Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det faktum at jeg ikke er sammen med henne / ligger med henne kanskje? er jo en enkel løsning på det! ligg med henne! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Ops, jeg har med et uhell valgt skjult. Skal right away sette meg tilbake. Det faktum at jeg ikke er sammen med henne / ligger med henne kanskje? er jo en enkel løsning på det! ligg med henne! Vil du ha rapport når jeg er ferdig? Endret 27. desember 2010 av Accident #186470 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 btw jeg spiser kaker <3 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg snakker ofte med guttevenner jeg ikke vil ligge med om sexlyst. Og sex. Og prevensjon, for den del. Jeg ser ikke helt greien, skipps. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) det var visst jeg også. visste ikke at man kunne endre det redigert: kjøpte nettopp back to the future spillet til telltale og la på en t-skjorte i samma slengen håper det er bra. Endret 27. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vil du ha rapport når jeg er ferdig? kjør på! tror ikke du lykkes Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 svaret er: oppmerksomhet. Gypsy: jeg drikker ikke brus. Du drikker kansje øl da? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så, når en jente, selv i fylla og i en meget spøkefull samtale, gjentatte ganger foreslår å dra på date senere engang - er det håp om at det faktisk ligger et genuint ønske om å dra på date med meg, eller er det bare en del av spøken? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg snakker ofte med guttevenner jeg ikke vil ligge med om sexlyst. Og sex. Og prevensjon, for den del. Jeg ser ikke helt greien, skipps. Tror han bare vil skryte av at han kjenner en jente. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Så, når en jente, selv i fylla og i en meget spøkefull samtale, gjentatte ganger foreslår å dra på date senere engang - er det håp om at det faktisk ligger et genuint ønske om å dra på date med meg, eller er det bare en del av spøken? I fylla snakker man sannheten, er det ikke noe som heter det? Go for it! Hva har du å tape? Endret 27. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jann Ove Hvor kommer du fra? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så, når en jente, selv i fylla og i en meget spøkefull samtale, gjentatte ganger foreslår å dra på date senere engang - er det håp om at det faktisk ligger et genuint ønske om å dra på date med meg, eller er det bare en del av spøken? gudene måtte vite! helt umulig og skjønne sånt når det kommer til jenter......... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 svaret er: oppmerksomhet. Gypsy: jeg drikker ikke brus. Du drikker kansje øl da? Jeg drikker faktisk ikke alkohol, ikke brus eller kaffe, og spiser ikke godteri, kaker, eller andre former for dessert. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hun vil på date med deg, Jann - Ove Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 [Jeg drikker faktisk ikke alkohol, ikke brus eller kaffe, og spiser ikke godteri, kaker, eller andre former for dessert. bor ikke du i danmark? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 svaret er: oppmerksomhet. Gypsy: jeg drikker ikke brus. Du drikker kansje øl da? Jeg drikker faktisk ikke alkohol, ikke brus eller kaffe, og spiser ikke godteri, kaker, eller andre former for dessert. needz minus knapp NIOW Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så, når en jente, selv i fylla og i en meget spøkefull samtale, gjentatte ganger foreslår å dra på date senere engang - er det håp om at det faktisk ligger et genuint ønske om å dra på date med meg, eller er det bare en del av spøken? Barn og fulle folk forteller sannheten. Eller leker. Alt etter som. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg drikker faktisk ikke alkohol, ikke brus eller kaffe, og spiser ikke godteri, kaker, eller andre former for dessert. Den eneste konklusjonen jeg kan komme på er at du sitter i et tidlig nittenhundretalls fengsel og kun får servert vann og brød. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) [Jeg drikker faktisk ikke alkohol, ikke brus eller kaffe, og spiser ikke godteri, kaker, eller andre former for dessert. bor ikke du i danmark? ikke akkurat nå i juletida men jo, så jeg bor ganske billig. edit: jeg studerer animasjon og lever livet ganske fritt, så du bomma litt, mac. Endret 27. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så, når en jente, selv i fylla og i en meget spøkefull samtale, gjentatte ganger foreslår å dra på date senere engang - er det håp om at det faktisk ligger et genuint ønske om å dra på date med meg, eller er det bare en del av spøken? I fylla snakker man sannheten, er det ikke noe som heter det? Go for it! Hva har du å tape? Det er ett ordak om at det er kun barn og fulle som sier sannheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg