Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har da ikke gjort noe galt vis de er på internasjonalt farvann :tease:

Men kystvakten har da ikke noe ut på internasjonalt farvann å gjøre så..

Sett deg inn i sakene du prøver å kommentere. Ellers virker du litt tufsete. (Ikke ment som personangrep)

Kystvakta som ble rammet var innenfor norsk økonomisk sone.

Ang. drap i i internasjonalt farvann kan man bli tiltalt i landet skipet hører til, landet offeret tilhører og landet den som utførte handlingen tilhører. Samme gjelder faktisk krimminelle handlinger utført i romskip. Det var en episode der det nesten ble aktuelt på MIR eller ISS. Husker ikke helt.

Ellers gjelder internasjonale avtaler som de fleste land har ratifisert.

Lenke til kommentar

Jeg har en slik en vakker telefon ved navn Sony Ericsson w810 :) Jeg fikk den gratis av en kompis fordi han mente at den var forhistorisk. Så lenge jeg kan ringe og tekste med den så er jeg fornøyd :)

Jeg har en enda mer forhistorisk Sony Ericsson w550i. I det siste har jeg sett at det er litt avleggs med en iPod da man kan få mobiler med samme funksjon, så det er det jeg går for.

SMS / ringing er vel det jeg også bruker den til :cool:

Lenke til kommentar

Blir vel Wildfire i starten av Januar. Da kan jeg i tillegg kaste den ubrukelige iPoden til helvete

Var nær å kaste ipoden min i veggen i går, tror ikke jeg har blitt så frustrert på et ikke-levende objekt før. Faens dritt, fungerer ikke til noe som helst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...