Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Aces, wow, du er jo faen meg smart du. Det gjelder ikke for så mange i denne tråden egentlig Meg inkludert, hadde jeg vært smart, hadde jeg holdt meg unna og heller konsa om skole Hvem trenger skole når man kan være Der Diettfürer? Sant, sant, men du er jo Der Diettführer, så da har jo ikke jeg noe å være og må gå på skolen. Ja ja, jeg skal utdanne meg som multimedietekniker og så bli filosof eller riksantikvar i stedet. Kan bli interessant edit: Espen, du er sjarmis. Det holder ;P Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lille?! Ååååhååhåååånååååduuu.. Nnnåååå er du på tynn is, MISTAR! *strike paw at* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lille?! Ååååhååhåååånååååduuu.. Nnnåååå er du på tynn is, MISTAR! *strike paw at* *knipsevekk* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha XD. Men hva er du da Espen? Tard er brukt opp kinda =/... tard er vel ikke oppbrukt? :-----( Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har alltid lurt på hvem Binko egentlig er. Neida, clvn. Jeg mente det ikke =3. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå er det forresten friiiiii Kebab, here i come! Oh lykke! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lille?! Ååååhååhåååånååååduuu.. Nnnåååå er du på tynn is, MISTAR! *strike paw at* bare pass deg du! jeg har venner her inne... hva har du og stille opp med? Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Binko er han som følger etter litt bak, sitter litt lenger bak i bussen og sier ikke noe, men som plutselig går wacko og skyter alle. Class: rogue. EDIT: To sett skarpe klør+Fang Endret 9. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis du skal fortsette å mobbe meg slik logger jeg ut fra forumet og lager meg bruker på kvinneguiden.no isteden Du trenger ikke lage deg bruker en gang. Det håpløse forumet der er totalt åpent for gjesteposting i alle kategorier. er egentlig litt morsomt å trolle der noen ganger [total avsporing] Vet dere hva? Jeg ELSKER piercingen min. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tatt piercing før. [/total avsporing] Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sant, sant, men du er jo Der Diettführer, så da har jo ikke jeg noe å være og må gå på skolen.Ja ja, jeg skal utdanne meg som multimedietekniker og så bli filosof eller riksantikvar i stedet. Kan bli interessant Filosof? Det passer vel perfekt for deg. Du må da få utrolig mange rare tanker med så mye alkohol og drugs i blodomløpet ditt Skriv ned alt som detter ned i hodet på deg, og du kommer nok til å bli like kjent som Sokrates. HAH! (og gjett hvem som står bak og melker deg for både suksess og penger ...? ) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ah, nå skjønner jeg. Litt som Pekka-Eiric =D. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (og gjett hvem som står bak og melker deg for både suksess og penger ...? ) tror ikke det suksess og penger som kommer ut når du melker han for og si det slik... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 [total avsporing]Vet dere hva? Jeg ELSKER piercingen min. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tatt piercing før. [/total avsporing] Hvorhen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den var ganske heit, L4r5, du er skikkelig høyt på hawtztuff-lista med den Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (og gjett hvem som står bak og melker deg for både suksess og penger ...? ) tror ikke det suksess og penger som kommer ut når du melker han for og si det slik... Tull, da ville vel du vært rik og suksessfull? Du er vel ikke direkte det. [/hostility] Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Vet dere hva? Jeg ELSKER piercingen min. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tatt piercing før. Tok du bare i den ene nippelen? (Det var der du tok, right?) Endret 9. januar 2008 av dismayed Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 EDIT: To sett skarpe klør+Fang ikke redd for deg... jeg kan sende Ida på deg! først sjarmerer hun deg i senk, før hun kapper av deg begge hender og føtter Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg har lært meg å stole på L4r5 når han sier noe. Hi hi.. Ja! Bare se på bildene. I has øks =3. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorhen? Høyre nippel. Se RPP eller tatovering- og piercingtråden for bilde Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg stikker heimatt. Snakkas pjuskinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg