Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydelig at internett trenger en ironifont ja.

...

Hvordan er "Hvis han er broren til Michael Phelps så sier det en del :)" ironisk? Fikk du panikk og tenkte "skitt au, ingen vet hva ironi er uansett" og bare gikk for det?

Greit, en tullefont, humorfont, whateverfont. Fornøyd eller vil du kverulere litt mer, nå som du er så godt i gang? :roll:

Ja jeg fikk panikk og nå sitter jeg og kaldsvetter her i stolen. Tror nok jeg må til legen i morgen pga. noe du skrev på internett. Lev med skyldfølelsen. :cool:

Lenke til kommentar

Greit, en tullefont, humorfont, whateverfont. Fornøyd eller vil du kverulere litt mer, nå som du er så godt i gang? :roll:

Men det gir ingen mening på den måten heller; om han så hadde vært broren til Michael Phelps ville det ikke hatt noe å si for graden av respekt har innehar blant WBC sine tilhengere.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Men det gir ingen mening på den måten heller; om han så hadde vært broren til Michael Phelps ville det ikke hatt noe å si for graden av respekt har innehar blant WBC sine tilhengere.

Jeg innehar en annen mening, da Michael Phelps er tidens mestvinnende olympier og nyter stor respekt blant amerikanere. Jeg vil tro broren hans nyter godt av det, vil ikke du?

Men igjen, det var tull og du TRENGER ikke å svare på denne posten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...