Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så så, alle gjør feil. Kom hit, skal du få en trøsteklem. Å, du er nå en going. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kan ikke admins starte å henge her litt oftere? Det blir litt som rektorer på skoler. Alle liker det når rektorene tar seg tid til å være med elevene, og ikke bare sitter på sitt eget kontor og driver med tullete papirarbeid. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Edit: Yesss. Fikk pluss fra Dotten. Nå er jeg mye kulere enn dere La oss gjøre det skriftlig for en liten stund, i tilfelle noe protesterer. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Edit: Yesss. Fikk pluss fra Dotten. Nå er jeg mye kulere enn dere Har du ikke alltid vært det? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Edit: Yesss. Fikk pluss fra Dotten. Nå er jeg mye kulere enn dere La oss gjøre det skriftlig for en liten stund, i tilfelle noe protesterer. Jeg elsker deg. Edit@Tacofjes: Godt poeng. Endret 28. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dinna var litt kul :!: A white man said, "Colored people are not allowed here." "Listen sir....when I was born I was BLACK " "When I grew up I was BLACK, " "When I'm sick I'm BLACK, " "When I go in the sun I'm BLACK, " "When I'm cold I'm BLACK, " "But you sir." "When you are born you're PINK". "When you grow up you're WHITE, " "When you're sick, you're GREEN, " "When you go in the sun you turn RED, " "When you're cold you turn BLUE, " And You Say Im Coloured!? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 håper du er snill jente, og bare tuller! Meg? Snill? jente? :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg elsker deg. Du får ta et skjermbilde, ramme det inn og forevige øyeblikket før det er for sent Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 And You Say Im Coloured!? Se her folkens, en rasistisk spøk som er tillatt, for den erter den hvite. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Dinna var litt kul :!: A white man said, "Colored people are not allowed here." "Listen sir....when I was born I was BLACK " "When I grew up I was BLACK, " "When I'm sick I'm BLACK, " "When I go in the sun I'm BLACK, " "When I'm cold I'm BLACK, " "But you sir." "When you are born you're PINK". "When you grow up you're WHITE, " "When you're sick, you're GREEN, " "When you go in the sun you turn RED, " "When you're cold you turn BLUE, " And You Say Im Coloured!? Negere som mener det er noe rasistisk med å kalle andre farget.. Faen for noen idioter. edit: Og det Slimda sa. Endret 28. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg elsker deg. Du får ta et skjermbilde, ramme det inn og forevige øyeblikket før det er for sent Synes den skal få lov til å være der til over nyttår iallefall! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kan ikke admins starte å henge her litt oftere? Det blir litt som rektorer på skoler. Alle liker det når rektorene tar seg tid til å være med elevene, og ikke bare sitter på sitt eget kontor og driver med tullete papirarbeid. Analogien er litt feil, vi har tross alt mulighet til å slette elever. Tror nok landets rektorer misunner oss den evnen. Vi er kanskje litt mer som Dumbledore. TWFA har forøvrig begynt å anlegge skjegg, ser barsk som fy ut. Jeg tror han forsøker å leve opp til avataren, vi bør kjøpe inn en Gandalf-hatt til han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 håper du er snill jente, og bare tuller! Meg? Snill? jente? :!: Tro hva du vil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skjegg er awesome. Har spart på mitt i to måneder nå, siden No Shave November begynt. Begynner å like lengden. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vi er kanskje litt mer som Dumbledore. TWFA har forøvrig begynt å anlegge skjegg, ser barsk som fy ut. Jeg tror han forsøker å leve opp til avataren, vi bør kjøpe inn en Gandalf-hatt til han. De som ikke har lest Harry Potter 6, ikke les spoiler. Men Dumbledore dør jo! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kan ikke admins starte å henge her litt oftere? Det blir litt som rektorer på skoler. Alle liker det når rektorene tar seg tid til å være med elevene, og ikke bare sitter på sitt eget kontor og driver med tullete papirarbeid. Analogien er litt feil, vi har tross alt mulighet til å slette elever. Tror nok landets rektorer misunner oss den evnen. Vi er kanskje litt mer som Dumbledore. TWFA har forøvrig begynt å anlegge skjegg, ser barsk som fy ut. Jeg tror han forsøker å leve opp til avataren, vi bør kjøpe inn en Gandalf-hatt til han. Er ikke Tom waits for alice og Ian McKellen samme person? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 vi bør kjøpe inn en Gandalf-hatt til han. Jeg er med! Så gir vi han en kjepp og drar han med på Batz-fest! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skjegg er awesome. Har spart på mitt i to måneder nå, siden No Shave November begynt. Begynner å like lengden. Pics or... You know the rest Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skjegg er awesome. Har spart på mitt i to måneder nå, siden No Shave November begynt. Begynner å like lengden. Pics or... You know the rest Overtal jentene på forumet til å poste enda enda mer på RPP, så kommer jeg også med et bilde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg