Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg når ikke den store depresjonen (er det ikke det 30-tallet er kjent for?) før i mars. Aha! Men da så. Frykt ikke, jeg har sett langt verre mennesker passert og overlevd 30-årene. Tror du klarer deg. Hvordan får man en sånn fin tekst under avataret sitt? Godt spørsmål. Det bare plutselig dukket opp hos meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Lol lars. Lille billefjord er awesome Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Edit@Aleks: Du må øke awesomenessen din med noen hakk først. Du har ikke sett filmen når jeg går i slow motion mot kameraet med bad to the bone som musikk har du? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mye liv her i kveld Jeg prøver å gro skjegg Men ender ofte at jeg tar bort dunet jeg vokser frem. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Av ren nyskjerrighet: Har TWFA postet i RPP noen gang? Jepp Hele 3 ganger Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Av ren nyskjerrighet: Har TWFA postet i RPP noen gang? Jepp Hele 3 ganger Den "søk i emne" funksjonen er helt ødelagt, har du link til en av de? Ble nyskjerrig! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Av ren nyskjerrighet: Har TWFA postet i RPP noen gang? Har vært et par bildet av han. Skal se om jeg kan snikfotografere han neste gang vi møtes på Peppes. Vi bør vel få opp en bildeside av oss i teamet. Awesomeness i bildeformat. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Av ren nyskjerrighet: Har TWFA postet i RPP noen gang? Jepp Hele 3 ganger Den "søk i emne" funksjonen er helt ødelagt, har du link til en av de? Ble nyskjerrig! Har ikke funnet noen av de awesome bildene han har lagt ut (om det er bilder) Men fant dette Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Av ren nyskjerrighet: Har TWFA postet i RPP noen gang? Jepp Hele 3 ganger Den "søk i emne" funksjonen er helt ødelagt, har du link til en av de? Ble nyskjerrig! Søkefunksjonen takler ikke søk etter bilder av TWFA. Beklager, men du må lese alle sidene manuelt, og hvis du er heldig klarer forumet å vise bildene før alt krasjer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nei, men seriøst. Hvorfor er den "søk i emne"-funksjonen så utrolig udugelig? Fant ut at den ikke søker i emnet, men i en hel kategori. Hadde vært _digg_ å kunne skrive f.eks. et nick i det søkefeltet, og fått opp alle den brukeren sine poster i gitt tråd. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ungene mine er snart så gamle at jeg kan pensjonere meg og overlate forumet til dem. Jeg gjetter de fort ville laget et Beyblade-forum. Jeg skjønner ikke fascinasjonen med de lekene der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ungene mine er snart så gamle at jeg kan pensjonere meg og overlate forumet til dem. Jeg gjetter de fort ville laget et Beyblade-forum. Jeg skjønner ikke fascinasjonen med de lekene der. Tja... er vel i grunn like teit som Pogg, Dracoheads og Pokèmonkort Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 nooo! da var første episode av back to the future telltalegames spillet ferdig. må vente på neste Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 ikke jeg heller, Dotten... Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ungene mine er snart så gamle at jeg kan pensjonere meg og overlate forumet til dem. Jeg gjetter de fort ville laget et Beyblade-forum. Jeg skjønner ikke fascinasjonen med de lekene der. Lillebroren min har også slike --. Han fikk overtalt mamma til å ha beyblade kveld her hjemme. Han har kjøpt seg 'ekte' beyblade bane og hele pakka Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ungene mine er snart så gamle at jeg kan pensjonere meg og overlate forumet til dem. Jeg gjetter de fort ville laget et Beyblade-forum. Jeg skjønner ikke fascinasjonen med de lekene der. Snurrebasser på steroider? nooo! da var første episode av back to the future telltalegames spillet ferdig. må vente på neste Så nettopp den siste filmen alltid like fantastisk! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 så alle tre filma for ikke så lenge sia igjen sjøl. de er alltid kule That's heavy! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ungene mine er snart så gamle at jeg kan pensjonere meg og overlate forumet til dem. Jeg gjetter de fort ville laget et Beyblade-forum. Jeg skjønner ikke fascinasjonen med de lekene der. Lillebroren min har også slike --. Han fikk overtalt mamma til å ha beyblade kveld her hjemme. Han har kjøpt seg 'ekte' beyblade bane og hele pakka Var kjekt når guttungen kom og klaget over at de store guttene kalte det "Gayblade". "Hva betyr det pappa?" 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hahaha, priceless. For everything else, you got mastercard. Måtte bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg