TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 :!: Hva du svarte da? Btw hvis jeg smisker mye osv kan jeg også få noe kult istede for at det står bruker slik som ajaco? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 :!: Hva du svarte da? "Spør mamma" 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 "Spør mamma" Smart valg. Deleger bort de vanskelige oppgavene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Typisk mannfolk og overlate sånt til kvinnfolkene. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen? Test her Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen? Test her ja jeg vet at jeg får en boks, der man skriver en melding. men etter det Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen? Man får opp en tekstrute, samt litt informasjon om hva som skjer når du rapporterer et innlegg. Edit: Late Endret 28. desember 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Typisk mannfolk og overlate sånt til kvinnfolkene. Det kalles strategi. Mamma vet alt, Pappa er bare der for assistanse. Det er vel noe vi alle vet? 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen? Du vekker alle moderatorene som drar frem laptopen fra under puten og button-masher urokråkene fra herfra til evigheten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen? Test her ja jeg vet at jeg får en boks, der man skriver en melding. men etter det En sirene begynner å ule hos administratorene, som finner frem sine elektroniske pisker og klasker moderatorene til aksjon. Etterhvert som de usle små moderatorene har kravlet bort til posten det var snakk om, er den ti-femten sider bak i tråden, og ikke lenger relevant. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 "Spør mamma" Smart valg. Deleger bort de vanskelige oppgavene. På forumet svarer jeg bare "spør Jarmo". Han er en mandig mamma. 1 Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen? Test her ja jeg vet at jeg får en boks, der man skriver en melding. men etter det Skriv noe random og prøv da vell Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen? Du vekker alle moderatorene som drar frem laptopen fra under puten og button-masher urokråkene fra herfra til evigheten. Fra spøk til alvor. Hva trenger egentlig å skrives der? Har alltid lurt på det. Tips? Holder det med "Dette var vel litt over grensa?" i en rapport? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen? Test her ja jeg vet at jeg får en boks, der man skriver en melding. men etter det Skriv noe random og prøv da vell rapportert ganske mye i dag, men får ikke feedback Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 rapportert ganske mye i dag, men får ikke feedback Ikke nok med at de bruker fritiden sin på å rydde opp i tråder, men de skal også huske å svare alle rapporter med en "Takk for rapporten, her en klem"? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Fra spøk til alvor. Hva trenger egentlig å skrives der? Har alltid lurt på det. Tips? Holder det med "Dette var vel litt over grensa?" i en rapport? Jeg holder meg til stikkordsform når jeg rapporterer. Pleier å skje ting etterpå Endret 28. desember 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fra spøk til alvor. Hva trenger egentlig å skrives der? Har alltid lurt på det. Tips? Holder det med "Dette var vel litt over grensa?" i en rapport? Noe velbegrunnet som gjør at man skjønner bæret er greit nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg utførte min første rapportering i historien på noen andre nå i tråden. Neon profilerte personer ble sikkert sterkt preget pga den forstyrrelsen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 rapportert ganske mye i dag, men får ikke feedback Ikke nok med at de bruker fritiden sin på å rydde opp i tråder, men de skal også huske å svare alle rapporter med en "Takk for rapporten, her en klem"? ikke sånt jeg mente men ingen har svart i denne tråden (les: seriøse svar) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg