh3ML Du viser ikke en sang. Du spiller, eller synger. Jeg ler ikke av den, kjenner meg igjen... og jada, er nok en "liten" Gaute-fan Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Sgt Peppers Lonley Heart Club Band etterfulgt av Dark side of the Moon. Jeg er i både nostalgi, orgasme, velbehag og rus. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Sgt Peppers Lonley Heart Club Band... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg håper med dette at jeg kan bringe en god latter i disse kveldstimer. Jeg har en sang jeg vil vise dere. Vær så snill, skal du først høre denne, så hør hele. Den blir bedre og bedre og bedre. http://open.spotify.com/track/7jQLI0ZiWNjUltwXgkh3ML Du viser ikke en sang. Du spiller, eller synger. Jeg ler ikke av den, kjenner meg igjen... og jada, er nok en "liten" Gaute-fan Flisespikkeri. Jeg er ikke en liten Gaute-fan. Hørte på noen andre sanger av han også, og jeg lo like godt hver gang. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Sgt Peppers Lonley Heart Club Band etterfulgt av Dark side of the Moon. Jeg er i både nostalgi, orgasme, velbehag og rus. Uten meg? Jeg håper med dette at jeg kan bringe en god latter i disse kveldstimer. Jeg har en sang jeg vil vise dere. Vær så snill, skal du først høre denne, så hør hele. Den blir bedre og bedre og bedre. http://open.spotify....iWNjUltwXgkh3ML Du viser ikke en sang. Du spiller, eller synger. Jeg ler ikke av den, kjenner meg igjen... og jada, er nok en "liten" Gaute-fan Flisespikkeri. Jeg er ikke en liten Gaute-fan. Hørte på noen andre sanger av han også, og jeg lo like godt hver gang. FUUUUUU! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ah shit, glemte deg. Sender over litt nå på direkten Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Da har Totoro kvittet seg med nisselua, og sottrollene ser ut til å ha våknet tidlig fra vinterdvalen sin gitt Endret 30. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Julen varer fram til 20. dag jul. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vet, men ble litt lei den nisselua Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Der gikk hele hurven å la seg. Nå skal jeg snik drikke litt øl Får kjøpe nye til søster i morgen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 De svarte dottene var ganske forstyrrende, men det er jo din avatar. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Ser den, men syns de er ganske sentrale når jeg har totoro som avatar Kjapt spørsmål: Hva som gjør at jeg får beskjed om at noen har sitert noe jeg har skrevet til tross for at det ikke er no sitat? Endret 30. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Snikdrikker du Kim :!: Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ser den, men syns de er ganske sentrale når jeg har totoro som avatar Kjapt spørsmål: Hva som gjør at jeg får beskjed om at noen har sitert noe jeg har skrevet til tross for at det ikke er no sitat? Folk som trykker på "Svar" på ditt innlegg og fjerner quoting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Julen varer fram til 13. dag jul. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Helt enig med SuperadreMalin. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Der gikk hele hurven å la seg. Nå skal jeg snik drikke litt øl Får kjøpe nye til søster i morgen. Skål! Er på slutten av den siste ølen her i huset nå, men det er like greit for jeg må opp tidelig i morgen pga. jeg skal ut og fly. Men kunne ikke la det ligge igjen en øl når jeg skal være borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg