Sk!ppy Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det veldig alvorlig at når jeg blåser når jeg tetter nesa at lufta går ut av øya, ikke øra? Går ut i øyekrokene. Kjennes som øyene blir blåst litt opp og. Ingen fare. Luften tar minste motstands vei og det er faktisk tilgang mellom nesa og øynene. Synes det er litt gøy når jeg får det til. Bobler liksom i øyet. Jeg syns ikke det er gøy. Jeg syns det er ekkelt, og litt småskummelt når det skjer. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Tykkelsen har vel ikke så mye å si, selv om 2,5+/- 0,5cm er rimelig vanlig nå for tiden? Jeg har også sett laptoper med god batterilevetid. Multitouchen er riktignok noe jeg savner på de fleste laptopene jeg har vært borti, og ellers får man rimelig god oppløsning på en del laptoper nå for tiden. For all del, det er ingen som nekter for at Macbook pro er et bra produkt. Men jeg stiller meg litt skeptisk til at det ikke finnes andre laptoper som er like gode. Det blir uansett litt idiotisk å sammenligne slik, da man heller burde se på egne behov, og ikke hvilket merke laptopen er. Jeg har sjekket litt opp nettopp det, og det finnes laptoper som er like gode, men de koster også omtrent like mye. Gjerne en tusenlapp eller to mindre, og da er jeg villig til å betale det mellomlegget for OSX og Macbook-en. Jeg syns ikke det er gøy. Jeg syns det er ekkelt, og litt småskummelt når det skjer. Er du sikker på at det faktisk kommer luft ut øyene? Kontakt lege. Kan det lages en "flett post"-knapp? Endret 25. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det veldig alvorlig at når jeg blåser når jeg tetter nesa at lufta går ut av øya, ikke øra? Går ut i øyekrokene. Kjennes som øyene blir blåst litt opp og. Ingen fare. Luften tar minste motstands vei og det er faktisk tilgang mellom nesa og øynene. Synes det er litt gøy når jeg får det til. Bobler liksom i øyet. Jeg syns ikke det er gøy. Jeg syns det er ekkelt, og litt småskummelt når det skjer. Stop doing it, then? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 og ellers får man rimelig god oppløsning på en del laptoper nå for tiden. Huff, der er jeg uenig. Da min forrige laptop (en Cinet, om noen husker dem) tok kvelden etter fem år i trofast tjeneste, så slet jeg lenge med å finne en ny med like god skjerm til lavere pris. Selv nå koster 15-tommere med 1050p+ skjorta. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg syns ikke det er gøy. Jeg syns det er ekkelt, og litt småskummelt når det skjer. Er du sikker på at det faktisk kommer luft ut øyene? Kontakt lege. Kommer ikke ut av øyene. Av øyehula. Er det veldig alvorlig at når jeg blåser når jeg tetter nesa at lufta går ut av øya, ikke øra? Går ut i øyekrokene. Kjennes som øyene blir blåst litt opp og. Ingen fare. Luften tar minste motstands vei og det er faktisk tilgang mellom nesa og øynene. Synes det er litt gøy når jeg får det til. Bobler liksom i øyet. Jeg syns ikke det er gøy. Jeg syns det er ekkelt, og litt småskummelt når det skjer. Stop doing it, then? Så jeg skal trekke inn snørra og få vondt i hue? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 og ellers får man rimelig god oppløsning på en del laptoper nå for tiden. Huff, der er jeg uenig. Da min forrige laptop (en Cinet, om noen husker dem) tok kvelden etter fem år i trofast tjeneste, så slet jeg lenge med å finne en ny med like god skjerm til lavere pris. Selv nå koster 15-tommere med 1050p+ skjorta. Betyr ikke at de ikke finnes. @Sk!ppy: Mente øyehullene. Er du sikker? Kontakt lege, bedre føre var. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er du sikker på at det faktisk kommer luft ut øyene? Kontakt lege. Hvorfor i all verden skal han kontakte lege? Hørt om bihuler? Det er derfor lufta kommer ut der. Det er naturlig. Kan det lages en "flett post"-knapp? Det finnes en "Flett innlegg"-knapp hvertfall. Jeg brukte den akkurat. Du har ikke tilgang på den da. Den er forbeholdt overmennesker som meg. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Så jeg skal trekke inn snørra og få vondt i hue? Nei, du kan snyte deg på normalt vis. Evt. bruk nesespray. Makan, barn nå til dags! Tullaaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Aaah. Vi er på det punktet i tråden igjen. Apple vs resten. Sier som Ole Brum: Ja takk begge deler. Jeg ser fordeler og ulemper med alle systemer. Fanboyisme er vel mer eller mindre forbeholdt personer som absolutt ikke liker å sette seg inn i noe annet enn sin egen stol. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg syns ikke det er gøy. Jeg syns det er ekkelt, og litt småskummelt når det skjer. Er du sikker på at det faktisk kommer luft ut øyene? Kontakt lege. Kommer ikke ut av øyene. Av øyehula. Er det veldig alvorlig at når jeg blåser når jeg tetter nesa at lufta går ut av øya, ikke øra? Går ut i øyekrokene. Kjennes som øyene blir blåst litt opp og. Ingen fare. Luften tar minste motstands vei og det er faktisk tilgang mellom nesa og øynene. Synes det er litt gøy når jeg får det til. Bobler liksom i øyet. Jeg syns ikke det er gøy. Jeg syns det er ekkelt, og litt småskummelt når det skjer. Stop doing it, then? Så jeg skal trekke inn snørra og få vondt i hue? Hvorfor tetter du igjen nesa når du skal blåse ut snør? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen andre som merker at forumet bruker veldig lang tid til å loade ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hvorfor tetter du igjen nesa når du skal blåse ut snør? Snørra gjør det? Og skal jeg blåse ut snørr fra venstre nesebor, tetter jeg jo igjen høyre. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hvorfor i all verden skal han kontakte lege? Hørt om bihuler? Det er derfor lufta kommer ut der. Det er naturlig. Det finnes en "Flett innlegg"-knapp hvertfall. Jeg brukte den akkurat. Du har ikke tilgang på den da. Den er forbeholdt overmennesker som meg. Et kjapt søk i google ga meg ingenting, så jeg antar det ikke er så vanlig. Jeg tenker mer spør lommelegen. Den vil jeg også ha, gjør meg til overmenneske. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen andre som merker at forumet bruker veldig lang tid til å loade ? Sannsynligvis fordi kammizez og Skippy ikke kan å sitere. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) OI! Mætti innlegg på den korte tiden jeg brukte på å skrive... ajja Endret 25. desember 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Betyr ikke at de ikke finnes. Prisguiden finner ingen til under ti tusen. Det er ganske ille, når jeg for 5-6 år siden fikk en forholdsvis kraftig laptop med SXGA+ til ~12k. Jeg fant heldigvis noe billigere til slutt, men da måtte jeg konfigurere meg en skranglekasse fra Multicom. Endret 25. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen andre som merker at forumet bruker veldig lang tid til å loade ? Sannsynligvis fordi kammizez og Skippy ikke kan å sitere. *insert personangrep her* 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen andre som merker at forumet bruker veldig lang tid til å loade ? Sannsynligvis fordi kammizez og Skippy ikke kan å sitere. Å takk skal du ha. Det forklarer jo alt Hva med å svare på spørsmålet jeg stilte eller la være å quote det. 1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen andre som merker at forumet bruker veldig lang tid til å loade ? Sannsynligvis fordi kammizez og Skippy ikke kan å sitere. what he said. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 da var julaften nr 2 unnagjort. Vil si at nr 1 var bedre enn i dag. Men men... Nå er det bare en lang og kjedelig romjul igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg