Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg når ikke den store depresjonen (er det ikke det 30-tallet er kjent for?) før i mars.

Aha! Men da så. Frykt ikke, jeg har sett langt verre mennesker passert og overlevd 30-årene. Tror du klarer deg.

Hvordan får man en sånn fin tekst under avataret sitt?

Godt spørsmål. Det bare plutselig dukket opp hos meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av ren nyskjerrighet: Har TWFA postet i RPP noen gang?

Jepp ;) Hele 3 ganger

Den "søk i emne" funksjonen er helt ødelagt, har du link til en av de? :) Ble nyskjerrig!

Søkefunksjonen takler ikke søk etter bilder av TWFA. Beklager, men du må lese alle sidene manuelt, og hvis du er heldig klarer forumet å vise bildene før alt krasjer.

Lenke til kommentar

Nei, men seriøst. Hvorfor er den "søk i emne"-funksjonen så utrolig udugelig? Fant ut at den ikke søker i emnet, men i en hel kategori.

Hadde vært _digg_ å kunne skrive f.eks. et nick i det søkefeltet, og fått opp alle den brukeren sine poster i gitt tråd.

Lenke til kommentar

Ungene mine er snart så gamle at jeg kan pensjonere meg og overlate forumet til dem.

Jeg gjetter de fort ville laget et Beyblade-forum. Jeg skjønner ikke fascinasjonen med de lekene der.

Lillebroren min har også slike --. Han fikk overtalt mamma til å ha beyblade kveld her hjemme. Han har kjøpt seg 'ekte' beyblade bane og hele pakka

Lenke til kommentar

Ungene mine er snart så gamle at jeg kan pensjonere meg og overlate forumet til dem. Jeg gjetter de fort ville laget et Beyblade-forum. Jeg skjønner ikke fascinasjonen med de lekene der.

Snurrebasser på steroider?

nooo! da var første episode av back to the future telltalegames spillet ferdig. må vente på neste :(

Så nettopp den siste filmen alltid like fantastisk!

Lenke til kommentar

Ungene mine er snart så gamle at jeg kan pensjonere meg og overlate forumet til dem.

Jeg gjetter de fort ville laget et Beyblade-forum. Jeg skjønner ikke fascinasjonen med de lekene der.

Lillebroren min har også slike --. Han fikk overtalt mamma til å ha beyblade kveld her hjemme. Han har kjøpt seg 'ekte' beyblade bane og hele pakka

Var kjekt når guttungen kom og klaget over at de store guttene kalte det "Gayblade".

"Hva betyr det pappa?"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...