Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Faen, kom akkurat for sent Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Er det lov å gi pluss til moderatormeldinger? Det finnes ingen regler som sier hvilke innlegg du kan plusse. Vel, med unntak av dine egne innlegg, men det er teknisk umulig. Endret 27. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Faen, kom akkurat for sent Var ikke noe å komme forsent til. Tror jeg har det liggende i surfehistorikken om du vil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg venter i spenning på om jeg er en av de utvalgte til å få advarsel. In that case så tar jeg det til høyesterett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Du skulle bare visst DU skulle bare visst. Endret 27. desember 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det lov å gi pluss til moderatormeldinger? Det finnes ingen regler som sier hvilke innlegg du kan plusse. Vel, med unntak av dine egne innlegg, men det er teknisk umulig. Er det lov å lage en annen bruker for å plusse alle dine inlegg? skal ikke gjøre det, bar lurer om det er lov Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vel, med unntak av dine egne innlegg, men det er teknisk umulig. Det er vel derfor erfarne plussere har doble brukere. Vent nå litt, du er ikke på vår side... oh shi- 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det lov å gi pluss til moderatormeldinger? Det finnes ingen regler som sier hvilke innlegg du kan plusse. Vel, med unntak av dine egne innlegg, men det er teknisk umulig. Er det lov å lage en annen bruker for å plusse alle dine inlegg? skal ikke gjøre det, bar lurer om det er lov nope, siden du bare har lov til og ha en bruker...... Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg venter i spenning på om jeg er en av de utvalgte til å få advarsel. In that case så tar jeg det til høyesterett! Du har vært litt slem Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg venter i spenning på om jeg er en av de utvalgte til å få advarsel. In that case så tar jeg det til høyesterett! dunno! europa-domstolen om jeg må! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Faen, kom akkurat for sent Var ikke noe å komme forsent til. Tror jeg har det liggende i surfehistorikken om du vil. Fikk med meg det meste som ble sagt (tror jeg) hadde bare tenkt å si et par ting til brotherhood men tenker det er best å la være, spesiellt etter den posten Runar kom med over her. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det lov å gi pluss til moderatormeldinger? Det finnes ingen regler som sier hvilke innlegg du kan plusse. Vel, med unntak av dine egne innlegg, men det er teknisk umulig. Er det lov å lage en annen bruker for å plusse alle dine inlegg? skal ikke gjøre det, bar lurer om det er lov nope, siden du bare har lov til og ha en bruker...... Det er da mulig å lage to brukere? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er da mulig å lage to brukere? men ikke lov, for det om! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er utrolig hva man slipper unna med uten advarsel om man vet å formulere seg rett. Få forum har en så markert og fin strek som dette, og man kan for det selv når man får problemer. Så skal man først leke med ilden så lønner det seg å legge ned litt innsats, og ikke bare skrive i affekt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er da mulig å lage to brukere? Ja, men det er ikkje lov. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er glad jeg ikke visste om youtube da jeg var 11 http://www.youtube.com/watch?v=T3SRXkxpfnI&feature=mfu_in_order&list=UL hu første bytta dialekt underveis. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 In that case så tar jeg det til høyesterett! Jeg anbefaler du skaffer deg en god advokat, da min far, mor og onkel og lillesøster er høyesterettsdommere. Er det lov å lage en annen bruker for å plusse alle dine inlegg? Mulig, ja. Lov, nei. Vent nå litt, du er ikke på vår side... oh shi- 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Bare vent, før eller senere så ender du nok opp med straff så det holder. Det er ikke så ille å få seg en ferie, men man må velge med omhu hva som er verdt såpass til straff. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 In that case så tar jeg det til høyesterett! Jeg anbefaler du skaffer deg en god advokat, da min far, mor og onkel og lillesøster er høyesterettsdommere. Jeg er Det trumfer alt. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du er 1377. Det er noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg