Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvor skal du på tur ? Jungelen i Kambodsja og Vietnam. Ble anbefalt å ta litt malariatabletter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Søk opp bivirkninger på Lariam. De er enda verre. Du får minimum ville drømmer. Mange tripper helt og blir som på en LSD rus. Ja, han var innom de også. Men etter hvert så fant han ut at siden malaria som regel får et godt utfall så lenge man har tilgang til rask og god legehjelp så var det tryggere å ta sjansen på å ikke bli bitt av malariamygg.Forresten så er malaria på veldig tilbakemarsj. De mest positive overslagene sier at malaria kan være tilnærmet utryddet innen 2016-2020. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Omnom, risgrøt og tranebærsaft. ^^ Skulle bare ønske at Oda Tornerose var fornøyd, evt. blid, eller aller helst stille. *sukke oppgitt* Lurer på om vi ikke skal se Flåklypa Grand Prix snart da, og så blir det spare ribs og svinesteik, før vi åpner gaver senere i kveld. ^^ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvor skal du på tur ? Jungelen i Kambodsja og Vietnam. Ble anbefalt å ta litt malariatabletter. ta med deg kamera! 2 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg slo på stortromma og ga mamma og pappa Nespressomaskin i år. Dæven, de ble glade. Uttrykket de hadde i ansiktet var nesten verdt de 2000,-. Ellers har jeg håvet inn både klær (alt fra kjole til genser til sokker), smykker, bøker, cashmoney, filmer og snus. Mer fangst i morgen! 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Må være den kaldeste jula jeg har opplevd. -39 for fææn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Men det er den varmeste jeg har opplevd. 16-17 grader! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nå har jeg og broren min hatt en dyptgående diskusjon om de strategiske og taktiske fordeler og ulemper med de forskjellige TIE-modellene i StarWars-universet. Jeg føler meg nerdete. 1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvor skal du på tur ? Jungelen i Kambodsja og Vietnam. Ble anbefalt å ta litt malariatabletter. Ta med deg meg! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk en Boba Fett bobblehead Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk en Boba Fett bobblehead FETT! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nå har jeg og broren min hatt en dyptgående diskusjon om de strategiske og taktiske fordeler og ulemper med de forskjellige TIE-modellene i StarWars-universet. Jeg føler meg nerdete. Og med det ble det jul hos Lars og familien igjen, og de levde lykkelig i alle sine dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Woo! Oda fikk besøk av noen venner, og roet seg ned. *føle julefreden senke seg atter en gang* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nå har jeg og broren min hatt en dyptgående diskusjon om de strategiske og taktiske fordeler og ulemper med de forskjellige TIE-modellene i StarWars-universet. Jeg føler meg nerdete. Og med det ble det jul hos Lars og familien igjen, og de levde lykkelig i alle sine dager. Jeg står fremdeles på at favoritten min er TIE Interceptor. Perfek balanse mellom ressurser som kreves for å lage dem, ildkraft, fart og "pansring".TIE Advanced ser jeg mer på som en Tiger-tanks. Kanskje best på slagmarken, men alt for ressurskrevende å lage og for få. TIE Figther blir mest cannonfodder. Billig å lage mange av, men tåler lite og har lav slagkraft. TIE Defender er et kompromiss og TIE Bomber er alt for spesialisert og treg. Har jeg glemt noen modeller da? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Malaritabletter, ja. Elsker navnet på de jeg fikk; Malarone. Høres ut som et barn i en unicef-reklame Auch! De er heavy! Har du sett lista over bivirkninger? Du kan faen meg slippe unna med mord om du bare skylder på de bivirkningene. Kollega av fattern klikka nesten helt. Han trodde han hadde maur over alt på seg og var helt ute. edit: De holdt også på å ta knekken på levra til fattern så han tar afrikareisene sine uten malarone og sjanser heller på malaria. Hahaha, Malarone, ja. Jeg var sikker på at jeg hadde afrikanske huleedderkopper på meg ei hel natt. Vekket romkameraten min med å ligge og vri meg i senga til jeg reiv ned myggnettet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Lenge leve YouTube. ^^ Snekker Andersen. <3 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 hahaha! Fikk vekkerklokke hvor du må løse en matteoppgave for å stoppe den Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 hahaha! Fikk vekkerklokke hvor du må løse en matteoppgave for å stoppe den så sykt bra Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Fler enn meg som så programmet på NRK1 nå? Briter som hater julen. Hahaha, er så sykt bra. Elsker briter. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Fler enn meg som så programmet på NRK1 nå? Briter som hater julen. Hahaha, er så sykt bra. Elsker briter. Gikk ikke det igår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg