Deadringer Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ikke for å bli helt apple-fanboy, fordi jeg misliker de litt, men jeg må si at jeg har blitt veldig glad i min nye iPhone allerede. Selvfølgelig. Beste gadget/telefon evah. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 merker det er stor fordel og være singel når det kommer til gaver Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Må nesten si jeg er mest fornøyd med min nye "Plasma Orb" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Uff. Vanvittig tragisk. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Uff. Herregud. Jeg bor 45 min derfra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Sykt. På vei utifra kirka i dag, på parkeringsplassen da jeg skulle kjøre ut fra luka mi, så jeg meg til høyre, det var klart, så meg til venstre, det var også klart, så jeg begynte å kjøre frem, og hva tror du kommer rundt bilen som sto i luka ved siden av meg? En liten gutt, som sklei og havnet under bilen min, så jeg bråbremser og fikk stoppet heldigvis. Kjørte vel i ca 3-4km/t uansett, men fortsatt... Tenk om jeg hadde begynt å kjøre 1 sek tidligere? Var litt skjelven etterpå da, kan man si.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk noe ingen av dere fikk i julegave. Jeg garanterer. Vel teknisk sett ikke julegave, men farfar tok med noen sprøyter han satte på meg før julemiddagen Skal langt vekk og trenger vaksiner. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Uff. der var den julekvelden ødelagt før dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Til informasjon: Nøgne Ø produserer ypperlige hydrokarboner for å lamme cerebrale funksjoner. Godt smaker det også. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nok en gang sitter jeg igjen med følelsen: "Meh, så mye dritt jeg har fått", men jeg får vel bruk for det etter hvert. Fikk nå faktisk en god del ting jeg ønsket meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Blir så glad av at mamma digger La Roux skiva jeg ga henne til jul :) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk noe ingen av dere fikk i julegave. Jeg garanterer. Vel teknisk sett ikke julegave, men farfar tok med noen sprøyter han satte på meg før julemiddagen Skal langt vekk og trenger vaksiner. Satt din farfar noen sprøyter i deg som julegave? Uff. der var den julekvelden ødelagt før dem. Tror du det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk noe ingen av dere fikk i julegave. Jeg garanterer. Vel teknisk sett ikke julegave, men farfar tok med noen sprøyter han satte på meg før julemiddagen Skal langt vekk og trenger vaksiner. Satt din farfar noen sprøyter i deg som julegave? hehe, han hadde med seg ordentlig gave også. Men jeg ble egentlig mer glad for vaksinene. Meget dyre vaksiner til over 2000,- samt malariapiller til 800,- 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Malaritabletter, ja. Elsker navnet på de jeg fikk; Malarone. Høres ut som et barn i en unicef-reklame Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 jeg fikk snowboard med tilbehør (eller en tilgode lapp, verdt snowboard + tilbehør ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Malaritabletter, ja. Elsker navnet på de jeg fikk; Malarone. Høres ut som et barn i en unicef-reklame Auch! De er heavy! Har du sett lista over bivirkninger? Du kan faen meg slippe unna med mord om du bare skylder på de bivirkningene. Kollega av fattern klikka nesten helt. Han trodde han hadde maur over alt på seg og var helt ute. edit: De holdt også på å ta knekken på levra til fattern så han tar afrikareisene sine uten malarone og sjanser heller på malaria. Endret 24. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Malaritabletter, ja. Elsker navnet på de jeg fikk; Malarone. Høres ut som et barn i en unicef-reklame Auch! De er heavy! Har du sett lista over bivirkninger? Du kan faen meg slippe unna med mord om du bare skylder på de bivirkningene. Kollega av fattern klikka nesten helt. Han trodde han hadde maur over alt på seg og var helt ute. edit: De holdt også på å ta knekken på levra til fattern så han tar afrikareisene sine uten malarone og sjanser heller på malaria. Søk opp bivirkninger på Lariam. De er enda verre. Du får minimum ville drømmer. Mange tripper helt og blir som på en LSD rus. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) "Malarone" hvilken sjokolade er det ? Har bare hørt om Toblerone... Hvor skal du på tur ? Endret 24. desember 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Malaritabletter, ja. Elsker navnet på de jeg fikk; Malarone. Høres ut som et barn i en unicef-reklame Auch! De er heavy! Har du sett lista over bivirkninger? Du kan faen meg slippe unna med mord om du bare skylder på de bivirkningene. Kollega av fattern klikka nesten helt. Han trodde han hadde maur over alt på seg og var helt ute. edit: De holdt også på å ta knekken på levra til fattern så han tar afrikareisene sine uten malarone og sjanser heller på malaria. Fikk ingen bivirkninger, var uansett for dårlig for å tenke på det Hadde kikhoste, tatt svineinfluensa-vaksine (dårlig av det), reist til Sør-Amerika (Ecuador), og hadde heller ikke spist noe særlig måneden før. Spiste nesten ikke noe annet enn oreokjeks den måneden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg