Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Kan vel ta hele da;

 

Han sto i kø for å kjøpe burger. En 30-åring begynner å knuffe, han sier at om han venter til han har fått og spist burgeren, skal han komme ut. Halveis i å spise burgeren kommer 30-åringer å dytter den ned i bakken. Broren min dytter han vekk, og 30åringen begynner å slåss mot han. Broren min er relativt stor kan man si, og legger han ned på disken på esson, får kontroll og bærer han ut. Får ny burger av esso. Politiet kommer, og de har en samtale.

 

http://www.oblad.no/nyheter/fylla-har-skylda-1.5915169 dette, det er snakk om? Mener å huske at du holdt til i Ski. Om det hadde vært tilfellet, hadde det vært moro å sende et tips til politiet. Folk som banker andre fordi de får ødelagt halve burgeren sin, fortjener ikke annet en fengsel :)

Var ikke han som knakk nesa på vedkommende, men det var stedet ja :)

 

Han som fikk nesa knekt var kameraten til han 30-åringen.

 

Det om at gjerningsmann er ukjent nekter jeg å tro på, mtp. at han snakket med politiet.

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en jævlig god 70% kakao-sjokolade til jul. Den hadde et hint av cayennne så du merket den varmet litt om du spiste mye av den. Satans perfekt sjokolade. Jeg spiser gjerne melkesjokolade eller hvit sjokolade også. Liker variasjon. En liten Ole Brumm jeg. Ja takk, begge deler.

Lenke til kommentar

Husker en gang noen større gutter stjal hele godteposen min da jeg glemte den igjen på G-sport :( Dette var dagen før skoleavslutning et år på barneskolen, da vi skulle ha kosetime. Da tok jeg en kokesjokolade fra bakeskuffen hjemme. Var god den ^^,

Det som er gratis er som smaker bedre ;)

 

Jeg, burde egentlig bare pakke og legge meg nå. Opp tidlig i morgen for å ta toget til Larvik for å være med søtingen min resten av julen. Men hva gjør jeg? Jo, jeg blir sittende å loke her, samt skravle masse på msn. :ermm:

Ikke like lett å ta vare på seg selv hele tiden you know :)

Lenke til kommentar

Sove kan du gjøre på toget, MrBJ.

Men jeg er livredd for å ikke våkne opp i Larvik, og bli sittende på hele veien til.. urk. Skien? D: Tenk så skummelt....

 

Biril: Neeei, det er ikke det. Syk er jeg også. Jaja. Vann, kaffe og ibux pleier å hjelpe. I tillegg til nesespray. Herregud som jeg elsker nesespray. :love:

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar

Dårlig gjort synes jeg. Var sånn "sofa-område" på G-sporten med tv-skjermer som viste sportsprogrammer og iste-maskin. Jeg satt godteposten fra meg der, og det satt en gjeng gutter i 18-årsalderen litt bortenfor. Jeg gikk, kom tilbake rett etterpå for å finne godteposen, og den var vekke. Det var åpenbart hvem som hadde tatt den, så jeg sa "Har dere sett en godtepose?" og de sa "nei, nei" og smilte til meg. Jævla idioter. Var et bittert nederlag da jeg måtte gå fra stedet.

 

Vær glad du har en søting å dra til, MrBjoern :) Og som Lars sier, du kan sove på toget.

Lenke til kommentar

Sove kan du gjøre på toget, MrBJ.

Men jeg er livredd for å ikke våkne opp i Larvik, og bli sittende på hele veien til.. urk. Skien? D: Tenk så skummelt....

Uff den skjønner jeg. Skien er et jævla høl. Bare idioter, kriminelle og Fredrik som er der. Og jeg vet det for jeg er derfra selv. Du kan jo sette på alarm på mobilen. Det har jeg gjort hver gang jeg tar toget over fhellet og er redd for å sovne fra overgangn i Drammen.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...