Abnormaxie Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Under dyna allerede, søtnos? :o Jepp, søting! Er ikke hos alle det er morgen, youknow. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Markus, tror du er lettere forvirret. Vi ligger 9 timer bak dere. Klokken er 12:08. Så og si midt på dagen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ah, skulle hatt ny stol jeg også Min er rimelig "ødelagt" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Under dyna allerede, søtnos? :o Jepp, søting! Er ikke hos alle det er morgen, youknow. Litt tidlig å være under dyna 21:08 på kvelden da. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ah, skulle hatt ny stol jeg også Min er rimelig "ødelagt" Jævlig digg å gå fra en hard trestol til dette, nærmere himmelsk Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Indeed;P Gratulerer uansett:D Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hater å få klær folk vet jeg aldri kommer til å bruke! Fikk et belte for 200 kr+.... Bruker aldri belter, hadde vært bedre med kontanter Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg brukte ikke belter når jeg var på "din alder", Gitarhm. Men nå, 4 år etter, må jeg ha belter Er blitt vanesak å ta på seg belte om morgenen. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Under dyna allerede, søtnos? :o Jepp, søting! Er ikke hos alle det er morgen, youknow. Litt tidlig å være under dyna 21:08 på kvelden da. Fordi jeg tenker på deg, det. Mrawr! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Æsj. Ser ut som en gave har forsvunnet på toget. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg brukte ikke belter når jeg var på "din alder", Gitarhm. Men nå, 4 år etter, må jeg ha belter Er blitt vanesak å ta på seg belte om morgenen. Vel, de tenkte siden det var gitarer på den så skule jeg bli overbegeistret. Jeg sa takk, men jeg likte den ikke. Det er ikke no galt i det? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Herregud, dere? Jeg har verdens beste bestevenn! Edit: Døør av fortellertrang! Ask me, someone! Endret 24. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Vel, de tenkte siden det var gitarer på den så skule jeg bli overbegeistret. Jeg sa takk, men jeg likte den ikke. Det er ikke no galt i det? Ikke noe galt i det nei, jeg sa det samme når jeg fikk en genser nå Men gitarer på et belte.. det hørtes litt merkelig ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Gul jul alle sammen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg er den lykkelige eier av en splitter ny Stressless. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Æsj. Ser ut som en gave har forsvunnet på toget. Som du selv har mistet? Flere av mine julegaver har vist blitt sendt nordover selv om jeg meldte ifra i...tja..august at jeg ikke dro nordover i jula Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Døør av fortellertrang! Ask me, someone! Hvem er bestevennen og hva har han/hun gitt deg/gjort? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Min bestevenn er en irl person, og har gitt meg tidenes søteste gave. Fikk et skjerf jeg har ønsket meg evig lenge. I tillegg fikk jeg en ametyststein. På steinen var det festet en lapp. "Du og denne gaven har tre ting til felles. Dere er begge unike, det finnes bare en av hver. Jeg finner begge meget fasinerende og dere er begge utrolig vakre å se på. Mvh. BLABLABLA." Han er en person som har vanskelig for å snakke om følelser, og er generellt sett svært sjenert og innesluttet. (Min totale motsetning ) I tillegg vet jeg at æresfølelsen hans ikke tillater ham at andre finner gaven min, og jeg vet derfor at han har dradd rundt i butikkene og funnet den selv. Han sitter i rullestol, og er svært lite glad i å være i folkemengder. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Vel, de tenkte siden det var gitarer på den så skule jeg bli overbegeistret. Jeg sa takk, men jeg likte den ikke. Det er ikke no galt i det? Ikke noe galt i det nei, jeg sa det samme når jeg fikk en genser nå Men gitarer på et belte.. det hørtes litt merkelig ut. altså, belstespenne hadde to gitarer som gikk i kryss Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Som du selv har mistet? Som jeg skulle fått. Det var "hovedgava" fra dama til meg og hu er naturlig nok skuffa over ikke å få gitt den til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg