Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg drikker faktisk ikke alkohol, ikke brus eller kaffe, og spiser ikke godteri, kaker, eller andre former for dessert. :p

Den eneste konklusjonen jeg kan komme på er at du sitter i et tidlig nittenhundretalls fengsel og kun får servert vann og brød.

Han kan også tilhøre en eller annen sekt. Jeg og en kammerat fra ungdomskolen hadde planer om å lage vår egen sekt. Vi skulle kalle oss "Loven". Og alle måtte følge loven. :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakker ofte med guttevenner jeg ikke vil ligge med om sexlyst. Og sex. Og prevensjon, for den del. Jeg ser ikke helt greien, skipps.

Tror han bare vil skryte av at han kjenner en jente.

Jeg kjenner to jenter. Beat that fucker!

Chris Brown reporting in. Someone asked for a beating?

post-175760-0-35782200-1293483827_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Så, når en jente, selv i fylla og i en meget spøkefull samtale, gjentatte ganger foreslår å dra på date senere engang - er det håp om at det faktisk ligger et genuint ønske om å dra på date med meg, eller er det bare en del av spøken?

Det kan være begge deler det. Men du skal ikke ta alt fulle folk sier så seriøst. Prøv å prat litt med henne i edru tilstand.

Lenke til kommentar

Brotherhood: Er fra en liten bygd litt utenfor Namsos :)

---

Jeg vet at hun ihvertfall var interessert før; men så var jeg for feig til å gjøre noe med det, og hun ble opptatt. Terget også på meg eks-en hennes mens de enda var ilag, på en fest - slo jo ikke godt ann når vi danset og koste oss hele kvelden og ble uoffisielt kåret til kveldens par :p

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg drikker faktisk ikke alkohol, ikke brus eller kaffe, og spiser ikke godteri, kaker, eller andre former for dessert. :p

:scared:

Hva lever du av?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...