Stephenjazz Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Alltid et mas å finne vors på 2.juledag. Det slår aldri feil det Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 det e ein film! Du trenger ikkje å hiss dæ opp sånn Det er dokumentar. Flere av dem er ettersøkt internasjonalt for bl.a. sabotasje og brudd på sjøretten. Vet ikke om du husker da de senket hvalskuter her i Norge eller når de rett og slett rammet rett inn i et norsk kystkvaktfartøy. De er forbrytere og intet mindre. Det er en grunn til at de nå konsentrerer seg om sørishavet. Viser de seg her så blir de antagelig satt i arrest og muligens straffeforfulgt. Derfor holder de seg nå i internasjonalt farvann. Heldigvis har den japanske marine (den japanske selvforsvarsstyrken, japan har vel fortsatt ikke et militær i hht. avtalen etter WW2) begynt å eskortere hvalfangstskutene der. [moderatorhatt=på] Og unngå bruk av dialekt er du snill. Enten bokmål eller nynorsk. Ikke ord som "dæ". Om alle skulle skrevet dialekt hadde det blitt vanskelig å lese forumet De har da ikke gjort noe galt vis de er på internasjonalt farvann Men kystvakten har da ikke noe ut på internasjonalt farvann å gjøre så.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 De har da ikke gjort noe galt vis de er på internasjonalt farvann Så om eg kidnappar deg og tar deg med til internasjonalt farvann, for å drepe deg, har eg ikkje gjort noko galt? Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 De har da ikke gjort noe galt vis de er på internasjonalt farvann Så om eg kidnappar deg og tar deg med til internasjonalt farvann, for å drepe deg, har eg ikkje gjort noko galt? Vel da har det jo noe og si, siden ta tar du meg fra NORSK LAND der norske regler gjelder! Vis jeg hadde oppholdt meg på internasjonalt farvann ville det ikke hatt noe og si Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 De har da ikke gjort noe galt vis de er på internasjonalt farvann Så om eg kidnappar deg og tar deg med til internasjonalt farvann, for å drepe deg, har eg ikkje gjort noko galt? Vel da har det jo noe og si, siden ta tar du meg fra NORSK LAND der norske regler gjelder! Vis jeg hadde oppholdt meg på internasjonalt farvann ville det ikke hatt noe og si Internasjonale regler i internasjonalt farvann. Prøv å drep en person i internasjonalt farvann og se hva som skjer du. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Du kan ikke legge ord i munnen på meg! Svelemoe Endret 26. desember 2010 av Brotherhood Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Vis jeg hadde oppholdt meg på internasjonalt farvann ville det ikke hatt noe og si Ja totally. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Faren min fløy i taket da han fant ut at jeg stjal nok en ekstern harddisk av han. Det beste av alt var at ledningen på den var smålig ødelagt, så jeg måtte lage en nødfiks. Jeg føler meg utrolig slem, og forstår hvorfor han blir sur. Men hva skal man gjøre? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Faren min fløy i taket da han fant ut at jeg stjal nok en ekstern harddisk av han. Det beste av alt var at ledningen på den var smålig ødelagt, så jeg måtte lage en nødfiks. Jeg føler meg utrolig slem, og forstår hvorfor han blir sur. Men hva skal man gjøre? Slutt å stjele harddisker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Endelig har slekta dratt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Er ikke sikker på om jeg tar det hintet... Neida! Det har jeg gjort for lenge siden, men det er bare tilbakeslaget som kommer nå. Dessuten låner jeg dem bare, og glemmer å legge dem tilbake. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Er ikke sikker på om jeg tar det hintet... Neida! Det har jeg gjort for lenge siden, men det er bare tilbakeslaget som kommer nå. Dessuten låner jeg dem bare, og glemmer å legge dem tilbake. Kjøp noe fint til han da som takk for gavmildheten (vis han ikke er død) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ikke en dum idé! Kanskje jeg skulle gitt han en skikkelig backup-disk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Question: Jeg har en drittmobil fra steinalderen som er hogget ut i stein. Trenger en ok (billig) mobil for kanskje et par android apps, spotify og litt annet. Er HTC Wildfire ok? Den er ganske billig også. inb4 iPhone og HTC Desire. Jeg akter ikke bruke 4000ish på mobilen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Vil ikke anbefale Wildfire nei, det er en billig mobil som prøver å være dyr. Sony Ericsson X10 Mini Pro er grei om du liker noe lite og klassisk utforming. Ellers har vi Nokia N8. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Question: Jeg har en drittmobil fra steinalderen som er hogget ut i stein. Trenger en ok (billig) mobil for kanskje et par android apps, spotify og litt annet. Er HTC Wildfire ok? Den er ganske billig også. inb4 iPhone og HTC Desire. Jeg akter ikke bruke 4000ish på mobilen. Du får desire for 2 lapper. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Question: Jeg har en drittmobil fra steinalderen som er hogget ut i stein. Trenger en ok (billig) mobil for kanskje et par android apps, spotify og litt annet. Er HTC Wildfire ok? Den er ganske billig også. inb4 iPhone og HTC Desire. Jeg akter ikke bruke 4000ish på mobilen. Du får desire for 2 lapper. Desire som kontant-telefon for 2 lapper? Please, show me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg