Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå skal jeg legge meg etter å ha bekjent en stor hemmelighet i hemmelighetstråden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå skal jeg legge meg etter å ha bekjent en stor hemmelighet i hemmelighetstråden. Er den hemmelig eller kan jeg også få se? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå skal jeg legge meg etter å ha bekjent en stor hemmelighet i hemmelighetstråden. Aaarne gååår mot døraaaa 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå skal jeg legge meg etter å ha bekjent en stor hemmelighet i hemmelighetstråden. Aaarne gååår mot døraaaa Apropos laber humor! Så en grusomt dårlig film i går, av "American Pie"-typen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Satte du virkelig et likhetstegn mellom Bare Egil Band og American Pie nå? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Apropos laber humor! Så en grusomt dårlig film i går, av "American Pie"-typen. American Pie filmene er morsome de. Filmene med de orginale skuespillerne, that is. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nå skal jeg legge meg etter å ha bekjent en stor hemmelighet i hemmelighetstråden. Aaarne gååår mot døraaaa Funny. Or not. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Satte du virkelig et likhetstegn mellom Bare Egil Band og American Pie nå? Hmm! Synes ikke "apropos" ser ut som "er lik". Apropos laber humor! Så en grusomt dårlig film i går, av "American Pie"-typen. American Pie filmene er morsome de. Filmene med de orginale skuespillerne, that is. Jeg skal ikke påstå at de første American Pie filmene er dårlige, men at denne High School sex-humoren er litt... Laber! Filmen heter forresten Role Models. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Den er vel bare oppbrukt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg skal ikke påstå at de første American Pie filmene er dårlige, men at denne High School sex-humoren er litt... Laber! Filmen heter forresten Role Models. De heter mye rart, men som regel er alle "nerdy freshman wanna get laid" fimene shait. Med unntak av de første American Pie filmene og The Quest. Sistnevnte er latterlig morsom, eller, den var det når jeg var 15. Må få sett den igjen snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Lurer på en ting. Hva er det som gjør at folk får lyst på ipad? Er ikke en laptop mye bedre? Ipad er jo bare superkult, og alle som har det er så IN. det er liksom årets IT-item! Helt ubrukelig, har enda ikke sett noe som man kan bruke det til! Jeg lekte med en i en times tid i går (vasket meg selvfølgelig med anti-bac både før og etter) kveld / i morges. Jeg tar gjerne et nettbrett, men da sikler jeg mer på Asus eller Archos sine. Evt. venter jeg i all evighet på at M$ skal slippe sitt. Jeg for min del fant det interessant, men jævlig å surfe. Helt greit til å spille kabal og hangman da. Så du betaler fler tusen for å kunne spille hangman og kabal fra tid til annen? Jaja. Jeg nei? Er du gal? Jeg avskyr Apple, men i nøden leker Fanden med iPads. Søss fikk en til jul. Flere tusen tror jeg heller ikke det var. 2-3000 kr vil jeg tippe. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Who at the forum har flest innlegg ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Broren min kom nettopp hjem fra fylla. Har banket opp en person, knekt nesa til en annen, og sa han ville ha senga mi for den var så god. Begrunnelsen til å banke de to personene var at de var frekke, ødela den ene knappen på jakka + ødela burgeren hans. Forståelig. Nå sovna han i senga mi, midt i en setning, og jeg er bare "wtf". 1 Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Broren min kom nettopp hjem fra fylla. Har banket opp en person, knekt nesa til en annen, og sa han ville ha senga mi for den var så god. Begrunnelsen til å banke de to personene var at de var frekke, ødela den ene knappen på jakka + ødela burgeren hans. Forståelig. Nå sovna han i senga mi, midt i en setning, og jeg er bare "wtf". Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Broren min kom nettopp hjem fra fylla. Har banket opp en person, knekt nesa til en annen, og sa han ville ha senga mi for den var så god. Begrunnelsen til å banke de to personene var at de var frekke, ødela den ene knappen på jakka + ødela burgeren hans. Forståelig. Nå sovna han i senga mi, midt i en setning, og jeg er bare "wtf". slikt er da bare morsomt Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Sitat min bror når etter han våknet, og fikk litt strøm på sin telefon, idet han sender melding til sin kjærest: "Hm, hun blir sikkert sur når jeg sender melding midt på natta. Jeg ringer hun jeg." Så sjangla han inn på rommet sitt, og sovna ganske fort tror jeg (Hører ivertfall ikke noe). Hva skal jeg gjøre med han imorgen, tror han vil bli sånn passe fyllesjuk. slikt er da bare morsomt Ikke klokka fire om natta når jeg vil sove. Endret 26. desember 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 jeg er og dritt full her jeg sitter men så driver ikke jeg og slår ned folk heller har venner til slikt :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Who at the forum har flest innlegg ? En eller annen spambot ala Latias, Simen1, L4r5 e.l. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Er vel bare aa sjekke det paa hovdesiden? Skal ligge en oversikt et sted Endret 26. desember 2010 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg