Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kompisen min ble 16 idag. Jeg har glemt å kjøpe gave. Hva er fin gave å kjøpe som nødløsning? Tenkte 2-300 kr. (Planen var en snusboks, men den ble kjørt når broren min dro. Ingen her som bor i ski tilfeldigvis og vil hjelpe en bruker i nød?)

En pakke kondomer, og et "førerkort", eller noe som ligner, hvor det står. "Dette beviset må bæres til enhver tid, det viser at eieren er over 16 år, og har, ved å bære dette beviset, lov til å ha seksuellt samvær".

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

En pakke kondomer.

Er det noe han ikke trenger, er det kondomer.

Kompisen min ble 16 idag. Jeg har glemt å kjøpe gave. Hva er fin gave å kjøpe som nødløsning? Tenkte 2-300 kr. (Planen var en snusboks, men den ble kjørt når broren min dro. Ingen her som bor i ski tilfeldigvis og vil hjelpe en bruker i nød?)

En pakke kondomer, og et "førerkort", eller noe som ligner, hvor det står. "Dette beviset må bæres til enhver tid, det viser at eieren er over 16 år, og har, ved å bære dette beviset, lov til å ha seksuellt samvær".

Hvor ??!

Lenke til kommentar

BREAKING NEWS!

Gutter, vi har snart ikke en sjangs lenger. Vi blir snart garantert utkonkurrert.

De har funnet ut en måte å gjøre sjokolade enda bedre. Jeg frykter for fremtiden dette vil føre til. Nå kommer jenter snart til å glemme oss helt. :(

http://www.news.com.au/weird-true-freaky/discovery-may-make-chocolate-even-tastier/story-e6frflri-1225976572248

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...