Brotherhood Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Henviser til det jeg skrev nederst på siste side. Kan du værsåsnill å fortelle meg hvorfor du har gjort meg til ditt offer? PS: Ingenting galt i litt narsissisme vel? Neh det er ikke den narsissistiske holdningen din men det er det at du støttet svelemoe Og det er ingen som liker han Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Finne fram popcorn! Med smør og salt? Jaaa selvsakt Selvsagt! Jeg tar med brus! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Henviser til det jeg skrev nederst på siste side. Kan du værsåsnill å fortelle meg hvorfor du har gjort meg til ditt offer? PS: Ingenting galt i litt narsissisme vel? Neh det er ikke den narsissistiske holdningen din men det er det at du støttet svelemoe Og det er ingen som liker han svelemoe er en grei kar. Hvor støttet jeg han? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg tar med kaffe og riskrem. Det jeg har liggende her hvertfall Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Henviser til det jeg skrev nederst på siste side. Kan du værsåsnill å fortelle meg hvorfor du har gjort meg til ditt offer? PS: Ingenting galt i litt narsissisme vel? Neh det er ikke den narsissistiske holdningen din men det er det at du støttet svelemoe Og det er ingen som liker han Men kjære vakre lille vene, kan du være så snill å vokse opp? Har kun sett deg i dag, men synes allerede at du er en barnslig, irriterende, liten klatt. Tips: Tenk på hvordan andre ser på deg utfra hvordan du skriver. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/27/tema/klikk/helse/14860316/ Eg vil gjerne kaldkvele idiotane som skreiv den testen. I'm in! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Selvsagt! Jeg tar med brus! Brun julebrus da regner jeg med? Jeg tar med kaffe og riskrem. Det jeg har liggende her hvertfall Åhhh riskrem, det er lenge siden man har spist. Fikk lyst på Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Litt mer krangling her nå så skal du få så mye e-riskrem du bare vil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Selvsagt! Jeg tar med brus! Brun julebrus da regner jeg med? Brun og rød julebrus! Og en skvett ananasbrus. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så så...Man møter folk man liker over alt, man trenger ikke på død og liv si at man ikke liker de til dem I'm happy-packing! Endelig er det juleferie. Både gruer og gleder meg. And..skål. Det er faen meg ferie. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker ikke nye, ukjente brukere i forumkafèen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker ikke nye, ukjente brukere i forumkafèen. Jeg liker ikke nye, ukjente brukere som skifter nick. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Fint brukernavn, Skippers. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva betyr det når det står at google leser en tråd? Skjer ingenting når jeg trykker på heller Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er Skippys avdøde brukernavn som hjemsøker kaféen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva betyr det når det står at google leser en tråd? Skjer ingenting når jeg trykker på heller Det er en bot som løper rundt på nettsider og lagrer info, slik du får kjappere treff når du googler. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker ikke nye, ukjente brukere i forumkafèen. Det finnes en ting som er verre: Brukere som lager threads med "Hello, jeg skal til Napa og drikke meg dritings i sommer herpa derp jeg trenger hjelp til absolutt alt" på reiseforumet. Det er aids for forumet. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker ikke nye, ukjente brukere i forumkafèen. Jeg liker ikke nye, ukjente brukere som skifter nick. Ikke jeg heller. Hva med gamle kjente brukere? Hva betyr det når det står at google leser en tråd? Skjer ingenting når jeg trykker på heller Det er Skippys avdøde brukernavn som hjemsøker kaféen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg liker ikke nye, ukjente brukere i forumkafèen. Det finnes en ting som er verre: Brukere som lager threads med "Hello, jeg skal til Napa og drikke meg dritings i sommer herpa derp jeg trenger hjelp til absolutt alt" på reiseforumet. Det er aids for forumet. Det som er aids, er den dagligdagse person som sitter på internett og sprer sin ignoranse utover internettets bredde. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det finnes en ting som er verre: Brukere som lager threads med "Hello, jeg skal til Napa og drikke meg dritings i sommer herpa derp jeg trenger hjelp til absolutt alt" på reiseforumet. Det er aids for forumet. Hørt uttrykket "Å kaste sten i glasshus"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg