Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Henviser til det jeg skrev nederst på siste side. Kan du værsåsnill å fortelle meg hvorfor du har gjort meg til ditt offer?

PS: Ingenting galt i litt narsissisme vel?

Neh det er ikke den narsissistiske holdningen din men det er det at du støttet svelemoe

Og det er ingen som liker han

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henviser til det jeg skrev nederst på siste side. Kan du værsåsnill å fortelle meg hvorfor du har gjort meg til ditt offer?

Neh det er ikke den narsissistiske holdningen din men det er det at du støttet svelemoe

svelemoe er en grei kar.

Hvor støttet jeg han?

Lenke til kommentar

Men kjære vakre lille vene, kan du være så snill å vokse opp? Har kun sett deg i dag, men synes allerede at du er en barnslig, irriterende, liten klatt. Tips: Tenk på hvordan andre ser på deg utfra hvordan du skriver.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Selvsagt! Jeg tar med brus! :tease:

Brun julebrus da regner jeg med? :tease:

Jeg tar med kaffe og riskrem. Det jeg har liggende her hvertfall :p

Åhhh riskrem, det er lenge siden man har spist. Fikk lyst på :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke nye, ukjente brukere i forumkafèen.

Jeg liker ikke nye, ukjente brukere som skifter nick.

Ikke jeg heller. Hva med gamle kjente brukere?

Hva betyr det når det står at google leser en tråd? Skjer ingenting når jeg trykker på heller post-206096-0-15845500-1293475188_thumb.png

Det er Skippys avdøde brukernavn som hjemsøker kaféen.

:ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke nye, ukjente brukere i forumkafèen.

Det finnes en ting som er verre:

Brukere som lager threads med "Hello, jeg skal til Napa og drikke meg dritings i sommer herpa derp jeg trenger hjelp til absolutt alt" på reiseforumet.

Det er aids for forumet.

Det som er aids, er den dagligdagse person som sitter på internett og sprer sin ignoranse utover internettets bredde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...