Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg tror jeg kjenner flere intelligente kvinner enn menn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg tror jeg kjenner flere intelligente kvinner enn menn. "Kvinner" eller kvinner? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kvinner. Kjenner relativt få "kvinner" og ingen av dem er særlig intelligente. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Typ, erketypiske pappajenter som plutselig hadde fått a change of mind og dratt til Steinkjer for å kose med kyr og griser. Ske'en eller skkjjææeeæn?Det uttales, og burde bli skrevet, Sche-en. Fikk en del pepper av prippene folk som "nei det hetter ikke det, snakk ordentlig gutt" da jeg jobbet på 1881. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Kvinner. Kjenner relativt få "kvinner" og ingen av dem er særlig intelligente. Det er det du TROR! Endret 26. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Fikk en del pepper av prippene folk som "nei det hetter ikke det, snakk ordentlig gutt" da jeg jobbet på 1881. Min filosofi er at stedsnavn skal uttales slik de lokale uttaler dem. Uavhengig av skrivemåten. Derfor grøsser jeg hver gang de snakker om "Sjiien" på nyhetene. Endret 26. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sup café? gamer cod Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Gikk på en smell engang når jeg uttalte Skien rett frem. Satt med en billet til Ski plutselig Syntes det var noe billig billett. Heldigvis snill konduktør som trekte fra 50 spenn på billetten til Skien. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sup café? gamer cod Får du noe lyd ut av torsken når du spiller på den? 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sup café? gamer cod Får du noe lyd ut av torsken når du spiller på den? Bare på onsdager. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skal ta årets første tur i bakken i morgen! Shredde litt i parken! Det blir herlig! Bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Fikk en del pepper av prippene folk som "nei det hetter ikke det, snakk ordentlig gutt" da jeg jobbet på 1881. Min filosofi er at stedsnavn skal uttales slik de lokale uttaler dem. Uavhengig av skrivemåten. Derfor grøsser jeg hver gang de snakker om "Sjiien" på nyhetene.Vi deler den filosofien der jau. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Enda en positiv ting med Bergen. Umulig å uttalle det feil. Er sikkert en del Oslo-folk som prøver seg på "BÆÆÆÆRGEN" da, i kjent prøve-å-være-morsom stil. Må være leit å ikke egentlig ha noen dialekt Edit: Kom på at dere Oslo-folk faktisk sier "Berrrrrrrullerrrrgen", men det kan likevel ikke sammenlignes med "Skien/Sche-en"-misforståelsene. Endret 26. desember 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg tror jeg kjenner flere intelligente kvinner enn menn. Jeg siterer deg så denne fine utalelsen kommer på denne siden og. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Enda en positiv ting med Bergen. Umulig å uttalle det feil. Er sikkert en del Oslo-folk som prøver seg på "BÆÆÆÆRGEN" da, i kjent prøve-å-være-morsom stil. Må være leit å ikke egentlig ha noen dialekt Edit: Kom på at dere Oslo-folk faktisk sier "Berrrrrrrullerrrrgen", men det kan likevel ikke sammenlignes med "Skien/Sche-en"-misforståelsene. Vi sier Bergen. B-e-r-g-e-n, ikke Bææærrr(skarrelyd)gggeeeennnj, som bergensere sier sier. Kvinner med bergensdialekt er like opphissende som kvinner med guttetiss. 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Bare for å kverulere: utsagnet til Datasmurf viser ikke noe særlig så lenge vi ikke vet hvor mange kvinner og menn han kjenner da. Kanskje han kjenner 1000 kvinner og 20 menn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ske'en eller skkjjææeeæn? Ingen av delene. Derfor grøsser jeg hver gang de snakker om "Sjiien" på nyhetene. Og hver gang jeg uttaler det? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg tror jeg kjenner flere intelligente menn enn kvinner vil jeg si. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kvinner med bergensdialekt er like opphissende som kvinner med guttetiss. Jeg tror jeg lar være å kommentere den der. Og hver gang jeg uttaler det? Du er ikke blandt de verste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg