Flabba Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Stavangers er jævli. En som snakker HELT stavangersk er UMULIG å høre på. Klarer det bare ikke når jeg er der på dagsturer/korte turer. jeg var sammen med en fra stavanger for en stund tilbake... stakars karen ble mobbet for alt han sa... av meg Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hanna, prøv å bo her i 22 år. Trønderske jenter er jo bare så digge <3 <3 <3 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hanna, prøv å bo her i 22 år. bo hvor? trøndelag? ja takk! Mannemenn med trønderdialekt... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Stavangers er jævli. En som snakker HELT stavangersk er UMULIG å høre på. Klarer det bare ikke når jeg er der på dagsturer/korte turer. hva får jeg for og ikke ta nicket ditt? Not a fucking dime. Stavangers er jævli. En som snakker HELT stavangersk er UMULIG å høre på. Klarer det bare ikke når jeg er der på dagsturer/korte turer. jeg var sammen med en fra stavanger for en stund tilbake... stakars karen ble mobbet for alt han sa... av meg Hihi Så, hvordan føles det å ha en samtale med selve google? Hvem syns jeg burde beholde nicket? Endret 27. desember 2010 av Google Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Trøndelag ja. Typ, like utenfor Trondhjem, midt mellom Meldal og Skaun. Eneste positive som kommer ut fra det, er at det er kort vei til Storås og Storåsfestivalen (som det irriterende nok ikke blir noe av til sommeren), men bortsett fra det (og alle venna jeg har fått her), tror jeg at jeg hadde vært bedre tjent med å bo i Stavanger. Og husk det, Hanna. Om du skal ha en trøndersk mannemann, så får du med snusleppe, mokasiner, skinnvest, hvite tennissokker, dongeribukser med høyvannskant, rød skjorte med bearnaiseflekker her og her og bart. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Stavangers er jævli. En som snakker HELT stavangersk er UMULIG å høre på. Klarer det bare ikke når jeg er der på dagsturer/korte turer. hva får jeg for og ikke ta nicket ditt? Not a fucking dime. Stavangers er jævli. En som snakker HELT stavangersk er UMULIG å høre på. Klarer det bare ikke når jeg er der på dagsturer/korte turer. jeg var sammen med en fra stavanger for en stund tilbake... stakars karen ble mobbet for alt han sa... av meg Hihi Så, hvordan føles det å ha en samtale med selve google? Hvem syns jeg burde beholde nicket? Folk som sier "Det var LØJE" blir mobbet av meg... Det føles rart. Likte deg bedre før Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Enig i at det føles litt rart å være Google. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Og husk det, Hanna. Om du skal ha en trøndersk mannemann, så får du med snusleppe, mokasiner, skinnvest, hvite tennissokker, dongeribukser med høyvannskant, rød skjorte med bearnaiseflekker her og her og bart. HALLO! jeg har da hatt meg en trønder før.. så vet hva det medfører. Dårlige rim og vester, hester og fester. Snusleppe er helt greit. Forde om man er trønder betyr det ikke at man er møkkete. De aller heiteste mennene jeg vet om er Trøndere. Å de har ingenting av det du nevnte eller kanskje snusleppe nå og da:P Enig i at det føles litt rart å være Google. Du må få byttet tilbake Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hanna, prøv å bo her i 22 år. bo hvor? trøndelag? ja takk! Mannemenn med trønderdialekt... Skal du ha det, får du som regel skinnvest og bart med matrester i, med på kjøpet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Men det er litt kult at google leser alle innleggene? Og svarer! Har sendt melding til admin. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Men det er litt kult at google leser alle innleggene? Og svarer! Har sendt melding til admin. jeg synes du var kul nok før jeg da Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Enig i at det føles litt rart å være Google. Is it wrong to sleep with your best friend? Is it wrong to sleep with your mother? Is it wrong to sleep with your dog? Google, gief answers! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Men det er litt kult at google leser alle innleggene? Og svarer! Har sendt melding til admin. jeg synes du var kul nok før jeg da Enig i at det føles litt rart å være Google. Is it wrong to sleep with your best friend? Not if she's hot. Is it wrong to sleep with your mother? Is it your biological mother? Is it wrong to sleep with your dog? Yes. Google, gief answers! Endret 27. desember 2010 av Google Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Is it wrong to sleep with your best friend? Is it wrong to sleep with your mother? Is it wrong to sleep with your dog? Google, gief answers! Så lenge man bare sover med dem så ser jeg ikke noe problem med noe av det. Noe kleint da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tiny ligger nå å sover i senga med meg. Synes det bare er koselig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 her skjer det da fortsatt mye. burde kanskje sove men føler rett og slett ikke for det akkurat nå. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Google is going to bed. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tiny ligger nå å sover i senga med meg. Synes det bare er koselig jeg er misunnelig! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Google is going to bed. god natt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg