Coa Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har lekt med mine egne, teller det? Nei. Det blir for dumt. De har en anstendig størrelse, bare så det er sagt. Jeg har postet bilde her tidligere, noe jeg nødig vil gjøre igjen. Jeg velger å tro at jeg har erfaring. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 DNFK kommer aldri til å bli perm stengt! Bare vent til jeg er blitt bittelitt mer maktsyk. Da skal jeg flytte tråden over i Kvinneguiden-forumet. OHNO! Ps. Fler enn meg som synes det er veldig festlig å henge på kvinneguiden? Det er et skriftlig bevis på at kvinner ikke kan argumentere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Bare vent til jeg er blitt bittelitt mer maktsyk. Da skal jeg flytte tråden over i Kvinneguiden-forumet. Vet du, jeg tror det ville blitt en kjempesuksess. Hvis tråden ville vært åpen lengre enn 5 minutter i strekk... Nå hørte jeg plutselig "scotty doesn't know" i hodet, bare med "slimda doesn't know" Sweet, min egen sang! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Pupper er kjedelig. No homo. Kjedelig? Da har du ikke lekt nok med de. Jeg har lekt med mine egne, teller det? Nei. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva betyr det når det står at google leser en tråd? Skjer ingenting når jeg trykker på heller Det er en bot som løper rundt på nettsider og lagrer info, slik du får kjappere treff når du googler. Men trenger Facebook å lagre info? Eller er det en annen grunn til at facebook er der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Facebook er her for å poste alle innleggene dine på profilen din når du sover, for å vise hvor dum du er. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ps. Fler enn meg som synes det er veldig festlig å henge på kvinneguiden? Det er et skriftlig bevis på at kvinner ikke kan argumentere. Da er det ekstra godt at vi menn er så flinke til dette. Forøvrig dårlig med ironi-smileys på google-søk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Bare vent til jeg er blitt bittelitt mer maktsyk. Da skal jeg flytte tråden over i Kvinneguiden-forumet. http://www.nooooooooooooooo.com/ (trykk knappen) Nei så bra :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Men trenger Facebook å lagre info? Eller er det en annen grunn til at facebook er der? Det er bare Facebook som stalker Jarmo. Som jo er en klar indikasjon på at Facebook snart forsvinner for aldri å bli funnet igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Faen så det skrives her. Er jo nesten som i virkelig gamle dager Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Forøvrig dårlig med ironi-smileys på google-søk. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Facebook er her for å poste alle innleggene dine på profilen din når du sover, for å vise hvor dum du er. Det vet de fleste facebookvennene min allerede Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ps. Fler enn meg som synes det er veldig festlig å henge på kvinneguiden? Det er et skriftlig bevis på at kvinner ikke kan argumentere. Har en bruker der, men det jeg synes er merkelig er at de tillater både anonymisering av innleg OG gjesteposting. Burde vært enten eller. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ps. Fler enn meg som synes det er veldig festlig å henge på kvinneguiden? Det er et skriftlig bevis på at kvinner ikke kan argumentere. Da er det ekstra godt at vi menn er så flinke til dette. Forøvrig dårlig med ironi-smileys på google-søk. Du kan prøve med: 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Faen så det skrives her. Er jo nesten som i virkelig gamle dager Har problemer med å følge med selv. Etter en post må jeg scrolle TILBAKE for å se hva jeg gikk glipp av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er bare Facebook som stalker Jarmo. Jeg føler det er på tide å dra opp tråden med jarmo-facts igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Holder det ikke med Petter Nortug fakta? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du kan prøve med: Der vant du en pluss fra meg. Den vil telle ekstra godt ved himmelporten. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Ps. Fler enn meg som synes det er veldig festlig å henge på kvinneguiden? Det er et skriftlig bevis på at kvinner ikke kan argumentere. Har en bruker der, men det jeg synes er merkelig er at de tillater både anonymisering av innleg OG gjesteposting. Burde vært enten eller. Det er det man kaller for kvinnelogikk. Edit: Yesss. Fikk pluss fra Dotten. Nå er jeg mye kulere enn dere Endret 27. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Holder det ikke med Petter Nortug fakta? Petter Northug spurtet engang mot Jarmo,bare for å bli bannet ved målstreken. Jeg har seriøst lyst til å se Jarmo på ski. Det hadde vært epic. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg