Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sove kan du gjøre på toget, MrBJ. Men jeg er livredd for å ikke våkne opp i Larvik, og bli sittende på hele veien til.. urk. Skien? D: Tenk så skummelt.... Da får du heller holde deg våken og skrive skitne meldinger med typen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Yyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaahhhhh!! Tror ikke jeg har brukt nesespray på lenge lenge :S Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sorry at jeg plager dere med dette her! Er det noen som vet om en måte å se filmer på nett uten å laste ned? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Men slasken er jo fra Skien, så noe bra kommer det jo derfra! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sorry at jeg plager dere med dette her! Er det noen som vet om en måte å se filmer på nett uten å laste ned? http://tinyurl.com/22surub Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Men slasken er jo fra Skien, så noe bra kommer det jo derfra! Han og Fredrik er unntaket som bekrefter regelen om at det kun kommer idioter og kriminelle derfra. Endret 26. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Aldri forstått "unntaket som bekrefter regelen". Det gir jo ikke mening? På hvilken måte vil et unntak/avvik bekrefte en regel? Har det med relativitet å gjøre? /føle seg dum Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk en jævlig god 70% kakao-sjokolade til jul. Den hadde et hint av cayennne så du merket den varmet litt om du spiste mye av den. Satans perfekt sjokolade. Jeg spiser gjerne melkesjokolade eller hvit sjokolade også. Liker variasjon. En liten Ole Brumm jeg. Ja takk, begge deler. Hvor får man tak i sånn sjokolade? Me want! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Aldri forstått "unntaket som bekrefter regelen". Det gir jo ikke mening? På hvilken måte vil et unntak/avvik bekrefte en regel? Har det med relativitet å gjøre? /føle seg dum http://no.wikipedia.org/wiki/Unntaket_som_bekrefter_regelenUnntaket som bekrefter regelen er et uttrykk. Uttrykket brukes for å forklare et unntak til en regel, for fortsatt å hevde regelens gyldighet. Ved å bruke dette uttrykket, benytter man seg av regelen formulert som "det finnes ingen regel uten unntak". Denne regelen er opphav til et paradoks. Hvis man bruker regelen på seg selv, må det altså finnes et unntak til denne regelen også. Det vil si at det faktisk finnes en regel uten unntak. Dette fører til en selvmotsigelse, og paradokset er et faktum. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk en jævlig god 70% kakao-sjokolade til jul. Den hadde et hint av cayennne så du merket den varmet litt om du spiste mye av den. Satans perfekt sjokolade. Jeg spiser gjerne melkesjokolade eller hvit sjokolade også. Liker variasjon. En liten Ole Brumm jeg. Ja takk, begge deler. Hvor får man tak i sånn sjokolade? Me want! Man får Lemon som sin Secret Santa. Det fikser biffen. Da får man også hjemmestrikka sokker og lue. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Godtestjelinghistorien minner meg om når jeg nesten ble røvet for godteriet jeg nettopp hadde vært på kiosken å kjøpt, huff jeg ble så redd. Stor stygg bølle som skulle ta det, men nabogutten kom til redning i siste øyeblikk heldigvis. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) @B-real: Men da så Endret 26. desember 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 @B-real: Men da så http://en.wikipedia.org/wiki/Exception_that_proves_the_rule engelske versjonen ga litt mer forklaring og eksempler da. Men håper du fikk en forståelse for det og fikk du det ikke så kan vi sikkert videre diskutere problemstillingen din Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Forstår det sikkert ikke 100%, men du har sendt meg i riktig retning. Jeg bare synes det hørtes idiotisk ut til å begynne med, men skjønner nå at jeg ikke var et geni for å være den første som påpekte hva jeg først trodde var et obvious dårlig begrep. @Gypsy: skulle ønske jeg også hadde store sterke nabogutter som komme og redde meg alle gangene noen prøvde å stjele snopet mitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Men slasken er jo fra Skien, så noe bra kommer det jo derfra! Han og Fredrik er unntaket som bekrefter regelen om at det kun kommer idioter og kriminelle derfra. Ah ... Hva med chicksa? Jeg kjenner to jenter fra Skien og begge er utrolig søte og morsomme. ^^ En av dem er til og med brukbart intelligent! :o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Jeg har ALDRI vært borti noen chicks som jeg vil definere som intelligente fra Skien. Det er som regel enten white trash eller gangsta-hangarounds. Edit: Ja, noen av de kan være søte, men det er ikke alt her i verden. edit2: Jeg teller ikke med søstra mi forresten. Hun er selvsagt svært intelligent. Endret 26. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Failed to see logic in intelligent woman.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ske'en eller skkjjææeeæn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Huh. Vil ikke klassifisere noen av disse som verken white trash eller gangsta-hangarounds. Begge gikk Husdyrvelferd på HiNT Steinkjer. Det morsomme var at det var to jenter fra Bærum som hadde forvilla seg opp dit også. Typ, erketypiske pappajenter som plutselig hadde fått a change of mind og dratt til Steinkjer for å kose med kyr og griser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ske'en eller skkjjææeeæn? Det uttales, og burde bli skrevet, Sche-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg