Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres awesome ut. ^^

Selv sitter jeg med et glass gnarly hvitvin jeg plukka opp på ei sjappe borti hogget her. ^^

Smakte akkurat så surt og tørt som jeg foretrekker at hvitvin er. :-----D

Nå må jeg bare gidde å reise meg fra sofaen for å eksperimentere med gassovn og den gamle nisten min. ^^

Lenke til kommentar

Nei, ikke heldig. Kantina er stengt i romjula. No awesome food for meee! :(

/emo

Åh, ble så glad da jeg fant ut at kantina har åpent i romjula. Lunch på meg i dag og i morgen :love:

Det er forresten greit å bestille mat fra Pizza og Kina Ekspressen nå i romjula, det er tross alt julenissen sin bursdag helt frem til 2. nyttårsdag!

Lenke til kommentar

ÅÅåååh, smurf, din tease, jeg vil vite hva elektronisk kjærlighet befester seg til!

Har funnet få nye band de siste månedene, har gått i mye "gammelt".

Du er ikke den eneste! *kakke hodet forsiktig i veggen for å ikke vekke sine sovende foreldre*

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs449.ash2/72293_446079782006_693757006_5963764_1478816_n.jpg

bedre bilde. Jeg eeeelsker den. Hvis du er innom Starbucks og ser noen søte tumbler kan du sikkert få kjøpe med deg noen til meg, Sjur. :p

Jeg ser en ny samlemani in the making.

Ooh ... Kanskje det, kanskje. ^^

Jeg har ikke vært innom noen enda denne turen, men jeg har kjørt forbi veldig mange. Har en svak erindring av at de ofte er å finne sammen med Barnes & Nobles, så jeg får spørre Oda når hun våkner til. ^^

Lenke til kommentar

Also, Ida, du får bare lese den favorittbruker-tråden fra start av, og se om du finner noen oppmuntrende ord fra gammelt av. :wee:

Sier du, som ikke har nevnt meg engang. :(

/cutcutemoemo

Ja, jeg fant ut det. Jeg er like sjokkert som deg!

Det er flere jeg ikke har nevnt, som jeg burde ha nevnt.

Må sette meg ned i morgen og skrive opp alle jeg ikke nevnte da, og som jeg har funnet ut har blitt favoritter nå.

Det er også da jeg må gå gjennom de restrerende 360-70 bildene jeg ikke orker å gjøre noe med i kveld som jeg tok tidligere i dag. Ja ja. C'est la vie etc. Nå vil jeg høre på flere awesome mash-ups og spamme / poste dem til Fjasbok! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...