Ajaco Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Huff, hvorfor dro jeg på byen i går? Blir frustrert av kvinnfolk som det er helt umulig å forstå seg på... Mannfolk er like ille å forstå seg på. Lol. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, kakao hadde vært godt. Og nå ordnet jeg teksten.Hva slags tekst da? Hvilken tekst blir vel korrekt, eller? ... Mannfolk er like ille å forstå seg på. Poteter og tomater kvinne! GÅ TILBAKE TIL KJØKKENET! Eller, kan vi heller ikke bare konkludere med at mennesker er like ille å forstå seg på? :\ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, kakao hadde vært godt. Og nå ordnet jeg teksten. Hva slags tekst da? Hvilken tekst blir vel korrekt, eller? Huff, hvorfor dro jeg på byen i går? Blir frustrert av kvinnfolk som det er helt umulig å forstå seg på... Mannfolk er like ille å forstå seg på. Er ikke så mye å forstå. Gi oss mat og sex så holder det Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er ikke så mye å forstå. Gi oss mat og sex så holder det det er det damer ikke forstår, de tror at de kan få oss uten sex og mat! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 denne var l itt tøff: http://www.youtube.com/watch?v=RLPVCJjTNgk&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Poteter og tomater kvinne! GÅ TILBAKE TIL KJØKKENET! Eller, kan vi heller ikke bare konkludere med at mennesker er like ille å forstå seg på? :\ Liker ikke kjøkkenvitsene Men jo det er en fin konklusjon faktisk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) blir de da halvsøsken tvillinger? redigert: ment til lumpness sin post. Endret 27. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Mannfolk er like ille å forstå seg på. Vanskelige å forstå seg på? Pupper og brus, og vi er fornøyde. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva betyr det når det står at google leser en tråd? Skjer ingenting når jeg trykker på heller *bilde* Jeg lurer på hvor mange ganger dette spørsmålet må stilles (og besvares) før folk får det med seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Poteter og tomater kvinne! GÅ TILBAKE TIL KJØKKENET! Eller, kan vi heller ikke bare konkludere med at mennesker er like ille å forstå seg på? :\ Liker ikke kjøkkenvitsene Men jo det er en fin konklusjon faktisk. The way of the intarwebs. Sorry M'am! :\ Mannfolk er like ille å forstå seg på. Vanskelige å forstå seg på? Pupper og brus, og vi er fornøyde. Snakk for deg selv! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Snedig sak : Fikk tvillinger , men med 2 forskjellige fedre menn http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article1568251.ece Hadde klikket for meg Halvsøskentvillinger... hadde hu trekant ell... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Snedig sak : Fikk tvillinger , men med 2 forskjellige fedre menn http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article1568251.ece Hadde klikket for meg Halvsøskentvillinger... hadde hu trekant ell... Ingen trekant. Les hele artikkelen så forstår du. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Snakk for deg selv! Hadde jeg skrevet Alkohol, ville folk stusset på det faktum at jeg er 100% avholds. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 blir de da halvsøsken tvillinger? redigert: ment til lumpness sin post. de må jo bli det Merkelig å tenke på . De er tvillinger med samme mor, men forskjellig far. When a woman has twins with two different fathers, it is called heteropaternal superfecundation - and may not be quite as rare as once thought. Three HS cases were found in a parentage test database of 39,000 records. The frequency of HS among dizygotic twins whose parents were involved in paternity suits is 2.4%. Doctors explain that it's quite rare, but possible, since a man's sperm can survive for 72 hours in a woman's body. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Snakk for deg selv! Hadde jeg skrevet Alkohol, ville folk stusset på det faktum at jeg er 100% avholds. Ja da kan jeg forstå ditt utsagn om det en kan kanskje kalle for boller og brus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 hah er litt sjukt egentlig. er også merkelig at i spania når de f.eks ler og skriver det så skriver de "jajajajajajaja" i stedenfor "hahahahaha" ei i klassen som er spansk skriver det og det ser litt rart ut. je Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 For å liste opp, så er mannen fornøyd så lenge man sørger for dette: *Mat *Sex *Pupper *Brus *Alkohol Veit nå ikke helt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 For å liste opp, så er mannen fornøyd så lenge man sørger for dette: *Mat check *Sex *Pupper *Brus *Alkohol Veit nå ikke helt. fillern. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 For å liste opp, så er mannen fornøyd så lenge man sørger for dette: *Mat *Sex *Pupper *Brus *Alkohol Veit nå ikke helt. Hørtes jo mere ut som en tur på byen det der Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 For å liste opp, så er mannen fornøyd så lenge man sørger for dette: *Mat *Sex *Pupper *Brus *Alkohol Veit nå ikke helt. Helt sant. Og mannfolk har en tendens til å tjene penger selv, så tre av fem kan de skaffe selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg