Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Sove kan du gjøre på toget, MrBJ.

Men jeg er livredd for å ikke våkne opp i Larvik, og bli sittende på hele veien til.. urk. Skien? D: Tenk så skummelt....

Da får du heller holde deg våken og skrive skitne meldinger med typen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en jævlig god 70% kakao-sjokolade til jul. Den hadde et hint av cayennne så du merket den varmet litt om du spiste mye av den. Satans perfekt sjokolade. Jeg spiser gjerne melkesjokolade eller hvit sjokolade også. Liker variasjon. En liten Ole Brumm jeg. Ja takk, begge deler.

Hvor får man tak i sånn sjokolade? Me want!

Lenke til kommentar

Aldri forstått "unntaket som bekrefter regelen". Det gir jo ikke mening? På hvilken måte vil et unntak/avvik bekrefte en regel? Har det med relativitet å gjøre? /føle seg dum

http://no.wikipedia.org/wiki/Unntaket_som_bekrefter_regelen
Unntaket som bekrefter regelen er et uttrykk. Uttrykket brukes for å forklare et unntak til en regel, for fortsatt å hevde regelens gyldighet. Ved å bruke dette uttrykket, benytter man seg av regelen formulert som "det finnes ingen regel uten unntak". Denne regelen er opphav til et paradoks. Hvis man bruker regelen på seg selv, må det altså finnes et unntak til denne regelen også. Det vil si at det faktisk finnes en regel uten unntak. Dette fører til en selvmotsigelse, og paradokset er et faktum.
Lenke til kommentar

Jeg fikk en jævlig god 70% kakao-sjokolade til jul. Den hadde et hint av cayennne så du merket den varmet litt om du spiste mye av den. Satans perfekt sjokolade. Jeg spiser gjerne melkesjokolade eller hvit sjokolade også. Liker variasjon. En liten Ole Brumm jeg. Ja takk, begge deler.

Hvor får man tak i sånn sjokolade? Me want!

Man får Lemon som sin Secret Santa. Det fikser biffen. Da får man også hjemmestrikka sokker og lue.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Godtestjelinghistorien minner meg om når jeg nesten ble røvet for godteriet jeg nettopp hadde vært på kiosken å kjøpt, huff jeg ble så redd. Stor stygg bølle som skulle ta det, men nabogutten kom til redning i siste øyeblikk heldigvis.

Lenke til kommentar

Forstår det sikkert ikke 100%, men du har sendt meg i riktig retning. Jeg bare synes det hørtes idiotisk ut til å begynne med, men skjønner nå at jeg ikke var et geni for å være den første som påpekte hva jeg først trodde var et obvious dårlig begrep.

@Gypsy: skulle ønske jeg også hadde store sterke nabogutter som komme og redde meg alle gangene noen prøvde å stjele snopet mitt :(

Lenke til kommentar

Men slasken er jo fra Skien, så noe bra kommer det jo derfra! :D

Han og Fredrik er unntaket som bekrefter regelen om at det kun kommer idioter og kriminelle derfra.

Ah ... Hva med chicksa? :p

Jeg kjenner to jenter fra Skien og begge er utrolig søte og morsomme. ^^

En av dem er til og med brukbart intelligent! :o

Lenke til kommentar

Jeg har ALDRI vært borti noen chicks som jeg vil definere som intelligente fra Skien. Det er som regel enten white trash eller gangsta-hangarounds.

Edit: Ja, noen av de kan være søte, men det er ikke alt her i verden.

edit2: Jeg teller ikke med søstra mi forresten. Hun er selvsagt svært intelligent.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Huh. Vil ikke klassifisere noen av disse som verken white trash eller gangsta-hangarounds. :p

Begge gikk Husdyrvelferd på HiNT Steinkjer. :p

Det morsomme var at det var to jenter fra Bærum som hadde forvilla seg opp dit også. Typ, erketypiske pappajenter som plutselig hadde fått a change of mind og dratt til Steinkjer for å kose med kyr og griser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...