Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DNFK kommer aldri til å bli perm stengt!

Bare vent til jeg er blitt bittelitt mer maktsyk. Da skal jeg flytte tråden over i Kvinneguiden-forumet.

post-15355-0-08147400-1293493558_thumb.gif

OHNO! :scared:

Ps. Fler enn meg som synes det er veldig festlig å henge på kvinneguiden? Det er et skriftlig bevis på at kvinner ikke kan argumentere.

Lenke til kommentar

Bare vent til jeg er blitt bittelitt mer maktsyk. Da skal jeg flytte tråden over i Kvinneguiden-forumet.

post-15355-0-08147400-1293493558_thumb.gif

Vet du, jeg tror det ville blitt en kjempesuksess.

Hvis tråden ville vært åpen lengre enn 5 minutter i strekk...

Nå hørte jeg plutselig "scotty doesn't know" i hodet, bare med "slimda doesn't know"

Sweet, min egen sang!

Lenke til kommentar

Hva betyr det når det står at google leser en tråd? Skjer ingenting når jeg trykker på heller post-206096-0-15845500-1293475188_thumb.png

Det er en bot som løper rundt på nettsider og lagrer info, slik du får kjappere treff når du googler.

Men trenger Facebook å lagre info? Eller er det en annen grunn til at facebook er der?post-206096-0-39305100-1293493749_thumb.png

Lenke til kommentar

Ps. Fler enn meg som synes det er veldig festlig å henge på kvinneguiden? Det er et skriftlig bevis på at kvinner ikke kan argumentere.

Har en bruker der, men det jeg synes er merkelig er at de tillater både anonymisering av innleg OG gjesteposting. Burde vært enten eller.
Lenke til kommentar

Da er det ekstra godt at vi menn er så flinke til dette.

Forøvrig dårlig med ironi-smileys på google-søk.

Du kan prøve med:

Irony.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har en bruker der, men det jeg synes er merkelig er at de tillater både anonymisering av innleg OG gjesteposting. Burde vært enten eller.

Det er det man kaller for kvinnelogikk.

Edit: Yesss. Fikk pluss fra Dotten. Nå er jeg mye kulere enn dere :cool:

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...