Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vi er kanskje litt mer som Dumbledore. TWFA har forøvrig begynt å anlegge skjegg, ser barsk som fy ut. Jeg tror han forsøker å leve opp til avataren, vi bør kjøpe inn en Gandalf-hatt til han. De som ikke har lest Harry Potter 6, ikke les spoiler. Men Dumbledore dør jo! Slapp av. Vi står opp i påsken Er ikke Tom waits for alice og Ian McKellen samme person? Nei, Ian spiller TWFA. Sistnevnte fant det ut, ble forbannet og bannet Ian. Ingen spiller TWFA og slipper unna med det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Wow, Ingen må være en tøff fyr. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skjegg er ganske awesome ja. Jeg har irriterende skjeggvekst. Det vokser nok til at jeg må ta det hver dag for ikke å se shabby ut, men er såpass tynt at det ikke ser kult ut selv om jeg sparer en stund. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 De som ikke har lest Harry Potter 6, ikke les spoiler. Eller SETT... Mislikar sterkt dei siste filmane. Frå ildbegeret gjekk alt nedover. Sluttscena på ildbegeret, på gravplassen, skuffa enormt i forhold til korleis eg såg det for meg når eg las boka. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skjegg er awesome. Har spart på mitt i to måneder nå, siden No Shave November begynt. Begynner å like lengden. Pics or... You know the rest Overtal jentene på forumet til å poste enda enda mer romper og tits på RPP, så kommer jeg også med et bilde. Du glemte en viktig ting så jeg fikset det for deg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Wow, Ingen må være en tøff fyr. Der vant du deg en pluss du også, med bonus. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Welcome to the club, slimda! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du glemte en viktig ting så jeg fikset det for deg Tja, er det lovlig på RPP da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skjegg er ganske awesome ja. Jeg har irriterende skjeggvekst. Det vokser nok til at jeg må ta det hver dag for ikke å se shabby ut, men er såpass tynt at det ikke ser kult ut selv om jeg sparer en stund. Jeg er så mann at jeg ikke barberer meg. Jeg tar en hammer og slår inn skjeggstråene og biter de av fra innsiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Der vant du deg en pluss du også, med bonus. Jeg bøyer meg i støvet for din generøsitet og generelle awesomeness. Welcome to the club, slimda! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Av ren nyskjerrighet: Har TWFA postet i RPP noen gang? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du kan prøve med: Der vant du en pluss fra meg. Den vil telle ekstra godt ved himmelporten som admin passer på. Fixed.. ^^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg er så mann at jeg ikke barberer meg. Jeg tar en hammer og slår inn skjeggstråene og biter de av fra innsiden. Det er vel en måte å formulere at man ikke har skjeggvekst, selv i slutten av 20-årene...? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Av ren nyskjerrighet: Har TWFA postet i RPP noen gang? I failed. Leste DNFK Endret 28. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Av ren nyskjerrighet: Har TWFA postet i RPP noen gang? Han kan ikke. Serverene hadde ikke kunne håndtert trafikken en slik hunk hadde generert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg var av oppfatningen at L4r5 hadde gått over til 30-tallet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg var av oppfatningen at L4r5 hadde gått over til 30-tallet. Jeg når ikke den store depresjonen (er det ikke det 30-tallet er kjent for?) før i mars. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvordan får man en sånn fin tekst under avataret sitt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg var av oppfatningen at L4r5 hadde gått over til 30-tallet. Jeg når ikke den store depresjonen (er det ikke det 30-tallet er kjent for?) før i mars. Gled deg til 40årene. Been there, liksom! Edit@Aleks: Du må øke awesomenessen din med noen hakk først. Endret 28. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvordan får man en sånn fin tekst under avataret sitt? Man imponerer (eller impregnerer) en administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg