Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ops, jeg har med et uhell valgt skjult. Skal right away sette meg tilbake.

Det faktum at jeg ikke er sammen med henne / ligger med henne kanskje?

er jo en enkel løsning på det! ligg med henne!

Vil du ha rapport når jeg er ferdig?

Endret av Accident #186470
Lenke til kommentar

Så, når en jente, selv i fylla og i en meget spøkefull samtale, gjentatte ganger foreslår å dra på date senere engang - er det håp om at det faktisk ligger et genuint ønske om å dra på date med meg, eller er det bare en del av spøken?

I fylla snakker man sannheten, er det ikke noe som heter det?

Go for it! Hva har du å tape?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Så, når en jente, selv i fylla og i en meget spøkefull samtale, gjentatte ganger foreslår å dra på date senere engang - er det håp om at det faktisk ligger et genuint ønske om å dra på date med meg, eller er det bare en del av spøken?

gudene måtte vite! helt umulig og skjønne sånt når det kommer til jenter......... :(

Lenke til kommentar

Barn og fulle folk forteller sannheten. Eller leker. Alt etter som.
Lenke til kommentar

[Jeg drikker faktisk ikke alkohol, ikke brus eller kaffe, og spiser ikke godteri, kaker, eller andre former for dessert. :p

bor ikke du i danmark?

ikke akkurat nå i juletida men jo, så jeg bor ganske billig. :p

edit: jeg studerer animasjon og lever livet ganske fritt, så du bomma litt, mac.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

I fylla snakker man sannheten, er det ikke noe som heter det?

Go for it! Hva har du å tape?

Det er ett ordak om at det er kun barn og fulle som sier sannheten

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...