-Sevve- Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 F***, klarer ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe rc-fly til 1400,- eller ikke. Er redd for at det blir som de "andre" hobbyene, populære i noen dager/uker, så ligger det bare på hylla, helt til du selger >.< Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Åh, hva skal man se av istid 3 og beethovens andre? Greier ikke bestemme meg. Usj, det er vanskelig valg altså. Jeg digger karakterene i Istid, men historiene er liksom ikke det samme etter den første... Beethovens andre husker jeg neimen ikke helt, men har på følelsen at eneren er bedre her også Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Den beste mobilen er vel sonim xp 1300 core Den har jeg ikke vært borti. Hva gjør den bra? den er verdens eneste IP68 godkjente telefon i verden Endret 26. desember 2010 av Brotherhood Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det sa meg veldig lite egentlig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Den beste mobilen er vel sonim xp 1300 core Den har jeg ikke vært borti. Hva gjør den bra? den er verdens eneste IP68 godkjente telefonen i verden Så det eneste som betyr noe er altså hvor mye en telefon tåler? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 For en som reiser verden rundt og bare sender sms og ringer litt vil jeg faktisk tro det, ja. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Og det er relevant hvordan? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Og det er relevant hvordan? Jeg skal ha ny mobil. Reiser 150ish dager i året til grisgrendte strøk som jungel og sump. Så det er relevant for mitt vedkommende Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 For en som reiser verden rundt og bare sender sms og ringer litt vil jeg faktisk tro det, ja. Hva med pris da? Jeg kjenner ikke prisnivået på den telefonen, men fattern foretrekker å kjøpe noen billigtelefoner i løpet av året fordi de enten blir stjålet eller skadet på annen måte på reisene. Hvis man f.eks. får fem "dårlige" telefoner for samme prisen og bare to av de går i stykker og en blir stjålet så er det mer økonomisk å kjøpe en som tåler mindre 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Og det er relevant hvordan? Jeg skal ha ny mobil. Reiser 150ish dager i året til grisgrendte strøk som jungel og sump. Så det er relevant for mitt vedkommende Hva er det du egentlig jobber som? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Og det er relevant hvordan? Jeg skal ha ny mobil. Reiser 150ish dager i året til grisgrendte strøk som jungel og sump. Så det er relevant for mitt vedkommende Hva er det du egentlig jobber som? Vel, de jungel og sump turene er fritid. På fritiden reiser jeg mer en den vanlige nordmann reiser på mellom 3-5 år. Blir mange turer i året om man er flink til å finne tilbud og bo spartansk Med jobben havner jeg også rare steder, men mest siviliserte steder. Med unntak av et par turer til Sibir. Jeg jobber i et General Aviation selskap / Privatfly. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) LG P500 OPTIMUS ONE Denne ser bra ut. Ser langt bedre ut enn HTC Wildfire i specs osv. Vil jeg kunne lese forumet, være på spotify osv med denne? Endret 26. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Vet jeg ikke skal bruke tråden her til slikt, men istedet for å lage ny tråd... Er disse kompatible? https://www.mamoz.no/mamozv5/default.asp?page=vare&ProdusentID=CMX4GX3M2A1600C8 https://www.mamoz.no/mamozv5/default.asp?page=vare&ProdusentID=GA-MA790GPT-UD3H Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Jeg slettet en post som var skrevet på ekstrem dialekt tross advarsel og diskusjon på PM. Ikke utfordre skjebnen. Endret 26. desember 2010 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Han siterte meg tydligvis. Hva skrev han? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Desire som kontant-telefon for 2 lapper? Please, show me. Greit, ikke som kontanttelefon. Men du får den for rundt 2.5 om du kjøper fra telenor med superpluss, og bryter abbonomang. (koster 600 kr å bryte) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Han siterte meg tydligvis. Hva skrev han? Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan besvare den uten å bryte min taushetsplikt som moderator. Greit du ser hvem som ble moderert siden det var du som ble sitert og dermed får varsel, men andre ser det ikke. Så vedkommende får heller velge om h*n vil skrive det igjen med normalt språk eller skrive det til deg på PM. Beklager. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Får man varsel når folk indirekte siterer deg? Slik som posten til kammizez på toppen av siden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jaja, men var det en vanlig melding eller var det personangrep. Hvis han f.eks skrev "Ikke kjøp den mobilen, den er dårlig" på innavla bondeknølsk så gjør det vel ingenting om du skriver det her. Han skrev jo det uansett til alle å se... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er sant, men innavla bondeknølsk er mot forumreglene uansett. Gidder man ikke ordlegge seg korrekt ser jeg ikke grunnen til at man skal forvente at andre bryr seg om det man skriver. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg