L4r5 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) http://politicalcompass.org/test ^^Hva faen. Den testen plasserte meg nesten nøyaktig på samme politiske ståsted som Gandhi. Jaja. Jeg får begynne å lage salt og drive med sivil ulydighet da. edit: Etter å ha sett litt nøyere så er jeg visst nærmere Dalai Lama enn Gandhi. Endret 20. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvor i bibelen står det at de kan ofres om de giftes vekk? Var ikke klar over at det var særlig bibelsk å ofre jomfruer ... ? Det står nok heller spesifisert f.eks. i Appendix XVI av The Necronomicon (dansk oversettelse ca. a.d. 1665) - "Hvad udgoer en Jomfru?" Uvurderlig lektyre dersom man ofte ofrer småtøser. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er Relevin fornoe? Sitter å fyller ut et tilsendt spørreskjema fra Norsk Gallup. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er Relevin fornoe? Sitter å fyller ut et tilsendt spørreskjema fra Norsk Gallup. Relevin er et ikke-eskisterende narkutikum de bruker som referanse i statistiske undersøkelser. Krysser du av på dette så viser det dem at svara dine kan være falske positive. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Nettopp. "Pent brukt jomfru giftes bort.""Kan ta sau i bytte." haha ^^ Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er Relevin fornoe? Sitter å fyller ut et tilsendt spørreskjema fra Norsk Gallup. Relevin er et ikke-eskisterende narkutikum de bruker som referanse i statistiske undersøkelser. Krysser du av på dette så viser det dem at svara dine kan være falske positive. Haha, smart egentlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Får ta meg en tur ut og prøve å være litt sosial nå, så snakkes min venner ;P Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 du er jo ganske sosial her og da hade! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 slik da er det avgårde å hente gullgutten og handle litt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Haha, smart egentlig. I 2006 svarte 0,1% at de hadde brukt Relevin Kilde: Sirus-rapporten 2007 (vedlagt) sirusrap.8.07.pdf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 har nettop hatt en heftig diskusjon med tidenes gretneste rogalending... satt i ett kvarter og kranglet med gubben.. og endte med at han til slutt la på... tapte 50kr timen, men var så absolutt verdt det Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 har nettop hatt en heftig diskusjon med tidenes gretneste rogalending... satt i ett kvarter og kranglet med gubben.. og endte med at han til slutt la på... tapte 50kr timen, men var så absolutt verdt det hehe... hadde det vært sambo du ringte til hadde du bare fått pratet med Odin Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er Relevin fornoe? Sitter å fyller ut et tilsendt spørreskjema fra Norsk Gallup. Jeg også. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 hehe... hadde det vært sambo du ringte til hadde du bare fått pratet med Odin hehe.. hadde han vært noen år eldre, så hadde det gått greit men var skikkelig morro... hadde overtaket gjennom hele diskusjonen, og han grep etter halmstå etter halmstrå... kjempekos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 hehe... hadde det vært sambo du ringte til hadde du bare fått pratet med Odin Den er så morsom den! Den har jeg også brukt mange ganger. Når man ser at det er et callsenter som ringer så gir man bare telefonen til en liten unge på 2-3 år. "Ja, hei det er XXX XXXX som ringer fra XXX" "Hajjo?" "Har du mammen eller pappen din der?" "Jaa?" "Kan jeg få snakke med dem?" *Lars rister på hodet* "Nei?" "Gi telefonen til mammen eller pappaen din." "Nei..." *klikk* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Den er så morsom den! Den har jeg også brukt mange ganger. Når man ser at det er et callsenter som ringer så gir man bare telefonen til en liten unge på 2-3 år. "Ja, hei det er XXX XXXX som ringer fra XXX" "Hajjo?" "Har du mammen eller pappen din der?" "Jaa?" "Kan jeg få snakke med dem?" *Lars rister på hodet* "Nei?" "Gi telefonen til mammen eller pappaen din." "Nei..." *klikk* er bare morro det da... setter bare telefonen opp til og ringe igjen til kvelden jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 er bare morro det da... setter bare telefonen opp til og ringe igjen til kvelden jeg Guttungen klarte en gang å holde en selger på telefonen i ti minutter. Det var litt morsomt, men jeg tror i grunn han selgeren bare kjeda seg. Ellers hadde han aldri giddi tenker jeg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Guttungen klarte en gang å holde en selger på telefonen i ti minutter. Det var litt morsomt, men jeg tror i grunn han selgeren bare kjeda seg. Ellers hadde han aldri giddi tenker jeg. hadde jeg ikke kjedet meg, så hadde jeg aldri diskutert med gubben heller... har tidligere pratet om biler med en 4 åring jeg på telefonen... mamman skulle finne pers.nr. og tok sin tid... mens jeg ventet kom guttungen og begynte og prate Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Men du Espen! Du må kjefte på dama di! Hun stjeler stemmer fra øl i elliminasjonsleken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg