Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt.

På vei utifra kirka i dag, på parkeringsplassen da jeg skulle kjøre ut fra luka mi, så jeg meg til høyre, det var klart, så meg til venstre, det var også klart, så jeg begynte å kjøre frem, og hva tror du kommer rundt bilen som sto i luka ved siden av meg? En liten gutt, som sklei og havnet under bilen min, så jeg bråbremser og fikk stoppet heldigvis. Kjørte vel i ca 3-4km/t uansett, men fortsatt...

Tenk om jeg hadde begynt å kjøre 1 sek tidligere? Var litt skjelven etterpå da, kan man si..

Lenke til kommentar

Jeg fikk noe ingen av dere fikk i julegave. Jeg garanterer.

Vel teknisk sett ikke julegave, men farfar tok med noen sprøyter han satte på meg før julemiddagen :roll:

Skal langt vekk og trenger vaksiner.

Satt din farfar noen sprøyter i deg som julegave? :p

Uff. :(

der var den julekvelden ødelagt før dem.

Tror du det?

Lenke til kommentar

Jeg fikk noe ingen av dere fikk i julegave. Jeg garanterer.

Vel teknisk sett ikke julegave, men farfar tok med noen sprøyter han satte på meg før julemiddagen :roll:

Skal langt vekk og trenger vaksiner.

Satt din farfar noen sprøyter i deg som julegave? :p

hehe, han hadde med seg ordentlig gave også. Men jeg ble egentlig mer glad for vaksinene.

Meget dyre vaksiner til over 2000,- samt malariapiller til 800,-

• Liker 1
Lenke til kommentar

Malaritabletter, ja.

Elsker navnet på de jeg fikk; Malarone.

Høres ut som et barn i en unicef-reklame

Auch! De er heavy! Har du sett lista over bivirkninger? Du kan faen meg slippe unna med mord om du bare skylder på de bivirkningene. Kollega av fattern klikka nesten helt. Han trodde han hadde maur over alt på seg og var helt ute.

edit: De holdt også på å ta knekken på levra til fattern så han tar afrikareisene sine uten malarone og sjanser heller på malaria.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Malaritabletter, ja.

Auch! De er heavy! Har du sett lista over bivirkninger? Du kan faen meg slippe unna med mord om du bare skylder på de bivirkningene. Kollega av fattern klikka nesten helt. Han trodde han hadde maur over alt på seg og var helt ute.

edit: De holdt også på å ta knekken på levra til fattern så han tar afrikareisene sine uten malarone og sjanser heller på malaria.

Søk opp bivirkninger på Lariam. De er enda verre. Du får minimum ville drømmer. Mange tripper helt og blir som på en LSD rus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Malaritabletter, ja.

Fikk ingen bivirkninger, var uansett for dårlig for å tenke på det :p

Hadde kikhoste, tatt svineinfluensa-vaksine (dårlig av det), reist til Sør-Amerika (Ecuador), og hadde heller ikke spist noe særlig måneden før. Spiste nesten ikke noe annet enn oreokjeks den måneden :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...