Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skulle jeg også likt å sett. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=583751 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 De har da ikke gjort noe galt vis de er på internasjonalt farvann Men kystvakten har da ikke noe ut på internasjonalt farvann å gjøre så.. Sett deg inn i sakene du prøver å kommentere. Ellers virker du litt tufsete. (Ikke ment som personangrep)Kystvakta som ble rammet var innenfor norsk økonomisk sone. Ang. drap i i internasjonalt farvann kan man bli tiltalt i landet skipet hører til, landet offeret tilhører og landet den som utførte handlingen tilhører. Samme gjelder faktisk krimminelle handlinger utført i romskip. Det var en episode der det nesten ble aktuelt på MIR eller ISS. Husker ikke helt. Ellers gjelder internasjonale avtaler som de fleste land har ratifisert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Du kan ikke legge ord i munnen på meg! Svelemoe Han gjør ikke det. Han lanserer en lignende situasjon og spør om det er det samme. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skulle jeg også likt å sett. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=583751 Er dette en kontant-tlf? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599801#extra I are need helpzor cos i suck at mobiles. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er en telefon uten abonnement, men som sagt så ville jeg ikke gått for Wildfire. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er en telefon uten abonnement, men som sagt så ville jeg ikke gått for Wildfire. Trenger en billig tlf, uten abo hvor jeg kan surfe på forum, youtube, ha spotify. Ser ingen bedre alternativer atm. Den bør ikke koster mye mer enn 2000,- egentlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Problemet er at telefonen er relativt svak, derfor vil du slite med dårlig opplevelse av hele telefonen og dårlig ytelse i nettleseren. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 X10 mini pro er ein grei telefon med ganske god respons og menyar, men skjermen er INGENTING å skryte av. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hva med den ene LG telefonen? Optimus one? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Åh, hva skal man se av istid 3 og beethovens andre? Greier ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Den beste mobilen er vel sonim xp 1300 core Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Blir vel Wildfire i starten av Januar. Da kan jeg i tillegg kaste den ubrukelige iPoden til helvete Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Den beste mobilen er vel sonim xp 1300 core Den har jeg ikke vært borti. Hva gjør den bra? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har en slik en vakker telefon ved navn Sony Ericsson w810 Jeg fikk den gratis av en kompis fordi han mente at den var forhistorisk. Så lenge jeg kan ringe og tekste med den så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har en slik en vakker telefon ved navn Sony Ericsson w810 Jeg fikk den gratis av en kompis fordi han mente at den var forhistorisk. Så lenge jeg kan ringe og tekste med den så er jeg fornøyd Jeg har en enda mer forhistorisk Sony Ericsson w550i. I det siste har jeg sett at det er litt avleggs med en iPod da man kan få mobiler med samme funksjon, så det er det jeg går for. SMS / ringing er vel det jeg også bruker den til Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Blir vel Wildfire i starten av Januar. Da kan jeg i tillegg kaste den ubrukelige iPoden til helvete Vet ikke om de leste de to gangene jeg hintet om å ikke kjøpe Wildfire. http://www.amobil.no/artikler/htc_wildfire/77487/konklusjon Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Blir vel Wildfire i starten av Januar. Da kan jeg i tillegg kaste den ubrukelige iPoden til helvete Vet ikke om de leste de to gangene jeg hintet om å ikke kjøpe Wildfire. http://www.amobil.no/artikler/htc_wildfire/77487/konklusjon Ok, alternativ android-tlf til samme pris som er bedre? Sucker på mobiler, så trenger hjelp her :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg hadde Sony Ericsson K750i frem til jeg fikk meg en iPhone til jul. Og damn, jeg er fornøyd! Aldri vært artigere å bruke mobil. I love it! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har fremdeles Sony Ericsson K500i. God telefon. Mistet den i gulvet og asfalten flere ganger enn jeg har telling på. Skjermen ser fullstendig herpa ut, men funker som om den var ny enda. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Blir vel Wildfire i starten av Januar. Da kan jeg i tillegg kaste den ubrukelige iPoden til helvete Var nær å kaste ipoden min i veggen i går, tror ikke jeg har blitt så frustrert på et ikke-levende objekt før. Faens dritt, fungerer ikke til noe som helst. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg