Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

For en dårlig dag dette har vært, og dem er enda fulle, men lydnivået har heldigvis dempet seg. Jeg har lagt meg, men kjenner at jeg er litt sulten egentlig.

Lenke til kommentar

Lol fanboys.

Jeg antar du går rundt ikledd en søppelsekk, siden du tydeligvis synes design er irrelevant.

Så det du mener er at hvis du ikke bruker apple/mac så går man rundt i en søppelsekk ?

Du vet, det er flere en apple som lager pene pc'en. Here you go

Du er ikke annet en en ignorant apple fanboy. Når du påstår at man må bruke apple for å ha en god sans for smak.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Nei, jeg bare mener Ipad er forbeholdt fanboys.

Det er forøvrig sant.

Alltid en fornøyelse å se noen med peiling på elektronikk uttale seg!

Selv har jeg aldri skjønt hvorfor så mange stoler mer på hva CNET, PC World, Tom's Hardware, Wired, Engadget, Gizmod og SlashGear sier enn tilfeldige prepubertale sinnatagger med Acer-laptop fra Elkjøp og akkurat nok datakunnskaper til å kunne imponere en gjennomsnittlig sykehjemspasient.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Lurer på en ting. Hva er det som gjør at folk får lyst på ipad? Er ikke en laptop mye bedre?

Ipad er jo bare superkult, og alle som har det er så IN. det er liksom årets IT-item!

Helt ubrukelig, har enda ikke sett noe som man kan bruke det til!

Jeg lekte med en i en times tid i går (vasket meg selvfølgelig med anti-bac både før og etter) kveld / i morges.

Jeg tar gjerne et nettbrett, men da sikler jeg mer på Asus eller Archos sine. Evt. venter jeg i all evighet på at M$ skal slippe sitt.

Jeg for min del fant det interessant, men jævlig å surfe. Helt greit til å spille kabal og hangman da. :p

Så du betaler fler tusen for å kunne spille hangman og kabal fra tid til annen?

Jaja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...