Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strømmen gikk i hele nabolaget i over 30 min :ohmy: Ingen forum :dontgetit:

Derfor man har laptop og androidtelefon. Bare å sette telefonen som trådløs aksesspunkt og surfe som en jøde på sabatten i auschwitz. Endret av L4r5
stygg ord del ings feil
Lenke til kommentar

Jeg ser Two and a Half Men, og rister på hodet når jeg atter en gang ser Alan ødelegge sin sjanse for en trekant med to sykt deilige jenter. Stakkars, patetiske jævel.

Du skulle heller ønske det var du som fikk sjansen til å ha trekant med dem formoder jeg? (Please say yes! Ingenting får gjengen i DNFK til å gå av hengslene som mentale bilder av jentekos!)
Lenke til kommentar

Tviler nå på at jødene fikk markere sabatten noe større i nazistenes varetekt...

Det sies at Hitler gikk til en spåkone midt under krigen og spurte om hun kunne forutse når han ville dø. Til det svarte hun "Du vil dø på en jødisk høytidsdag". Da Hitler spurte hvordan hun kunne forutse det svarte hun "Uansett hvilken dag du dør på blir det en høytidsdag for jødene"... :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser Two and a Half Men, og rister på hodet når jeg atter en gang ser Alan ødelegge sin sjanse for en trekant med to sykt deilige jenter. Stakkars, patetiske jævel.

Du skulle heller ønske det var du som fikk sjansen til å ha trekant med dem formoder jeg? (Please say yes! Ingenting får gjengen i DNFK til å gå av hengslene som mentale bilder av jentekos!)

Jeg hadde ikke sagt nei, for å si det slik. De er da sykt deilige begge to! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...