Constanse Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Kjole på og håret står tilfredsstillende til værs. Mamma ville egentlig i kirken, men det slo vi fort fra oss og gikk på langrennstur rundt vannet istedenfor. Nordmann ftw Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Kjole på og håret står tilfredsstillende til værs. Mamma ville egentlig i kirken, men det slo vi fort fra oss og gikk på langrennstur rundt vannet istedenfor. Nordmann ftw det er sprekt! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hihi for ca 5 år siden gjorde vi det samme, men når alle skulle dusje ble avløpet tett. Så mamma og pappa prøvde og fikse røra hele kvelden Så vi utsatte julefeiringa en dag Fin tur fikk vi da Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Faen. Pinnekjøttet blir ikke klart til klokka fem tror jeg. Ikke bra, her er pinnekjøttet klart! Sitter i dress og skriver Må nesten logge av, snakkes senere i kveld boyz and gurlz Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hihi for ca 5 år siden gjorde vi det samme, men når alle skulle dusje ble avløpet tett. Så mamma og pappa prøvde og fikse røra hele kvelden Så vi utsatte julefeiringa en dag Fin tur fikk vi da er du en skikkelig ape? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Faen. Pinnekjøttet blir ikke klart til klokka fem tror jeg. Det går helt fint, skal jeg si deg. Det blir ferdig når det er klart Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 er du en skikkelig ape? Bare halveis, hvordan det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Da er dressen på og gjestene hentet. (Jeg fikk kjøre bilen til pappa ) SNART MIDDAG, CAN'T WAIT Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 er du en skikkelig ape? Bare halveis, hvordan det? næsty der brast håpet om pene forum jenter :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Faen. Pinnekjøttet blir ikke klart til klokka fem tror jeg. Det går helt fint, skal jeg si deg. Det blir ferdig når det er klart Men alt det andre er klart. Er det VELDIG viktig at kjøttet må løsne av seg selv før det serveres? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Da lå jeg hjemme i senga etter en vellykka Pendulum konsert. Awesome var det! Fler som var der? Hvis ja.... var noen av dere en gal fyr i grønn millitærbukse som danset vilt hver gang du hadde muligheten/plass? Mener BESTEMT at jeg så Ajaco på Pendulum. Eller hvertfall en fyr med skikkelig Ajaco-feeling. Og er ikke du fra Stavanger eller ca rundt der? Ååå, gleder meg til julegaveåpningen i kveld, syns jeg har vært meget flink i år! Hopper straks i dusjen, og så blir det pølse og stappe på meg mens de andre må """kose seg""" med ribbe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Veldig viktig, det spørs nå hvordan du ser på det. Er jo da kjøttet er ferdig og mørest. Og best. Det andre tilbehøret kan du jo bare holde varmt en liten stund til det er ferdig f.eks. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Men alt det andre er klart. Er det VELDIG viktig at kjøttet må løsne av seg selv før det serveres?Det bør nesten løsne imo ja. Ellers så blir det renskepinnekjøtt og det er et nazihelvette å spise. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Da skal jeg snart spise pinnekjøtt - med dertil tilbehør omnomomom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tror ikke vi skal spise før kl. 18 Gaad.... tiden går så sakte ...... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Begynte å løsne nå så tok det nå. Bare litt over et kvarter forsinka så det går bra. Men nå er det julemiddag så med tatlast. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg har tatt den første julesnapsen og kommer til å bli skikkelig hammered på akevitt i kveld. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg har tatt den første julesnapsen og kommer til å bli skikkelig hammered på akevitt i kveld. barn i 1000 hjem lever i frykt for jule fylla! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg har tatt den første julesnapsen og kommer til å bli skikkelig hammered på akevitt i kveld. barn i 1000 hjem lever i frykt for jule fylla! Teknisk sett er jeg et barn i mitt hjem da jeg feirer sammen med mamma, pappa og søster. Men jeg skal selvsagt ikke bli dritings, bare litt gladbrisen. I juleåndens navn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Så trist, Mchansern. God jul til hele gjengen. Jeg har, for noe jeg sverger er første gang i mitt liv, prøvd desperat å Tone NED kløften min. Jeg elsker denne kjolen. XD Endret 24. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg