Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Stått opp, hatt hodepine, loket, hørt på Booties Best of 2010-mashups og sittet med nesa dypt ned i en tom Doc' halslinser med eukalyptussmak-pose. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Så ingen klipper å se på idag? Hørtes ikke helt bra ut :S God bedring Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Takk, takk. Har sett på klipper i dag også, men bare på bildene fra i går som jeg har gått gjennom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Synd jeg ikke liker sjokolade fra kakao da. Melkesjokolade, det er tingen det! All sjokolade inneholder kakao. Joda, du har rett med det, men melkesjokolade inneholder langt mindre kakao enn "vanlig" sjokolade. Jeg syns smaken på den "vanlige" sjokoladen er for vond. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vi er ferdig Diskutert. Pun intended. På tide å legge seg. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vi er ferdig Diskutert. Pun intended. På tide å legge seg. Åh, du er så... diggbar. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Aner jeg ironi, eller tar jeg feil? Ikke det at jeg tviler på at du finner meg diggbar, men man kan aldri vite. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Aner jeg ironi, eller tar jeg feil? Ikke det at jeg tviler på at du finner meg diggbar, men man kan aldri vite. Du er den mest diggbare av dem alle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Gah! Jævla bilde! Jeg finner ikke ut nøyaktig hvor mange 0,x grader det må roteres for å bli helt rett. :| 0,01 er for mye, men 0,001 er for lite. Gått gjennom ørtogførti grader nå, men neida. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Abstinenser der. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Aner jeg ironi, eller tar jeg feil? Ikke det at jeg tviler på at du finner meg diggbar, men man kan aldri vite. Du er den mest diggbare av dem alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Gah! Jævla bilde! Jeg finner ikke ut nøyaktig hvor mange 0,x grader det må roteres for å bli helt rett. :| 0,01 er for mye, men 0,001 er for lite. Gått gjennom ørtogførti grader nå, men neida. La det ligge noen timer uten at du ser på det, ta det opp og dra streken (kommer an på hvilket program du bruker) på magefølelsen, la være å tenke over om det er skeivt eller ikke og gjenta prosedyren med å la det være noen timer uten at du ser på det. Slikt hjelper ofte synes jeg dersom jeg har noen jævlige horisonter på bildene mine Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Morn Folk Stolt over å kunne stå opp på morgenen. Kansje litt tidlig men , bedre en å døgne Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Begynner folk å stå opp alt!? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Begynner folk å stå opp alt!? Betyr at vi må legge oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Selv har jeg ikke lagt meg enda. Er ferdig på jobb om en halvannen time. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Aner jeg ironi, eller tar jeg feil? Ikke det at jeg tviler på at du finner meg diggbar, men man kan aldri vite. Du er den mest diggbare av dem alle. Pff, sier du bare fordi du ikke har sett meg enda. God natt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Gah! Jævla bilde! Jeg finner ikke ut nøyaktig hvor mange 0,x grader det må roteres for å bli helt rett. :| 0,01 er for mye, men 0,001 er for lite. Gått gjennom ørtogførti grader nå, men neida. La det ligge noen timer uten at du ser på det, ta det opp og dra streken (kommer an på hvilket program du bruker) på magefølelsen, la være å tenke over om det er skeivt eller ikke og gjenta prosedyren med å la det være noen timer uten at du ser på det. Slikt hjelper ofte synes jeg dersom jeg har noen jævlige horisonter på bildene mine Photoshop. Har latt det ligge og jobber heller med andre bilder. Skulle dog ønske at jeg hadde hatt en kraftigere PC enn en netbook å jobbe med. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvorfor Inception skulle være så bra skjønner jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg