Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nja. Det å formere seg er gøy. Litt mer skeptisk til resultatet, så jeg prøver å ta mine forholdsregler...

Pfft, legg barnefordommene til side og prøv det. Jeg stemmer for at alle i Forumkafeen har som nyttårsforsett å formere seg ila et år.

Og med det mener jeg ikke å opprette duplikatbruker.

Jeg har 9 søsken. Det får holde. Hva skjer forresten med at du gir meg nytt navn i quoten? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når me snakkar om rare ting ungar seier: Eg kalla far min sopar når han kosta opp hundehår frå golvet ein gong. Skjønte ikkje kvifor mamma lo sann :ermm:

Hehe :D

Beste var når min far ringte meg med klar beskjed om å lære guttungen min, som da var 2, å uttale "s" og få slutt på at han uttalte "y" som "u".

"Jeg vil opp til farfar for å spyle" hadde han ropt ut på butikken. Ikke heldig.

Det var dagen etter han var med meg, pekte og sa "ØL! Pappa liker ØL!"

:green:

Nesten så man skulle fått unger bare for å oppleve sånt :p

Neida, Egil :tease: Ikke enda :p

Lenke til kommentar

Nja. Det å formere seg er gøy. Litt mer skeptisk til resultatet, så jeg prøver å ta mine forholdsregler...

Pfft, legg barnefordommene til side og prøv det. Jeg stemmer for at alle i Forumkafeen har som nyttårsforsett å formere seg ila et år.

Jeg gjorde et forsøk for en måned siden. (Heldigvis) klarte jeg det ikke. Men jeg var passe nervøs for at jeg klarte det etter en litt rar telefon fra henne.

Endret av Accident #186470
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er du gal. :scared:

Lenke til kommentar

Nei var nå ingenting, prøvde å svare på noe lengre opp. :p

Husk å siter, da er det mye enklere å se!

Den er grei! Hvem har lyst å bli mamma i løpet av 2011? :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg bare rapporterte han på tull, ikke noe mer enn det. Men jeg gjorde det slik at admin eller mod får en automatisk forespørsel på skjermen sin når jeg foretok den rapporteringen. Kan noen profilerte bekrefte om det skjer?

Lenke til kommentar

bare for og informere: det er folk på 15 og 16 her også.........

Vi bor i Norge. Livet er ikke over selv om man får tvillinger som 16.

Jeg var 19 når jeg gjorde min bedre halvdel på 18 gravid. Se hvor jeg er nå, jeg har rødt nick. Nøkkelen er: Former dere. Tidlig.

Lenke til kommentar

Da må man jo nesten klare å få seg noe først.

Eneste jeg får når jeg prøver formering er balle kløe å må tisse i en kopp :cry:

Lenke til kommentar

bare for og informere: det er folk på 15 og 16 her også.........

Vi bor i Norge. Livet er ikke over selv om man får tvillinger som 16.

Jeg var 19 når jeg gjorde min bedre halvdel på 18 gravid. Se hvor jeg er nå, jeg har rødt nick. Nøkkelen er: Former dere. Tidlig.

jeg har SYKT lyst på rødt nick..... men har høyere ambisjoner enn som så :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er enkelt å få et rødt nick, bare kjøp opp forumet og kast ut de nåværende administratorene og transformer forumet om til den Ultimate bananrepublikken når du har admin status.

Lenke til kommentar

Det er enkelt å få et rødt nick, bare kjøp opp forumet og kast ut de nåværende administratorene og transformer forumet om til den Ultimate bananrepublikken når du har admin status.

Jaha? Jeg skjønner dette er noe du har langt erfaring med?

Slimda: ALLE jenter på nett er egentlig gutter.

Visste du ikke det?

Et hull er et hull, bare putt på nok sminke og bruk en papirpose.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...