Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå skal jeg lage orgasmatron 2000 Sandwich. Lager rester av køttboller, svinestek og masse annet i en sandwich. Hvis jeg ikke poster senere, har jeg dødd av glede. Det var like før. Men jeg greide meg såvdidt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 God morgen De siste to dagene har jeg bodd med onkelen min fordi familien hans er på ferie. Han skulle på jobb idag og skulle komme hjem kl 3 (ca når jeg står opp). Så jeg stod opp for 10 min siden med ett ubesvart anrop fra han. Jeg ringte tilbake, også sa han "Dropp frokosten, jeg kommer hjem med pizza) 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har spist hjemmelaget hvetekake til frokost i dag. Det er mye mer awesome. Lover. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Godt at jeg ikke er den eneste som ligger og spyr, samt føler seg fyllesjuk uten og ha drukket Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 er så sykt sliten etter i går men spørs om det ikke blir en 2 dagers Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg og broren min sitter og ser på Whale Wars eller hva faen det heter og irriterer oss over hvordan banditter som setter eget og andres liv og helse i fare blir fremstilt som heltene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noe er definitivt muffens her. Jeg føler meg fyllesjuk og jeg rørte ikke en dråpe alkohol i går. Kanskje for mye mat en vanlig og kroppen tåler ikke helt sjokket? Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg og broren min sitter og ser på Whale Wars eller hva faen det heter og irriterer oss over hvordan banditter som setter eget og andres liv og helse i fare blir fremstilt som heltene. det e ein film! Du trenger ikkje å hiss dæ opp sånn Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg og broren min sitter og ser på Whale Wars eller hva faen det heter og irriterer oss over hvordan banditter som setter eget og andres liv og helse i fare blir fremstilt som heltene. det e ein film! Du trenger ikkje å hiss dæ opp sånn Det er ei dokumentarserie, din tufs. Eg er lei av at du skal uttale deg om alt du ikkje har peiling på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 trudde det var en form for dokumentar? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 det e ein film! Du trenger ikkje å hiss dæ opp sånn Det er dokumentar. Flere av dem er ettersøkt internasjonalt for bl.a. sabotasje og brudd på sjøretten. Vet ikke om du husker da de senket hvalskuter her i Norge eller når de rett og slett rammet rett inn i et norsk kystkvaktfartøy. De er forbrytere og intet mindre. Det er en grunn til at de nå konsentrerer seg om sørishavet. Viser de seg her så blir de antagelig satt i arrest og muligens straffeforfulgt. Derfor holder de seg nå i internasjonalt farvann. Heldigvis har den japanske marine (den japanske selvforsvarsstyrken, japan har vel fortsatt ikke et militær i hht. avtalen etter WW2) begynt å eskortere hvalfangstskutene der. [moderatorhatt=på] Og unngå bruk av dialekt er du snill. Enten bokmål eller nynorsk. Ikke ord som "dæ". Om alle skulle skrevet dialekt hadde det blitt vanskelig å lese forumet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså. Driver du fortsatt å suser rundt i Ski? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså. Det var vel det. Har ikke vært lov å holde åpent 1. juledag før. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Suger så jævlig å være sjuk nå, nyser og nyser - rennende nese, og vondt i halsen. Er dog litt bedre enn igår, håper jeg er frisk til imorgen.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jess... paypal er nede og man har akkurat kjøpt stuff på eBay, hva gjør man da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Sitter her og funderer på om man skal ut på byen i kveld eller om man bare skal ta det rolig, dvs. kose seg foran laptopen og gå på kino i kveld. Har dog lite lyst å tilbringe morgendagen som "grønnsak", så jeg begynner å lene sterkt mot sistnevnte alternativ. Endret 26. desember 2010 av Sidious Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså. Driver du fortsatt å suser rundt i Ski? Til og fra jobb darling Helsevesnet gjør at man må jobbe i høytider. Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså. Det var vel det. Har ikke vært lov å holde åpent 1. juledag før. Åh..selvsagt...NÅ KAN VI DRIKKE EN DAG TIDLIGERE! PAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRTEEEEEEEEEEEEEYYYYYY!! *kremt* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Faen heller. Jeg trenger et vors i dag, men det var ikke så lett. Godt at man ikke har venner i hjembyen lengre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså. Driver du fortsatt å suser rundt i Ski? Til og fra jobb darling Helsevesnet gjør at man må jobbe i høytider. Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså. Det var vel det. Har ikke vært lov å holde åpent 1. juledag før. Åh..selvsagt...NÅ KAN VI DRIKKE EN DAG TIDLIGERE! PAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRTEEEEEEEEEEEEEYYYYYY!! *kremt* Er 2. juledag her ihvertfall (Geilo) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså. Det var vel det. Har ikke vært lov å holde åpent 1. juledag før. Det har da vært lov de siste 10-12 årene ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg