Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Men du Espen! Du må kjefte på dama di! Hun stjeler stemmer fra øl i elliminasjonsleken! ikke mitt problem... hun gjør som hun vil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 ikke mitt problem... hun gjør som hun vil Da får du hjelpe meg med å stemme frem øl. Trenger ikke stjele stemmer fra vannet hennes. Kan godt ta dem fra Cola Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Da får du hjelpe meg med å stemme frem øl. Trenger ikke stjele stemmer fra vannet hennes. Kan godt ta dem fra Cola jeg stal fra vannet jeg er glad i cola Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Så jævlig morsomt å bli mobbet av hele klassen, DREP MEG VÆRSÅSNILL! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Så jævlig morsomt å bli mobbet av hele klassen, DREP MEG VÆRSÅSNILL! hva mobber de deg for? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Så jævlig morsomt å bli mobbet av hele klassen, DREP MEG VÆRSÅSNILL! Det skulle du tenkt på før du la dine ekskrementer i urinalen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Så jævlig morsomt å bli mobbet av hele klassen, DREP MEG VÆRSÅSNILL! Utdyp. Hev deg over de(m)! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Mobbing høres kjekt ut, gitt. Jeg er glad jeg har sluppet unna så langt. oO Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 De sier jeg er homo, kaster snøball på meg, sier at jeg er dum, jeg er et missfoster osv osv.. *selvmord* og i tillegg har de fått med hele bussen til å nekte meg å sitte i det eneste ledige setet i hele bussen, så må jeg stå bakerst Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Men skal jeg vurdere å drikke et par glass med laktoseredusert melk for å se om det hjelper ? Meh... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Espen: Jeg tenkte jeg skulle tipse deg. Gratiskonsert med CasioKids i Arendal. På Grnad Scene. Verdt å sjekke ut om du har tid. Begynner klokken 21. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 De sier jeg er homo, kaster snøball på meg, sier at jeg er dum, jeg er et missfoster osv osv.. *selvmord*og i tillegg har de fått med hele bussen til å nekte meg å sitte i det eneste ledige setet i hele bussen, så må jeg stå bakerst Er du 12, eller? Ta med deg balltre på skolen og bust a cap in their ass. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 nytta ikke med kniv, så orker ikke å dra med balltre.. tror et maskingevær ville vært bedre. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Espen: Jeg tenkte jeg skulle tipse deg. Gratiskonsert med CasioKids i Arendal. På Grnad Scene. Verdt å sjekke ut om du har tid. Begynner klokken 21. når er det? i kveld? også er det Grand Scene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Kanskje jeg skal ta turen til skolen din, Kexxy? Jeg pleier å ha en ganske.. Avskrekkende effekt på unger som mobber. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg også. Er en stor kjempe på ca 1.80. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Kanskje jeg skal ta turen til skolen din, Kexxy? Jeg pleier å ha en ganske.. Avskrekkende effekt på unger som mobber. ja, plis, kom.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 når er det? i kveld? også er det Grand Scene Stedet er Grand Scene i Arendal. Klokkeslettet er 21. Cover charge er … gratis! Bare velstand med andre ord. Ja, det er i kveld. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hvor bor du Kexxy? Jeg har lite å gjøre i vinterferien. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg også. Er en stor kjempe på ca 1.80. Jeg er pitteliten, bare 1.65. Men av en eller annen merkelig grunn ser folk på meg som skummel allikevel.ja, plis, kom..Hvor i landet befinner du deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg