Brotherhood Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker ikke nye, ukjente brukere i forumkafèen. Det finnes en ting som er verre: Brukere som lager threads med "Hello, jeg skal til Napa og drikke meg dritings i sommer herpa derp jeg trenger hjelp til absolutt alt" på reiseforumet. Det er aids for forumet. Jeg liker ikke deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nei, men pappaen hans kan banke pappaen din etc., så du kan like gjerne gi opp. (Bæsj, superbæsj, bæsjepromp og dustebæsj, finn en sandkasse og dytt hverandre litt rundt). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker ikke nye, ukjente brukere i forumkafèen. Det finnes en ting som er verre: Brukere som lager threads med "Hello, jeg skal til Napa og drikke meg dritings i sommer herpa derp jeg trenger hjelp til absolutt alt" på reiseforumet. Det er aids for forumet. Jeg liker ikke deg Kan vi ikke bare la det være og drite i å krangle. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det finnes en ting som er verre: Brukere som lager threads med "Hello, jeg skal til Napa og drikke meg dritings i sommer herpa derp jeg trenger hjelp til absolutt alt" på reiseforumet. Det er aids for forumet. Hørt uttrykket "Å kaste sten i glasshus"? Jeg siktet ikke til noen spesielle her inne, og heldigvis er det ikke sesong for disse trådene. Siden jeg er i usedvandlig godt humør kan jeg bidra litt, hva sier du til det? 1) Ikke dra til Magaluf, Ayia Napa eller Kos. Det er harry harry harry steder hvor risken for å møte på fler nordmenn enn på Karl Johan er 99%. 2) Jeg foreslår byer som Tel-Aviv, Beograd eller Malta. Disse er mer utradisjonelle, men med langt bedre fest-scene enn de overnevnte. Både Tel-Aviv og Beograd har blitt kåret til topp 10 i verdens festbyer. 3) Dersom du absolutt må til disse harry stedene foreslår jeg at man bruker søkefunksjonen ettersom det finnes alt for mange tråder om dette hvor alt står forklart i detalj. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hold kjeft, knips kuken, last opp bildet, og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Blir litt forvirret. Endret 27. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg siktet ikke til noen spesielle her inne, og heldigvis er det ikke sesong for disse trådene. Siden jeg er i usedvandlig godt humør kan jeg bidra litt, hva sier du til det? Tror ikke du tok helt poenget mitt men det kan være det samme Hadde helt glemt denne skiva her jeg: http://www.youtube.com/watch?v=G1g6z8v5NC4 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker ikke deg Snakket ikke om deg, du har ikke laget noen slike tråder. Jeg ba deg pent om å slutte å sitere meg. Kan du værsåsnill å slutte å sitere meg? Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 what Han sa du skulle holde kjeft! Jeg liker ikke deg Snakket ikke om deg, du har ikke laget noen slike tråder. Jeg ba deg pent om å slutte å sitere meg. Kan du værsåsnill å slutte å sitere meg? okay, for din skyld Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 blir ltt forrvirret. Vi ser det. Du blir så forvirret stakkars at det går ut over rettskrivingen til og med. Får hente en god kopp kakao med krem på toppen til så du kan få roet nervene http://vimeo.com/6192765 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker ikke deg Snakket ikke om deg, du har ikke laget noen slike tråder. Jeg ba deg pent om å slutte å sitere meg. Kan du værsåsnill å slutte å sitere meg? okay, for din skyld La oss røyke en fredspipe og være venner. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Fredspipe sa du? Count me in Endret 27. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Blir litt forvirret. Vi ser det. Du blir så forvirret stakkars at det går ut over rettskrivingen til og med. Får hente en god kopp kakao med krem på toppen til så du kan få roet nervene Ja, kakao hadde vært godt. Og nå ordnet jeg teksten. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Huff, hvorfor dro jeg på byen i går? Blir frustrert av kvinnfolk som det er helt umulig å forstå seg på... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Snedig sak : Fikk tvillinger , men med 2 forskjellige fedre menn http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article1568251.ece Hadde klikket for meg Endret 27. desember 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, kakao hadde vært godt. Og nå ordnet jeg teksten. Hva slags tekst da? Huff, hvorfor dro jeg på byen i går? Blir frustrert av kvinnfolk som det er helt umulig å forstå seg på... Ingen kommer med instruksjonsbok dessverre Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, kakao hadde vært godt. Og nå ordnet jeg teksten. Hva slags tekst da? Hvilken tekst blir vel korrekt, eller? Huff, hvorfor dro jeg på byen i går? Blir frustrert av kvinnfolk som det er helt umulig å forstå seg på... Mannfolk er like ille å forstå seg på. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Huff, hvorfor dro jeg på byen i går? Blir frustrert av kvinnfolk som det er helt umulig å forstå seg på... Fikk du deg noe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg