Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Calm down guys. Jenter er normalt å observere, overalt. Sk!ppy? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Strømmen gikk i hele nabolaget i over 30 min Ingen forum for og være ærlig, strømmen gikk i hode mitt når jeg fant ut at du var jente :O Hehe, hvorfor ? nicket, avataren og måten du har skrevet på Hmm, jeg har en concept profil? Men står i profilen min at jeg er jente da Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hmm, jeg har en concept profil? Men står i profilen min at jeg er jente da joda men jeg er lat, sjekker sjeldent profiler Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Calm down guys. Jenter er normalt å observere, overalt. Sk!ppy? ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Strømmen gikk i hele nabolaget i over 30 min Ingen forum Derfor man har laptop og androidtelefon. Bare å sette telefonen som trådløs aksesspunkt og surfe som en jøde på sabatten i auschwitz. Endret 29. desember 2010 av L4r5 stygg ord del ings feil Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tja, hehe, hadde ikke mer batteri på macen, og har ikke ladet telefonen på et par dager= 3 % batteri på den igjen. PERFEKT TIDSPUNKT Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Interessangt eksempel L4r5... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg håper med dette at jeg kan bringe en god latter i disse kveldstimer. Jeg har en sang jeg vil vise dere. Vær så snill, skal du først høre denne, så hør hele. Den blir bedre og bedre og bedre. http://open.spotify.com/track/7jQLI0ZiWNjUltwXgkh3ML Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Interessangt eksempel L4r5... Jeg vet. Jeg kjenner ikke helt opprinnelsen til uttrykket, men broren min bruker det til alle sammenligninger. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg ser Two and a Half Men, og rister på hodet når jeg atter en gang ser Alan ødelegge sin sjanse for en trekant med to sykt deilige jenter. Stakkars, patetiske jævel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg ser Two and a Half Men, og rister på hodet når jeg atter en gang ser Alan ødelegge sin sjanse for en trekant med to sykt deilige jenter. Stakkars, patetiske jævel. Du skulle heller ønske det var du som fikk sjansen til å ha trekant med dem formoder jeg? (Please say yes! Ingenting får gjengen i DNFK til å gå av hengslene som mentale bilder av jentekos!) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tviler nå på at jødene fikk markere sabatten noe større i nazistenes varetekt... Det sies at Hitler gikk til en spåkone midt under krigen og spurte om hun kunne forutse når han ville dø. Til det svarte hun "Du vil dø på en jødisk høytidsdag". Da Hitler spurte hvordan hun kunne forutse det svarte hun "Uansett hvilken dag du dør på blir det en høytidsdag for jødene"... 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg ser Two and a Half Men, og rister på hodet når jeg atter en gang ser Alan ødelegge sin sjanse for en trekant med to sykt deilige jenter. Stakkars, patetiske jævel. Du skulle heller ønske det var du som fikk sjansen til å ha trekant med dem formoder jeg? (Please say yes! Ingenting får gjengen i DNFK til å gå av hengslene som mentale bilder av jentekos!) Jeg hadde ikke sagt nei, for å si det slik. De er da sykt deilige begge to! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Og da går jeg og legger meg etter en lang jobbdag , må opp tidlig i morgen for å jobbe åtte timer til . God alle på DNFK , sov godt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Sov søtt The Barnacle... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg kjeder meg så sykt mye. Underholde meg, noen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg kjeder meg så sykt mye. Underholde meg, noen? Skal jeg skrive en erotisk novelle for deg? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg kjeder meg så sykt mye. Underholde meg, noen? Skal jeg skrive en erotisk novelle for deg? Wouldn't mind. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Skal gjøre et forsøk. Den kommer til å inneholde vingummibjørner, isoporkuler, superlim og oppkast. Høres det bra ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg