Lord Britishface Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Tydelig at internett trenger en ironifont ja. ... Hvordan er "Hvis han er broren til Michael Phelps så sier det en del " ironisk? Fikk du panikk og tenkte "skitt au, ingen vet hva ironi er uansett" og bare gikk for det? Endret 27. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tydelig at internett trenger en ironifont ja. ... Hvordan er "Hvis han er broren til Michael Phelps så sier det en del " ironisk? Fikk du panikk og tenkte "skitt au, ingen vet hva ironi er uansett" og bare gikk for det? Greit, en tullefont, humorfont, whateverfont. Fornøyd eller vil du kverulere litt mer, nå som du er så godt i gang? Ja jeg fikk panikk og nå sitter jeg og kaldsvetter her i stolen. Tror nok jeg må til legen i morgen pga. noe du skrev på internett. Lev med skyldfølelsen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Forumkaféen er ikke det den en gang var... Endret 27. desember 2010 av Natrich 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Greit, en tullefont, humorfont, whateverfont. Fornøyd eller vil du kverulere litt mer, nå som du er så godt i gang? Men det gir ingen mening på den måten heller; om han så hadde vært broren til Michael Phelps ville det ikke hatt noe å si for graden av respekt har innehar blant WBC sine tilhengere. Endret 27. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Forumkaféen er ikke det den en gang var... Du sier noe der. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Helt feil. Det er mye bedre nå. Ut med det gamle, og inn med det nye. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Forumkaféen er ikke det den en gang var... Hva pleide den å være da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Den kommer ikke til å bli noe bedre av at folk driver å sutrer heller Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Forumkaféen er ikke det den en gang var... Hva pleide den å være da? Fri for faenskap. Helt ærlig vet jeg ikke, det er bare et eller annet som har forandret seg... og det er ikke positivt. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvor er du fra? Og hvor har du lært å argumentere sånn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Mindre krangling, mer pupper. 3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 ting var alltid bedre før Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Mindre krangling, mer pupper. Skal gi deg pupper jeg Mye god mat i jula så man titsa strutter som bare det Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg tror det rett og slett det er for få damer her nå! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Greit, en tullefont, humorfont, whateverfont. Fornøyd eller vil du kverulere litt mer, nå som du er så godt i gang? Men det gir ingen mening på den måten heller; om han så hadde vært broren til Michael Phelps ville det ikke hatt noe å si for graden av respekt har innehar blant WBC sine tilhengere. Jeg innehar en annen mening, da Michael Phelps er tidens mestvinnende olympier og nyter stor respekt blant amerikanere. Jeg vil tro broren hans nyter godt av det, vil ikke du? Men igjen, det var tull og du TRENGER ikke å svare på denne posten. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jasså!! Er det noen snille barn her? Sa nissen.. Hva kan jeg gjøre for dere i kveld? ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jasså!! Er det noen snille barn her? Sa nissen.. Hva kan jeg gjøre for dere i kveld? ^^ Noen snille barn er det her vil jeg tro, men det kommer ann på om man måler det på barnslighet eller alder. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) @Jarmo Du skremmer vekk folk fra Kaféen EDIT: Jeg er et snilt barn! For det har mamma sagt Endret 27. desember 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 @Jarmo Du skremmer vekk folk fra Kaféen Snille barn har ingenting å frykte, slemme derimot.. ^^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Er vel en grunn til at alle stikker da? Jarmo! Kan du bytte brukernavnet mitt tilbake til Sk!ppy? Endret 27. desember 2010 av Accident #186470 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg