Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvorfor i alle dager skal du kondolere .. ? Fordi det er en HTC? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 APPLE FANBOY DETECTED 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 APPLE FANBOY DETECTED Du er morsom, du. Bare fordi noen sier noe negativt om HTC, betyr det ikke at de tilber Steve Jobs. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nå er jula over for min del, derfor bytta jeg avatar. Istedet for å gå tilbake til den gamle, har jeg gjort noen modifikasjoner - så den er mer vintervennlig. Hva synes folket? CTRL+f5, så skal du få en blå avatar 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ovnsbakt fisk. Dampet laks. Stekt fisk. Du kan da ikke svare det, blir det samme som hvis jeg spør om hva yndlingsretten ditt er, og du sier stekt kjøtt, og kokt kjøtt Breiflabb er yndlingsfisken min. Namnam. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nå fikk jeg lyst på egen bikkje! Denne hadde vært awesome. Synd at jeg ikke har mulighet til det nå, for jeg ble skikkelig gira. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ovnsbakt fisk. Dampet laks. Stekt fisk. Du kan da ikke svare det, blir det samme som hvis jeg spør om hva yndlingsretten ditt er, og du sier stekt kjøtt, og kokt kjøtt Breiflabb er yndlingsfisken min. Namnam. Grunnen til jeg svarer slik, er fordi jeg ikke har peiling på hva slags fisk det er. Favoritten er ovnsbakt, men er usikker hvilken fisk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Må man betale for Spotify nå? Har account men fikk ikke laste ned før jeg har betalt 49kr Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nå fikk jeg lyst på egen bikkje! Denne hadde vært awesome. Synd at jeg ikke har mulighet til det nå, for jeg ble skikkelig gira. De er fine bikkjer, men krever sinnsykt mye trim. Regn med 2-3 timer om dagen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 De har gjort noen endringer. Spotify Open - 20 timer i mnd (LOL, brukes opp på 2 dager). Med reklame. Koster ingenting, hvem som helst kan bruke det. Spotify Free - For de som registrerte bruker før de lanserte Spotify Open. Ubegrenset timer i mnd, men med reklame. Spotify Unlimited - 49kr i mnd. Kan høre så mye du vil, uten reklame. Spotify Premium - 99kr (100?) i mnd. Samme som spotify unlimited men med noen fler funksjoner. Offline playlists og spotify mobile. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Får bare opp at Spotify Open ikke er tilgjengelig Edit: Fikk til. Måtte gå på Download.com sine sider å laste ned Spotify. Hører ikke så mye på Spotify at jeg gidder betale for det. Endret 28. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 jeg har fått ny snøfjøl(as mikkel "rev" calls it) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Stille her, i forhold til gårsdagen... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 jeg har fått ny snøfjøl(as mikkel "rev" calls it) Trodde snøfjøl var et vanlig brukt ord jeg? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 natrich, nein, bare slike really really incredibly old oldfags som sier slikt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 jeg har fått ny snøfjøl(as mikkel "rev" calls it) Trodde snøfjøl var et vanlig brukt ord jeg? Aldri hørt det før Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 natrich, nein, bare slike really really incredibly old oldfags som sier slikt. Med andre ord jeg er en veldig veldig utrolig gammel gammelhomo? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 to much soupy soup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg