Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søk opp bivirkninger på Lariam. De er enda verre. Du får minimum ville drømmer. Mange tripper helt og blir som på en LSD rus.

Ja, han var innom de også. Men etter hvert så fant han ut at siden malaria som regel får et godt utfall så lenge man har tilgang til rask og god legehjelp så var det tryggere å ta sjansen på å ikke bli bitt av malariamygg.

Forresten så er malaria på veldig tilbakemarsj. De mest positive overslagene sier at malaria kan være tilnærmet utryddet innen 2016-2020.

Lenke til kommentar

Jeg slo på stortromma og ga mamma og pappa Nespressomaskin i år. Dæven, de ble glade. Uttrykket de hadde i ansiktet var nesten verdt de 2000,-.

 

Ellers har jeg håvet inn både klær (alt fra kjole til genser til sokker), smykker, bøker, cashmoney, filmer og snus. Mer fangst i morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg og broren min hatt en dyptgående diskusjon om de strategiske og taktiske fordeler og ulemper med de forskjellige TIE-modellene i StarWars-universet. Jeg føler meg nerdete.

Og med det ble det jul hos Lars og familien igjen, og de levde lykkelig i alle sine dager. :xmas:

Jeg står fremdeles på at favoritten min er TIE Interceptor. Perfek balanse mellom ressurser som kreves for å lage dem, ildkraft, fart og "pansring".

TIE Advanced ser jeg mer på som en Tiger-tanks. Kanskje best på slagmarken, men alt for ressurskrevende å lage og for få.

TIE Figther blir mest cannonfodder. Billig å lage mange av, men tåler lite og har lav slagkraft.

TIE Defender er et kompromiss og TIE Bomber er alt for spesialisert og treg.

Har jeg glemt noen modeller da?

Lenke til kommentar

Malaritabletter, ja.

 

Elsker navnet på de jeg fikk; Malarone.

 

Høres ut som et barn i en unicef-reklame

Auch! De er heavy! Har du sett lista over bivirkninger? Du kan faen meg slippe unna med mord om du bare skylder på de bivirkningene. Kollega av fattern klikka nesten helt. Han trodde han hadde maur over alt på seg og var helt ute.

 

edit: De holdt også på å ta knekken på levra til fattern så han tar afrikareisene sine uten malarone og sjanser heller på malaria.

Hahaha, Malarone, ja. Jeg var sikker på at jeg hadde afrikanske huleedderkopper på meg ei hel natt. Vekket romkameraten min med å ligge og vri meg i senga til jeg reiv ned myggnettet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...