Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mørk sjokolade med sterkt krydder og appelsin i er best! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 På min tredje uke med ferie nå. Jeg er faktisk ganske lei Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 På min tredje uke med ferie nå. Jeg er faktisk ganske lei Snart på mitt tredje år. Jeg har vært lei lenge... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Eg får IKKJE lov til å spele GTA. Javel ja, mor mi er rasjonell og kjekk som vanlig. Eg får spele Fallout. Der kan ein drepe ALLE i heile spelet. Eg får spele Bioshock. Der kan ein drepe små jenter. Eg får spele Assasin's Creed. Der kan ein gå bort til ein tiggar og stikke eit halvmeter-langt sverd inn i trynet på dei uten grunn. Kva gjer GTA verre? Jau, det at media framstiller det som eit hjernevaskingsspel som gjer slik at ungen din instantly byrjar å selge crack, voldta folk og drepe alt og alle. Jævla media. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Synd jeg ikke liker sjokolade fra kakao da. Melkesjokolade, det er tingen det! All sjokolade inneholder kakao. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvit sjokolade også? På min tredje uke med ferie nå. Jeg er faktisk ganske lei Slaskepus! Jeg er mer lei USA enn ferie. Og sykdom. Men definitivt ikke varme og å ikke trenge jakke eller genser når jeg går ut. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 På min tredje uke med ferie nå. Jeg er faktisk ganske lei Snart på mitt tredje år. Jeg har vært lei lenge... 3 år med ferie? Hvordan? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 At dere kidza aldri lærer. GTA er ligner mye mer på den verden vi lever i enn alle de andre spillene du nevner. Derfor øker sjansen for at du tror at de holdningene du har som karakteren i spillet også gjelder i den faktiske verden. All sjokolade inneholder kakao. Tøv, vi vet godt hvilken type sjokolade han mener Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg vil ha Coca-Cola, men det er det eneste mamma nekter meg å drikke / ta med inn i dette hus. Alt annet går greit. Men så igjen. Jeg vil ha Coca-Cola med sukker, ikke mais-sirup, og da ble det vel straks litt vanskeligere ... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvorfor ikke Cola? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) På min tredje uke med ferie nå. Jeg er faktisk ganske lei Snart på mitt tredje år. Jeg har vært lei lenge... 3 år med ferie? Hvordan? Ble sykemeldt mars 2008, fikk attføring mars 2009, fikk arbeisavklaringspenger i sommer å har vedtak på det til høsten 2011 Endret 29. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjenner jeg trenger meg en liten spasertur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjenner jeg trenger nikotin. *savn* Hvorfor ikke Cola? Godt spørsmål. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 kjenner jeg trenger en senge partner Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 På min tredje uke med ferie nå. Jeg er faktisk ganske lei Snart på mitt tredje år. Jeg har vært lei lenge... 3 år med ferie? Hvordan? Ble sykemeldt mars 2008, fikk attføring mars 2009, fikk arbeisavklaringspenger i sommer å har vedtak på det til høsten 2011 Aha, skjønner. Kan jeg få spørre hvorfor? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 At dere kidza aldri lærer. GTA er ligner mye mer på den verden vi lever i enn alle de andre spillene du nevner. Derfor øker sjansen for at du tror at de holdningene du har som karakteren i spillet også gjelder i den faktiske verden. Om eg hadde vore ein sinnssvak volvonisse som får 2'ar på prøver, så ja. Men eg klarer faktisk å skilje mellom GTA og virkeligheit. Eg har san andreas. Der har eg aldri gjort noko anna enn å kødde rundt med cheatcodes og helikopter. Berre fordi ein KAN oppføre seg som ein som får fortener livsstid på eit spel, vil det ikkje nødvendigvis seie at GJER det. Ho har ALDRI sett nokon spele det ho så voldsomt forbyr. Det blir som om at eg går og knekker Twilight-DVDen til systra mi utan å ha sett Twilight. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 kjenner jeg trenger en senge partner Si meg hvor du bor så skal jeg komme å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tøv, vi vet godt hvilken type sjokolade han mener Hæ? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 kjenner jeg trenger en senge partner Si meg hvor du bor så skal jeg komme å hjelpe deg. Sørlandets pærle, er der du finner meg Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kranjcar: Har slitt endel med angst og depresjoner. Heldigvis på bedringens vei, så satser på å komme igang med et eller annet på nyåret. Er bare det at alt tar så sykt lang tid med NAV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg