Laughing Madcap Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Yeah. Har endelig klart å spise etter omgangssjuka jeg, föler tarmen ikke er så vant til mat Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 alle de som går ut får omgangsyka mens oss som er hjemme i japan er det uhøflig og gå ut viss man er syk, eller nylig har vært det! Norge har noe og lære! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg bare elsker å løpe rundt i sentrum når jeg har omgangssyken, det siste jeg har lyst til å gjøre er å sitte hjemme på do ihvertfall! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Aner jeg ironi, eller tar jeg feil? Ikke det at jeg tviler på at du finner meg diggbar, men man kan aldri vite. Du er den mest diggbare av dem alle. Pff, sier du bare fordi du ikke har sett meg enda. Jeg tror ikke på deg. Jeg forventer et bilde for å støtte opp under påstanden du kommer med. Maybe baby, får litt prestasjonsangst nå. Skrev innlegget etter en fin bytur, jeg som hadde lovet meg selv å ikke poste her i fylla. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det dumme man gjør i fylla er som regel noe man har hatt lyst å gjøre, eller kunne gjort edru, men latt være fordi man holdt tilbake av en eller annen grunn, eller rett og slett ikke turte. I ditt tilfelle, fortelle DNFK at du er mer diggbar enn meg. Noe som er løgn, inntil motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det dumme man gjør i fylla er som regel noe man har hatt lyst å gjøre, eller kunne gjort edru, men latt være fordi man holdt tilbake av en eller annen grunn, eller rett og slett ikke turte. I ditt tilfelle, fortelle DNFK at du er mer diggbar enn meg. Noe som er løgn, inntil motsatte er bevist. Eheh, ro ned. Jeg vet ikke engang hvordan du ser ut eller har noe imot deg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg tror du tok innlegget mitt litt for seriøst. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Håper på det, kjære. Kan poste bilde om jeg får like bra brystmuskler som deg. Det er det eneste jeg har sett av deg, og der vet jeg at du ligger langt foran meg. Får prøve å ta opp treningen etter nyttår, k9z. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Lærerdiskusjonen er i gang igjen og det er virkelig underholdene saker folk skriver... Hva skjer i kafeen for tiden da? Lenge siden jeg har vært her. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 vært sjuk sia julaften, hoster også videre. Jævlig artig i romjula, skulle være med venner og alt. Men neida, her er jeg SJUK!!! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg er så vant til å være syk i jula at jeg ikke gidder bry meg med det. Lenge siden jeg har smakt noe av ribba man spiser på julaften Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hallo Malin Hei Sebbe Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Strømmen gikk i hele nabolaget i over 30 min Ingen forum Endret 29. desember 2010 av The Barnacle Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Woot, welcome back! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Folkens, Barnacle er her igjen. Tilbake til postene deres, pausen er over. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Strømmen gikk i hele nabolaget i over 30 min Ingen forum for og være ærlig, strømmen gikk i hode mitt når jeg fant ut at du var jente :O Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Strømmen gikk i hele nabolaget i over 30 min Ingen forum for og være ærlig, strømmen gikk i hode mitt når jeg fant ut at du var jente :O Wot, du er jente? Awesome! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Strømmen gikk i hele nabolaget i over 30 min Ingen forum for og være ærlig, strømmen gikk i hode mitt når jeg fant ut at du var jente :O Hehe, hvorfor ? :!: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Strømmen gikk i hele nabolaget i over 30 min Ingen forum for og være ærlig, strømmen gikk i hode mitt når jeg fant ut at du var jente :O Hehe, hvorfor ? nicket, avataren og måten du har skrevet på Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Calm down guys. Jenter er normalt å observere, overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg