Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge gidder ikke jeg å vente :)

Hvis du hadde gjort den hvite bakgrunnen gjennomsiktig, ville avataren din vært mye kulere. Evt, satt inn en svart ramme.

Neinei! Kan ikke si det nå i tilfelle noen stjeler det :ermm:

Daww! Da får vi vente i spenning. Syns fortsatt du burde bruke bilde av deg selv. :p

Lenke til kommentar

Får spare en stund jeg, da. La merke til at Ajaco hadde en slik tittel og.

Frykter det er noen admins/mods som er ute å leker seg. Do want.

Det kalles "flaks". Eller god humor. Er ikke sikker ennå. Jeg vet bare at ved leggetid vil Dotten slette kontoen min for å fjerne det.

:tease:

(Nå har riktignok ikke jeg bevist det ennå, men det fikser jeg i løpet av uka.)

photo-130531.jpg

Gammelt bilde. Det der er vel ifra sommeren tipper jeg, noe slikt. Har en to måneders skjeggstubb på gang. Syns det begynner å bli riktig så pent.

Lenke til kommentar

For de som lurer så er det sinssykt gøy å erte en gretten røyker som er depserat og ikke finner papir/tobakk/whatever. :wee:

Det er overhodet ikke gøy skal jeg si deg. I hvertfall ikke når man er i en ateistisk familie som heller ikke har bibler tilgjengelig
Lenke til kommentar

For de som lurer så er det sinssykt gøy å erte en gretten røyker som er depserat og ikke finner papir/tobakk/whatever. :wee:

Det er overhodet ikke gøy skal jeg si deg. I hvertfall ikke når man er i en ateistisk familie som heller ikke har bibler tilgjengelig

det hadde vel vært akseptabelt bruk i det huset ;)

har de ikke Norges lover da?

Lenke til kommentar

Får lage deg en bong av en cola flaske. Litt sterkt men du er ikke røyksugen på en stund :thumbup:

Lenke til kommentar

Pehhww. Var netopp en halv meter fra å bulke hele siden på bilen. Pokker så glatt det skulle være.

Går slik når man kjører og er på forumet samtidig.

Neida, hadde begge øynene på veien. Jeg er bare en uerfaren sjåfør, det som er problemet. Holdt på å kjøre ut av veien, så jeg trakk i brekket. Gikk rundt noen ganger da, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

det hadde vel vært akseptabelt bruk i det huset ;)

har de ikke Norges lover da?

Nei, og felleskatalogen hadde heller ikke tynne nok sider :p

Får lage deg en bong av en cola flaske. Litt sterkt men du er ikke røyksugen på en stund :thumbup:

Har gjort det før når suget ble for sterkt, men det er liksom siste utvei.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...