Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg får IKKJE lov til å spele GTA. Javel ja, mor mi er rasjonell og kjekk som vanlig.

Eg får spele Fallout. Der kan ein drepe ALLE i heile spelet.

Eg får spele Bioshock. Der kan ein drepe små jenter.

Eg får spele Assasin's Creed. Der kan ein gå bort til ein tiggar og stikke eit halvmeter-langt sverd inn i trynet på dei uten grunn.

Kva gjer GTA verre? Jau, det at media framstiller det som eit hjernevaskingsspel som gjer slik at ungen din instantly byrjar å selge crack, voldta folk og drepe alt og alle.

Jævla media.

Lenke til kommentar

At dere kidza aldri lærer.

GTA er ligner mye mer på den verden vi lever i enn alle de andre spillene du nevner. Derfor øker sjansen for at du tror at de holdningene du har som karakteren i spillet også gjelder i den faktiske verden.

All sjokolade inneholder kakao.

Tøv, vi vet godt hvilken type sjokolade han mener ;)

Lenke til kommentar

På min tredje uke med ferie nå. Jeg er faktisk ganske lei

Snart på mitt tredje år. Jeg har vært lei lenge...

3 år med ferie? Hvordan? :blush:

Ble sykemeldt mars 2008, fikk attføring mars 2009, fikk arbeisavklaringspenger i sommer å har vedtak på det til høsten 2011

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

På min tredje uke med ferie nå. Jeg er faktisk ganske lei

Snart på mitt tredje år. Jeg har vært lei lenge...

3 år med ferie? Hvordan? :blush:

Ble sykemeldt mars 2008, fikk attføring mars 2009, fikk arbeisavklaringspenger i sommer å har vedtak på det til høsten 2011

Aha, skjønner.

Kan jeg få spørre hvorfor?

Lenke til kommentar

At dere kidza aldri lærer.

GTA er ligner mye mer på den verden vi lever i enn alle de andre spillene du nevner. Derfor øker sjansen for at du tror at de holdningene du har som karakteren i spillet også gjelder i den faktiske verden.

Om eg hadde vore ein sinnssvak volvonisse som får 2'ar på prøver, så ja.

Men eg klarer faktisk å skilje mellom GTA og virkeligheit.

Eg har san andreas. Der har eg aldri gjort noko anna enn å kødde rundt med cheatcodes og helikopter.

Berre fordi ein KAN oppføre seg som ein som får fortener livsstid på eit spel, vil det ikkje nødvendigvis seie at GJER det.

Ho har ALDRI sett nokon spele det ho så voldsomt forbyr. Det blir som om at eg går og knekker Twilight-DVDen til systra mi utan å ha sett Twilight.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...