Joαkim Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ikke gale http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25779626 Me wantz. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 HAI POAKI. I R JUST CHILLIN IN DNFK CUZ IM BORED LULZ OH MY NIEZ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du fjernet posten min Du trodde seriøst den skulle få bli eller? 1 Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 WHAT'S UP GUISE? The roof Joda tørr humor på høyt nivå Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 wee back in business! Ble skikkelig sjokket når jeg så at DNFK var stengt :O Heldigvis ikke perma-ban DNFK kommer aldri til å bli perm stengt! Are you shore? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Pupper er kjedelig. No homo. Kjedelig? Da har du ikke lekt nok med de. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tror du ja håper du er snill jente, og bare tuller! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du fjernet posten min Ja, det var et stort sjokk du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ooh se, for noen pene fisker! 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Runar: Jeg beveger meg kanskje ut på feil vei, men: I advarslen du skrev her i tråden, i slutten står det og jeg siterer: "Dette innlegget skal ikke kommenteres." Hvordan har det seg da at man kan gi "+1" på advarslen? Er ikke det en form for kommentar? Tja, godt spørsmål. Du kan jo opprette en tråd i Tilbakemeldingsforumet hvis du ønsker en diskusjon rundt dette. Selv ser jeg ikke problemet, og mener heller ikke et pluss kan oppfattes som en kommentar. Tråden var visst stengt. Beklager. Enig med Runar her. Grunnen til at moderatormeldinger ikke skal kommenteres er jo at det forstyrrer tråden. Et pluss forstyrrer ikke tråden. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du fjernet posten min Du trodde seriøst den skulle få bli eller? Tråden rekker ikke å åpne fra stengt tilstand før det blir lagd faen igjen. I said: Streken: _________________ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 håper du er snill jente, og bare tuller! Meg? Snill jente? :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg trodde seriøst ikke at den brukeren skulle få bli?! :O s Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Skulle tro folk satt klare med innlegg for når tråden åpnet igjen. 2 sider på 2 minutter. lolwut Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Runar: Jeg beveger meg kanskje ut på feil vei, men: I advarslen du skrev her i tråden, i slutten står det og jeg siterer: "Dette innlegget skal ikke kommenteres." Hvordan har det seg da at man kan gi "+1" på advarslen? Er ikke det en form for kommentar? Tja, godt spørsmål. Du kan jo opprette en tråd i Tilbakemeldingsforumet hvis du ønsker en diskusjon rundt dette. Selv ser jeg ikke problemet, og mener heller ikke et pluss kan oppfattes som en kommentar. Tråden var visst stengt. Beklager. Enig med Runar her. Grunnen til at moderatormeldinger ikke skal kommenteres er jo at det forstyrrer tråden. Et pluss forstyrrer ikke tråden. Okey, trodde det også var for å holde modereringen nøytral, men ser din side og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Minner om Operasjon Slimda sin ide! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ikke gale http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25779626 Me wantz. Forhjulstrekk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 wee back in business! Ble skikkelig sjokket når jeg så at DNFK var stengt :O Heldigvis ikke perma-ban DNFK kommer aldri til å bli perm stengt! Nei, bare brukere. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 håper du er snill jente, og bare tuller! Meg? Snill jente? vi vet at du er, trenger ikke spille badass for min del altså! 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg trodde seriøst ikke at den brukeren skulle få bli?! :O s Er det virkelig så vanskelig å la det ligge? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg