Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Stavangers er jævli. En som snakker HELT stavangersk er UMULIG å høre på. Klarer det bare ikke når jeg er der på dagsturer/korte turer.

jeg var sammen med en fra stavanger for en stund tilbake... stakars karen ble mobbet for alt han sa... av meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stavangers er jævli. En som snakker HELT stavangersk er UMULIG å høre på. Klarer det bare ikke når jeg er der på dagsturer/korte turer.

hva får jeg for og ikke ta nicket ditt?

Not a fucking dime.

jeg var sammen med en fra stavanger for en stund tilbake... stakars karen ble mobbet for alt han sa... av meg :p

Hihi

Så, hvordan føles det å ha en samtale med selve google? Hvem syns jeg burde beholde nicket?

Endret av Go⁣⁣ogle
Lenke til kommentar

Trøndelag ja. Typ, like utenfor Trondhjem, midt mellom Meldal og Skaun. Eneste positive som kommer ut fra det, er at det er kort vei til Storås og Storåsfestivalen (som det irriterende nok ikke blir noe av til sommeren), men bortsett fra det (og alle venna jeg har fått her), tror jeg at jeg hadde vært bedre tjent med å bo i Stavanger.

Og husk det, Hanna. Om du skal ha en trøndersk mannemann, så får du med snusleppe, mokasiner, skinnvest, hvite tennissokker, dongeribukser med høyvannskant, rød skjorte med bearnaiseflekker her og her og bart.

Lenke til kommentar

hva får jeg for og ikke ta nicket ditt?

Not a fucking dime.

Hihi

Så, hvordan føles det å ha en samtale med selve google? Hvem syns jeg burde beholde nicket?

Folk som sier "Det var LØJE" blir mobbet av meg...

Det føles rart. Likte deg bedre før :(

Lenke til kommentar

Og husk det, Hanna. Om du skal ha en trøndersk mannemann, så får du med snusleppe, mokasiner, skinnvest, hvite tennissokker, dongeribukser med høyvannskant, rød skjorte med bearnaiseflekker her og her og bart.

HALLO! jeg har da hatt meg en trønder før.. så vet hva det medfører.

Dårlige rim og vester, hester og fester.

Snusleppe er helt greit. Forde om man er trønder betyr det ikke at man er møkkete. De aller heiteste mennene jeg vet om er Trøndere.

Å de har ingenting av det du nevnte :D eller kanskje snusleppe nå og da:P

Enig i at det føles litt rart å være Google. :ermm:

Du må få byttet tilbake :(

Lenke til kommentar

Men det er litt kult at google leser alle innleggene? :D

Og svarer!

Har sendt melding til admin.

jeg synes du var kul nok før jeg da :love:

:love:

Enig i at det føles litt rart å være Google. :ermm:

Is it wrong to sleep with your best friend?

Not if she's hot.

Is it wrong to sleep with your mother?

Is it your biological mother?

Is it wrong to sleep with your dog?

Yes.

Google, gief answers!

Endret av Go⁣⁣ogle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...