The Barnacle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Heeerregud, jeg ser film i badekaret og den er så kjedelig at jeg sjekker forumet hvert tredje minutt. DET sier noe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Heeerregud, jeg ser film i badekaret og den er så kjedelig at jeg sjekker forumet hvert tredje minutt. DET sier noe Hvilken film? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Bazukh: Du. Er. Heldig. Nei. Ikke gjort noe hittil i dag. Nå skal det snart kanskje bygges noen servere, så da har jeg noe å gjøre en liten stund, i hvert fall. Men. Ih. Sliten, trøtt OG ingenting å gjøre er dårlig kombinasjon. Men MSN, det klarer du ikke? Heeerregud, jeg ser film i badekaret og den er så kjedelig at jeg sjekker forumet hvert tredje minutt. DET sier noe Hvilken film? Og.. du er jævlig heldig som 1) har badekar, 2) har fri så du kan ligge i det.. =P Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 The sorcerer's apprentice Men hvem vet, kanskje den blir bedre? Hvilken film? Og.. du er jævlig heldig som 1) har badekar, 2) har fri så du kan ligge i det.. =P Er kanskje litt heldig ja men skal på jobb om et par timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ooh, det kunne jeg gjort i morgen om jeg ikke skulle opp tidlig for å se på - og ta bilde av - trær. Oh well. Jeg kan soake i et badekar senere. Bare sette på musikken og sove et par timer. Den blir ikke bedre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 The Sorcerer's Apprentice var da en helt ok film? Kanskje ikke tidenes beste film, men helt ok i mine øyne. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvilken film? Og.. du er jævlig heldig som 1) har badekar, 2) har fri så du kan ligge i det.. =P Er kanskje litt heldig ja men skal på jobb om et par timer Nesten bedre å jobbe kveld enn å jobbe 8-16. Well well, jeg har fri til 2011 om rundt tre fire timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Snorre, hver sin smak. Jeg kjeda meg såpass at jeg for første gang siden Gudfaren-trilogien og Schindler's List sovna flere ganger under filmen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ferie er deilig dere! Hatt ferie siden 14. og skal ikke tilbake til hverdagen før den 10. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 har ikke engang to uker med ferie... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Skal til Israel om noen dager jeg. Blir kos. Overnatting i ørkenen og greier. Noen som har vært der og har noen anbefalinger til hva man kan gjøre bortsett fra diverse standardting som vi mest sannsynlig skal gjøre uansett? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 God morgen søtnoser! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 har ikke engang to uker med ferie... Sutre sutre, 3 dager ferie her. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Siste skoledagen min var 22, og jeg har jobbet hver dag siden, og skal jobbe hver dag til 2 Januar, og den tredje begynner jeg på skolen igjen. :dontgetit: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Snorre, hver sin smak. Jeg kjeda meg såpass at jeg for første gang siden Gudfaren-trilogien og Schindler's List sovna flere ganger under filmen. Skamme deg, skulle du! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Siste skoledagen min var 22, og jeg har jobbet hver dag siden, og skal jobbe hver dag til 2 Januar, og den tredje begynner jeg på skolen igjen. :dontgetit: you know Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hva jobber du som bazukh ? Jobber på en IT-avdeling i et privat firma. :-) Og Ponz, jeg har allerede fortalt deg hvorfor. :-D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 HTC Desire Z i dag Jeg kondolerer. You troll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg