Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fins det ein tråd for "must have"-apps til android?

Det finnes en tråd med anbefalte programmer hvertfall, men jeg er for cerebralt hemmet av hydrokarboner til å gidde å leite den opp for deg.

 

Jeg er sykt misunnelig på broren min som fikk en TIE Defender i Lego til jul :( (for øvrig fikk han den av meg).

Den er awesome!

 

dsc0458y.th.jpg

JEg blei i hvertfall i 100!
Lenke til kommentar

ASDFASDFASDFASDFASFASDFASFASDFAF

 

problemer med ipoden hver eneste jævla gang jeg prøver å koble den til. Faen, har noen tips til noen alternativer? Trenger ikke noe fancy, men har behov for sortering av musikk etter artist og album, og oppladbart batteri. Noen?

 

edit: LOL, Itunes store har tydeligvis ikke støtte for spendon. Jeg skylder nå Apple Corporation 12 kroner fordi jeg "svindlet" de for Plants vs. Zombies og Robot Unicorn Attack.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Faen, hvordan er den matematiske vitsen på engelsk der poenget er i/8 (I over eight/ate)=

 

En star destroyer i lego hadde vært awesome!

Eller samlerutgaven av Millenium falcon. Koster over 6000 og er ikke lenger i ordinært salg, men DAMN jeg vil ha den. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Faen, hvordan er den matematiske vitsen på engelsk der poenget er i/8 (I over eight/ate)=

 

En star destroyer i lego hadde vært awesome!

Eller samlerutgaven av Millenium falcon. Koster over 6000 og er ikke lenger i ordinært salg, men DAMN jeg vil ha den.

Den koster 8k, og jeg har den.

 

:D

Do want!

 

 

 

Forumet ser bra ut på min nye desire hd :D

Men å skrive er litt pirkete... Nokon som vil anbefale noko alà swype?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...