Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen?

Test her :D

ja jeg vet at jeg får en boks, der man skriver en melding. men etter det :p

En sirene begynner å ule hos administratorene, som finner frem sine elektroniske pisker og klasker moderatorene til aksjon. Etterhvert som de usle små moderatorene har kravlet bort til posten det var snakk om, er den ti-femten sider bak i tråden, og ikke lenger relevant.

:tease:

Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig når man trykker rapporter knappen?

Du vekker alle moderatorene som drar frem laptopen fra under puten og button-masher urokråkene fra herfra til evigheten.

Fra spøk til alvor. Hva trenger egentlig å skrives der? Har alltid lurt på det. Tips? Holder det med "Dette var vel litt over grensa?" i en rapport?

Lenke til kommentar

Fra spøk til alvor. Hva trenger egentlig å skrives der? Har alltid lurt på det. Tips? Holder det med "Dette var vel litt over grensa?" i en rapport?

Jeg holder meg til stikkordsform når jeg rapporterer. Pleier å skje ting etterpå

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg utførte min første rapportering i historien på noen andre nå i tråden. Neon profilerte personer ble sikkert sterkt preget pga den forstyrrelsen.

Lenke til kommentar

rapportert ganske mye i dag, men får ikke feedback :p

Ikke nok med at de bruker fritiden sin på å rydde opp i tråder, men de skal også huske å svare alle rapporter med en "Takk for rapporten, her en klem"?

ikke sånt jeg mente :p men ingen har svart i denne tråden :p (les: seriøse svar)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...