Ballus Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg ville hatt en iPad. Riktignok kun pga hvor pent alt ser ut. Derfor kjøpte jeg den Kjøpte i USA, så er ganske fornøyd med kjøpet. Avhengig av hvilke specs 2-ern får kommer jeg sikkert til å kjøpe den også. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 "Apple iPad2 now with a 30% bigger, GLOWING Apple logo!" hadde sikkert solgt bedre en iPad nr1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Lol fanboys. Jeg antar du går rundt ikledd en søppelsekk, siden du tydeligvis synes design er irrelevant. Endret 25. desember 2010 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Lol fanboys. Jeg antar du går rundt ikledd en søppelsekk, siden du tydeligvis synes design er irrelevant. nvm, jeg er litt brisen så leste ikke helt. Endret 25. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Nei, jeg bare mener Ipad er forbeholdt fanboys. Det er forøvrig sant. Endret 25. desember 2010 av Pokey 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 nvm, jeg er litt brisen så leste ikke helt. Fylleposting. Ikke bra, Hans. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 For en dårlig dag dette har vært, og dem er enda fulle, men lydnivået har heldigvis dempet seg. Jeg har lagt meg, men kjenner at jeg er litt sulten egentlig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Lol fanboys. Jeg antar du går rundt ikledd en søppelsekk, siden du tydeligvis synes design er irrelevant. Så det du mener er at hvis du ikke bruker apple/mac så går man rundt i en søppelsekk ? Du vet, det er flere en apple som lager pene pc'en. Here you go Du er ikke annet en en ignorant apple fanboy. Når du påstår at man må bruke apple for å ha en god sans for smak. Endret 25. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nei, jeg bare mener Ipad er forbeholdt fanboys. Du snakker sannheten! Niggas you be' hatin on da Apple Bloggers. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Here we go again. Ikke for min del. Jeg har sagt det jeg vil si. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Nei, jeg bare mener Ipad er forbeholdt fanboys. Det er forøvrig sant. Alltid en fornøyelse å se noen med peiling på elektronikk uttale seg! Selv har jeg aldri skjønt hvorfor så mange stoler mer på hva CNET, PC World, Tom's Hardware, Wired, Engadget, Gizmod og SlashGear sier enn tilfeldige prepubertale sinnatagger med Acer-laptop fra Elkjøp og akkurat nok datakunnskaper til å kunne imponere en gjennomsnittlig sykehjemspasient. Endret 25. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det veldig alvorlig at når jeg blåser når jeg tetter nesa at lufta går ut av øya, ikke øra? Går ut i øyekrokene. Kjennes som øyene blir blåst litt opp og. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Har Acer-laptop fra elkjøp.. Burde jeg føle meg truffet? Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er i krisestuasjon nå, MÅ vite hva en "koblingsvarsel" er! Kan man ha jobb på et tog som koblingsvarsel? Vet det høres merkelig ut, men er så mange intelligente personer på dette forumet at jeg prøver likevel! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Har Acer-laptop fra elkjøp.. Burde jeg føle meg truffet? Bare om du tror den er bedre enn en splitter ny Macbook Pro fordi den har like stor harddisk og like mye RAM. Endret 25. desember 2010 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Lurer på en ting. Hva er det som gjør at folk får lyst på ipad? Er ikke en laptop mye bedre? Ipad er jo bare superkult, og alle som har det er så IN. det er liksom årets IT-item! Helt ubrukelig, har enda ikke sett noe som man kan bruke det til! Jeg lekte med en i en times tid i går (vasket meg selvfølgelig med anti-bac både før og etter) kveld / i morges. Jeg tar gjerne et nettbrett, men da sikler jeg mer på Asus eller Archos sine. Evt. venter jeg i all evighet på at M$ skal slippe sitt. Jeg for min del fant det interessant, men jævlig å surfe. Helt greit til å spille kabal og hangman da. Så du betaler fler tusen for å kunne spille hangman og kabal fra tid til annen? Jaja. 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Har Acer-laptop fra elkjøp.. Burde jeg føle meg truffet? Bare om du tror den er bedre enn en splitter ny Macbook Pro fordi den har like stor harddisk og like mye RAM. dang... der ble jeg truffet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei. Acerlaptopene fra Elkjøp er ikke sugne fordi de ikke er apple. De er sugne fordi de er Acer. Det er lenge siden jeg har tatt i en god acerlaptop for å si det sånn. Heldigvis har jeg sluppet å jobbe så mye med de i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg