Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 God morgen. Mitt første og formodentlig ikke siste innlegg i DNFK. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 God morgen til deg og. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 God morgen. Mitt første og formodentlig ikke siste innlegg i DNFK. God morgen Jørgen, og velkommen til mitt andre hjem på forumet. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 God morgen, Jørgen. Velkommen til DNFK. ^.^ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) God morgen. Mitt første og formodentlig ikke siste innlegg i DNFK. God morgen. Har ikke sett deg andre plasser en i fotball delen av forumet. Velkommen til DNFK. Endret 29. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hyggelig velkomst her gitt. Nei, det er vel i fotballkategorien jeg har majoriteten av innleggene mine selv om jeg også poster fast et par andre steder (Jobb og utdanning, Mote og Velvære). Endret 29. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hyggelig velkomst her gitt. Nei, det er vel i fotballkategorien jeg har majoriteten av innleggene mine selv om jeg også poster fast et par andre steder (Jobb og utdanning, Mote og Velvære). Don't worry. Soon, this will be your home. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvorfor er det ingen som har bakt kjeks til Jørgen enda? Alle vet da at alle nye DNFK-medlemmer får hjemmebakte kjeks som velkomsthilsen. Skam dere! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Han kom så overraskende på. Bye bye Luffy, hello Bear Grylls. Endret 29. desember 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Må dessverre si at Bear Grylls ligger noen awesomnessnivåer over Luffy. Kjipt at vi ikke matcher lenger da. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kanskje vi ser ha igjen en dag? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvorfor er det ingen som har bakt kjeks til Jørgen enda? Alle vet da at alle nye DNFK-medlemmer får hjemmebakte kjeks som velkomsthilsen. Skam dere! Jeg fikk aldri kjeks Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvorfor er det ingen som har bakt kjeks til Jørgen enda? Alle vet da at alle nye DNFK-medlemmer får hjemmebakte kjeks som velkomsthilsen. Skam dere! I baked them, then I sat them in the kitchen window. When I came back I found this person: 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvorfor er det ingen som har bakt kjeks til Jørgen enda? Alle vet da at alle nye DNFK-medlemmer får hjemmebakte kjeks som velkomsthilsen. Skam dere! Jeg fikk aldri kjeks Det er fordi det er en ny regel. Men det er aldri for sent å bake velkomstkjeks. Hvorfor er det ingen som har bakt kjeks til Jørgen enda? Alle vet da at alle nye DNFK-medlemmer får hjemmebakte kjeks som velkomsthilsen. Skam dere! I baked them, then I sat them in the kitchen window. When I came back I found this person: Du må lære deg å låse døra, vet du. Slik at kakemonsteret ikke kommer seg inn. Men siden skaden allerede er skjedd får du bare straffe ham ved å få ham til å bake nye. Og ikke la ham smake på dem etterpå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 8. dagen uten nikotin nå. Sigar på nyttårsaften y/n? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 n Du er bare sur fordi vi ikke er i samme crew lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg