Yavel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 For de som lurer så er det sinssykt gøy å erte en gretten røyker som er depserat og ikke finner papir/tobakk/whatever. Det er overhodet ikke gøy skal jeg si deg. I hvertfall ikke når man er i en ateistisk familie som heller ikke har bibler tilgjengelig det hadde vel vært akseptabelt bruk i det huset har de ikke Norges lover da? Nei, og felleskatalogen hadde heller ikke tynne nok sider er de bønner! mat papir? pizza papir? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Forsvinner du? Dotten må dessverre slette kontoen min for å fjerne tittelen min. Men frykt ikke, vi kan motvirke han om vi oppfyller hans nyttårsønske, nemlig at brukerene her formerer seg! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Får lage deg en bong av en cola flaske. Litt sterkt men du er ikke røyksugen på en stund de fleste som kan det, driver jo med litt artigere saker også. kanskje ikke det beste hos svigers? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Får lage deg en bong av en cola flaske. Litt sterkt men du er ikke røyksugen på en stund de fleste som kan det, driver jo med litt artigere saker også. kanskje ikke det beste hos svigers? Kommer ann på hvor mye svigers får prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Forsvinner du? Dotten må dessverre slette kontoen min for å fjerne tittelen min. Den slettingen gikk smertefritt den Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hehe, var moro så lenge det varte, selv om jeg fikk litt mange spørsmål... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nå stenges forbindelsen til serverne, god natt DNFK. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Der var du jo vanlig bruker igjen Jeg kunne og ha tenkt meg en fancy tittel! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Der var du jo vanlig bruker igjen Jeg kunne og ha tenkt meg en fancy tittel! Du fikk oppskrift i forrige innlegg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du mener..nyttårsønsket? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 God natt folkens. Oppfør dere ordentlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du mener..nyttårsønsket? Selvsagt. God natt folkens. Oppfør dere ordentlig. God natt. Vi gjør ikke ting du ville gjort, så vi holder oss godt på matta. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvis du hadde gjort den hvite bakgrunnen gjennomsiktig, ville avataren din vært mye kulere. Evt, satt inn en svart ramme. Bedre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det ble litt bedre, ja. Nå er jo avataren rimelig kjedelig fra før av, men det ble litt bedre. En figur er langt mer tilknyttende enn en liten bit med tekst. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det ble litt bedre, ja. Nå er jo avataren rimelig kjedelig fra før av, men det ble litt bedre. En figur er langt mer tilknyttende enn en liten bit med tekst. Har ikke noe bedre nå. og er lei ole brumm Fikser det i løpet av uka Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Penguins are awesome. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har ikke noe bedre nå. og er lei ole brumm Fikser det i løpet av uka Mr. TacoFace. I present you with: The TacoFace! Penguins are awesome. Fugler som ikke kan fly. Som tror de er fisker. Greit nok. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Penguins are awesome. Fugler som ikke kan fly. Som tror de er fisker. Greit nok. AWESOME! De er jo helt forvirra. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Mr. TacoFace. I present you with: *bilde* The TacoFace! Mr?? I like The TacoFace! Kan jeg få ham? Endret 28. desember 2010 av TacoFjes Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nei, tror jeg hopper til køys også. Kos dere folkens, for det skal nemlig jeg i drømmeland. I like The TacoFace! Kan jeg få ham? Kjør på, første google-treff jeg fant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg