Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor i bibelen står det at de kan ofres om de giftes vekk?

Var ikke klar over at det var særlig bibelsk å ofre jomfruer ... ?

Det står nok heller spesifisert f.eks. i Appendix XVI av The Necronomicon (dansk oversettelse ca. a.d. 1665) - "Hvad udgoer en Jomfru?"

Uvurderlig lektyre dersom man ofte ofrer småtøser.

Lenke til kommentar
Hva er Relevin fornoe? Sitter å fyller ut et tilsendt spørreskjema fra Norsk Gallup.

Relevin er et ikke-eskisterende narkutikum de bruker som referanse i statistiske undersøkelser. Krysser du av på dette så viser det dem at svara dine kan være falske positive. :)

Lenke til kommentar
Hva er Relevin fornoe? Sitter å fyller ut et tilsendt spørreskjema fra Norsk Gallup.

Relevin er et ikke-eskisterende narkutikum de bruker som referanse i statistiske undersøkelser. Krysser du av på dette så viser det dem at svara dine kan være falske positive. :)

Haha, smart egentlig.

Lenke til kommentar
hehe... hadde det vært sambo du ringte til hadde du bare fått pratet med Odin :)

hehe.. hadde han vært noen år eldre, så hadde det gått greit :)

men var skikkelig morro... hadde overtaket gjennom hele diskusjonen, og han grep etter halmstå etter halmstrå... kjempekos :wee:

Lenke til kommentar
hehe... hadde det vært sambo du ringte til hadde du bare fått pratet med Odin :)
Den er så morsom den! :wee:

Den har jeg også brukt mange ganger. Når man ser at det er et callsenter som ringer så gir man bare telefonen til en liten unge på 2-3 år.

"Ja, hei det er XXX XXXX som ringer fra XXX"

"Hajjo?"

"Har du mammen eller pappen din der?"

"Jaa?"

"Kan jeg få snakke med dem?"

*Lars rister på hodet*

"Nei?"

"Gi telefonen til mammen eller pappaen din."

"Nei..."

*klikk*

Lenke til kommentar
Den er så morsom den! :wee:

Den har jeg også brukt mange ganger. Når man ser at det er et callsenter som ringer så gir man bare telefonen til en liten unge på 2-3 år.

"Ja, hei det er XXX XXXX som ringer fra XXX"

"Hajjo?"

"Har du mammen eller pappen din der?"

"Jaa?"

"Kan jeg få snakke med dem?"

*Lars rister på hodet*

"Nei?"

"Gi telefonen til mammen eller pappaen din."

"Nei..."

*klikk*

er bare morro det da... setter bare telefonen opp til og ringe igjen til kvelden jeg :)

Lenke til kommentar
er bare morro det da... setter bare telefonen opp til og ringe igjen til kvelden jeg :)
Guttungen klarte en gang å holde en selger på telefonen i ti minutter. Det var litt morsomt, men jeg tror i grunn han selgeren bare kjeda seg. Ellers hadde han aldri giddi tenker jeg.
Lenke til kommentar
Guttungen klarte en gang å holde en selger på telefonen i ti minutter. Det var litt morsomt, men jeg tror i grunn han selgeren bare kjeda seg. Ellers hadde han aldri giddi tenker jeg.

hadde jeg ikke kjedet meg, så hadde jeg aldri diskutert med gubben heller... har tidligere pratet om biler med en 4 åring jeg på telefonen... mamman skulle finne pers.nr. og tok sin tid... mens jeg ventet kom guttungen og begynte og prate :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...