Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brukte ikke belter når jeg var på "din alder", Gitarhm.

Men nå, 4 år etter, må jeg ha belter :p Er blitt vanesak å ta på seg belte om morgenen.

Vel, de tenkte siden det var gitarer på den så skule jeg bli overbegeistret. Jeg sa takk, men jeg likte den ikke. Det er ikke no galt i det?

Lenke til kommentar

Min bestevenn er en irl person, og har gitt meg tidenes søteste gave. Fikk et skjerf jeg har ønsket meg evig lenge. I tillegg fikk jeg en ametyststein. På steinen var det festet en lapp.

"Du og denne gaven har tre ting til felles. Dere er begge unike, det finnes bare en av hver. Jeg finner begge meget fasinerende og dere er begge utrolig vakre å se på.

Mvh. BLABLABLA."

Han er en person som har vanskelig for å snakke om følelser, og er generellt sett svært sjenert og innesluttet. (Min totale motsetning :p) I tillegg vet jeg at æresfølelsen hans ikke tillater ham at andre finner gaven min, og jeg vet derfor at han har dradd rundt i butikkene og funnet den selv. Han sitter i rullestol, og er svært lite glad i å være i folkemengder.

wub.gif

Lenke til kommentar

Vel, de tenkte siden det var gitarer på den så skule jeg bli overbegeistret. Jeg sa takk, men jeg likte den ikke. Det er ikke no galt i det?

Ikke noe galt i det nei, jeg sa det samme når jeg fikk en genser nå :p

Men gitarer på et belte.. det hørtes litt merkelig ut.

altså, belstespenne hadde to gitarer som gikk i kryss

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...