Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 /emo When you are feeling low, I'll be there to feel you up. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Høres awesome ut. ^^ Selv sitter jeg med et glass gnarly hvitvin jeg plukka opp på ei sjappe borti hogget her. ^^ Smakte akkurat så surt og tørt som jeg foretrekker at hvitvin er. :-----D Nå må jeg bare gidde å reise meg fra sofaen for å eksperimentere med gassovn og den gamle nisten min. ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nei, ikke heldig. Kantina er stengt i romjula. No awesome food for meee! /emo Åh, ble så glad da jeg fant ut at kantina har åpent i romjula. Lunch på meg i dag og i morgen Det er forresten greit å bestille mat fra Pizza og Kina Ekspressen nå i romjula, det er tross alt julenissen sin bursdag helt frem til 2. nyttårsdag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Stilig sak, Beccafe! Ang. mat, burde jeg spart det siste stykket av Domino-pizzaen minstesøss gav meg, fremfor å la pappa ta det. Jonas, jeg hadde awsum elektronisk herlighet å anbefale deg, men akkurat nå er det helt blåst oppe i hodet mitt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 ÅÅåååh, smurf, din tease, jeg vil vite hva elektronisk kjærlighet befester seg til! Har funnet få nye band de siste månedene, har gått i mye "gammelt". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs449.ash2/72293_446079782006_693757006_5963764_1478816_n.jpg bedre bilde. Jeg eeeelsker den. Hvis du er innom Starbucks og ser noen søte tumbler kan du sikkert få kjøpe med deg noen til meg, Sjur. Jeg ser en ny samlemani in the making. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg eeeelsker den. Hva gjør din snømannkopp bedre enn min enkle, gammeldagse kaffekopp? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva gjør din snømannkopp bedre enn min enkle, gammeldagse kaffekopp? Jeg blir skuffa om den ikke snurrer kaffedrikker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg eeeelsker den. Hva gjør din snømannkopp bedre enn min enkle, gammeldagse kaffekopp? Er søt, kan puttes i vesken med kaffe oppi, og holder kaffen varm? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 ÅÅåååh, smurf, din tease, jeg vil vite hva elektronisk kjærlighet befester seg til! Har funnet få nye band de siste månedene, har gått i mye "gammelt". Du er ikke den eneste! *kakke hodet forsiktig i veggen for å ikke vekke sine sovende foreldre* http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs449.ash2/72293_446079782006_693757006_5963764_1478816_n.jpg bedre bilde. Jeg eeeelsker den. Hvis du er innom Starbucks og ser noen søte tumbler kan du sikkert få kjøpe med deg noen til meg, Sjur. Jeg ser en ny samlemani in the making. Ooh ... Kanskje det, kanskje. ^^ Jeg har ikke vært innom noen enda denne turen, men jeg har kjørt forbi veldig mange. Har en svak erindring av at de ofte er å finne sammen med Barnes & Nobles, så jeg får spørre Oda når hun våkner til. ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Also, Ida, du får bare lese den favorittbruker-tråden fra start av, og se om du finner noen oppmuntrende ord fra gammelt av. Sier du, som ikke har nevnt meg engang. /cutcutemoemo Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg eeeelsker den. Hva gjør din snømannkopp bedre enn min enkle, gammeldagse kaffekopp? Er søt, kan puttes i vesken med kaffe oppi, og holder kaffen varm? Greit nok, min kopp kan ikke puttes i vesken. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg eeeelsker den. Hva gjør din snømannkopp bedre enn min enkle, gammeldagse kaffekopp? Er søt, kan puttes i vesken med kaffe oppi, og holder kaffen varm? Greit nok, min kopp kan ikke puttes i vesken. Men bruker du så mange vesker da ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Men bruker du så mange vesker da ? Du skulle bare visst hvilke krav det stilles til oss moderatorer. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Also, Ida, du får bare lese den favorittbruker-tråden fra start av, og se om du finner noen oppmuntrende ord fra gammelt av. Sier du, som ikke har nevnt meg engang. /cutcutemoemo Ja, jeg fant ut det. Jeg er like sjokkert som deg! Det er flere jeg ikke har nevnt, som jeg burde ha nevnt. Må sette meg ned i morgen og skrive opp alle jeg ikke nevnte da, og som jeg har funnet ut har blitt favoritter nå. Det er også da jeg må gå gjennom de restrerende 360-70 bildene jeg ikke orker å gjøre noe med i kveld som jeg tok tidligere i dag. Ja ja. C'est la vie etc. Nå vil jeg høre på flere awesome mash-ups og spamme / poste dem til Fjasbok! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Lurer på hvilken slamp av en tidligere leietaker som har bodd her jeg bor ! Hundrevis av slike sesamfrø og drøssevis med havre under kjøleskapet , lettvint å bare koste alt under Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ja, jeg fant ut det. Jeg er like sjokkert som deg! Ufint! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Wiioooowiiiooowiioo. Nå det ikke mange timene igjen Julekaffe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Runar: Det er derfor jeg liker reisekopper. De kan tas med og greier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 NRK nyhetstabber var fornøyelig titting: http://www.nrk.no/nett-tv/arkivert/40644/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg