Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer for at alle i Forumkafeen har som nyttårsforsett å formere seg ila et år.

Morgendagens overskrifter: Ledere på norsk nettsamfunn oppfordrer 13-åringer til å få barn!

Men jeg gjorde det slik at admin eller mod får en automatisk forespørsel på skjermen sin når jeg foretok den rapporteringen. Kan noen profilerte bekrefte om det skjer?

Avkreftes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pfft, legg barnefordommene til side og prøv det. Jeg stemmer for at alle i Forumkafeen har som nyttårsforsett å formere seg ila et år.

Og med det mener jeg ikke å opprette duplikatbruker.

Føler det er litt tidelig kanskje ta det opp neste år så er det litt mer realistisk.

Btw du kan godt betale! Barn virker utrolig dyrt

Endret av TacoFjes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Slimda: ALLE jenter på nett er egentlig gutter.

Visste du ikke det?

Det som er fordelen med å utgi seg for å være jente er at man kan sikkert komme lengre med det i forbindelse med support, men jeg har ikke gjort det.

Lenke til kommentar

I denne forsamling blir vel selv en kvinne ganske så mandig... :wee:

Beklager Gypsy, tilgi meg for jeg vet ikke bedre. Skled på en av de mange banene i denne republikken her.

Det kule med ungene er at de nå er så gamle at jeg kan trene dem opp til å bli moderatorer. Her er minstemann i aksjon:

DSC_5065.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Blir jeg ordentlig sur på dette forumet da tar jeg et lån i banken på 2 millioner så kjøper jeg opp hele skjiten. De serverne der kan da umulig være mer verdt enn 2 millioner kroner. På denne måten får jeg maksimal eneveldig verdensherredømme over dette forumet, og gjett hvem som ryker ut først.

Lenke til kommentar

I denne forsamling blir vel selv en kvinne ganske så mandig... :wee:

Beklager Gypsy, tilgi meg for jeg vet ikke bedre. Skled på en av de mange banene i denne republikken her.

Det kule med ungene er at de nå er så gamle at jeg kan trene dem opp til å bli moderatorer. Her er minstemann i aksjon:

*bilde*

Liker klesstilen familien deres fører

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir jeg ordentlig sur på dette forumet da tar jeg et lån i banken på 2 millioner så kjøper jeg opp hele skjiten. De serverne der kan da umulig være mer verdt enn 2 millioner kroner. På denne måten får jeg maksimal eneveldig verdensherredømme over dette forumet, og gjett hvem som ryker ut først.

2 millioner?

Diskusjon.no? Harware.no? Og resten av sulamitten her? 2 millioner?

Hah!

Lenke til kommentar

Tror du eierne er villige til å selge da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har formue til å få et lån på 2 millioner kroner, og jeg trenger bare å kjøpe diskusjon.no og da risikerer denne unionen som forumet befinner seg i å bli oppløst hvor jeg løs river diskusjon.no fra resten av alliansen hos Edda Internett.

Jo det er mulig å kjøpe opp forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...