Yavel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg har formue til å få et lån på 2 millioner kroner, og jeg trenger bare å kjøpe diskusjon.no og da risikerer denne unionen som forumet befinner seg i å bli oppløst hvor jeg løs river diskusjon.no fra resten av alliansen hos Edda Internett. Jo det er mulig å kjøpe opp forumet. viss du har lest tidligere artikler om kjøp og salg av edda media, så ønsker eierne og sørge for at alt er samlet under et selskap, da alle sidene tjener på hverandre...... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg har formue til å få et lån på 2 millioner kroner, og jeg trenger bare å kjøpe diskusjon.no og da risikerer denne unionen som forumet befinner seg i å bli oppløst hvor jeg løs river diskusjon.no fra resten av alliansen hos Edda Internett. Jo det er mulig å kjøpe opp forumet. Kjør på, Tricell. Om du har nøtter nok til å påstå slikt, har du sikkert nøtter nok til å gjennomføre det og. Eller for å si det på en annen måte. "Is your bark bigger than your bite?" Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Når forsvinner juleavatarene? Jeg vurderer å skifte nå, litt lei av jula Jula varer helt til påske! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Liker klesstilen familien deres fører Vi var i Middelalderparken for å lære ungene leksjon en i moderering: Hvordan drepe troll. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Når forsvinner juleavatarene? Jeg vurderer å skifte nå, litt lei av jula Skal skifte min så nært nyttårsskiftet som mulig. Må også finne meg en som passer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Når forsvinner juleavatarene? Jeg vurderer å skifte nå, litt lei av jula ¨jeg byttet nu Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg har formue til å få et lån på 2 millioner kroner, og jeg trenger bare å kjøpe diskusjon.no og da risikerer denne unionen som forumet befinner seg i å bli oppløst hvor jeg løs river diskusjon.no fra resten av alliansen hos Edda Internett. Jo det er mulig å kjøpe opp forumet. Vi eies fra nyttår av både Edda og A-pressen. Jeg må nok dessverre skuffe deg med at 2 mill. nok ikke holder for å kjøpe opp nettverkets største side. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg er så fornøyd fordi jeg veit akkurat hvilken avatar jeg skal bruke nå etter denne Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Når forsvinner juleavatarene? Jeg vurderer å skifte nå, litt lei av jula Jula varer helt til påske! 1/2 år med jul? :O spar meg, jeg ble lei etter to månder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvis jeg gjør det da er det fordi jeg vil total destruere forumet og avslutte dens eksistens en gang for alle slik at all den innsatsen siden 2001? blir meningsløs og havner fort i glemmeboka permanent. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Vi er selvsagt nysgjerrige på hvilken sum som ville vært nok, men tror neppe noen av oss vanlige dødlige får vite sånt. Jeg er så fornøyd fordi jeg veit akkurat hvilken avatar jeg skal bruke nå etter denne Et personlig bilde av deg? Endret 28. desember 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 1/2 år med jul? :O spar meg, jeg ble lei etter to månder. Vel, det er sånn det er. Du får nok ikke gjort noe med det. Du kan bytte avatar etter TG. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvis jeg gjør det da er det fordi jeg vil total destruere forumet og avslutte dens eksistens en gang for alle slik at all den innsatsen siden 2001? blir meningsløs og havner fort i glemmeboka permanent. Du virker veldig forum-negativ. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 1/2 år med jul? :O spar meg, jeg ble lei etter to månder. Vel, det er sånn det er. Du får nok ikke gjort noe med det. Du kan bytte avatar etter TG. The gathering? når er det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det er mulig at usle 2 millioner ikke er nok til å kjøpe "flaggskip" nettsiden diskusjon.no hos Edda Internett. De gribbene skal sikkert ha mange flere millioner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 The gathering? når er det da? Påsken. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vi er selvsagt nysgjerrige på hvilken sum som ville vært nok, men tror neppe noen av oss vanlige dødlige får vite sånt. http://www.proff.no/proff/search/companyDetails.c?freeText=edda+media&bc=45839&c=Z0HY877G&org=936661653 viss du da tar et standard regnestykke som folk bruker når de kjøper opp selskaper, så har du summen. denne formelen finner du i økonomi delen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvis jeg gjør det da er det fordi jeg vil total destruere forumet og avslutte dens eksistens en gang for alle slik at all den innsatsen siden 2001? blir meningsløs og havner fort i glemmeboka permanent. Du virker veldig forum-negativ. Neida, jeg liker forumet veldig godt, men noen ting burde bli justert men det har jeg nevnt i min bananrepublikk tråd. Jeg er forumavhengig så dette er min sosial arena på Internett ettersom jeg er motstander av facebook skjiten som jeg alltid har nektet å registrere meg på. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvorfor har du sånn fancy tittel under avataren din, Slimda? "Har skjegg/ståldun" Jeg og vil ha slik. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg skal innrømme at jeg har null peiling på det der. 500 millioner? Hvorfor har du sånn fancy tittel under avataren din, Slimda? "Har skjegg/ståldun" Jeg og vil ha slik. Først må du ha skjegg/ståldun, samt kunne bevise det. (Nå har riktignok ikke jeg bevist det ennå, men det fikser jeg i løpet av uka.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg